بررسی چند سنسور فیبارو برای HomeKit

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به طور کلی، تنها شکایت من در مورد سخت افزار این است که کد HomeKit در دستگاه ذخیره نمی شود. این فقط روی یک تکه کاغذ گنجانده شده است، بنابراین حتماً آن را در Apple Note یا برنامه‌ای مانند Homepass.app ذخیره کنید. این برگه شامل کد QR نیز نمی‌شود، بنابراین هنگام افزودن دستگاهی برای یافتن آن در نزدیکی آیفون خود، باید «گزینه‌های بیشتر» را انتخاب کنید. اگر به تازگی آن را باز کرده اید، قسمت بالایی آن را باز کنید تا بتوانید زبانه باتری را بکشید. پس از اضافه شدن، قسمتی را انتخاب کرده و آماده استفاده خواهد بود.

خلاصه چند سنسور فیبارو

یکی از دلایلی که من یک هوم پاد مینی در دفترم دارم این است که می‌خواهم موسیقی پس‌زمینه عالی داشته باشم و واقعاً احساس می‌کنم Apple Music Country تعادل کامل را برای من فراهم می‌کند.

سنسور چندگانه فیبارو را به هوم کیت اضافه کنید

کیت چند سنسور HomeFibaro

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


سنسور چندگانه فیبارو به عنوان یک حسگر حرکتی مستقل فوق العاده است، اما می تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد. همچنین می تواند دما و نور را تشخیص دهد. بسته به کاری که می خواهید انجام دهید، اتوماسیون HomeKit بی حد و حصر را می توان از یک دستگاه ایجاد کرد. اتوماسیون ساده من در حال حاضر برای موسیقی است، اما به راحتی می توان آن را با چیزی مانند درایور پرده Aqara E1 جفت کرد تا زمان باز و بسته شدن پرده های شما را کنترل کند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

مولتی سنسور فیبارو اولین ترفند من با این نوع دستگاه نیست، اما قبلی من مربوط به سیستم دزدگیر خانه ام بود. دستگاه فیبارو اولین دستگاهی است که من داشتم که در واقع بومی HomeKit به عنوان یک دستگاه مستقل بود.

ایجاد اتوماسیون HomeKit برای Apple Music

من فقط از یک دستگاه دیگر از فیبارو استفاده کردم و آن سنسور نشت آب بود. یک نکته برای کاربران خانگی غیرهوشمند – اگر سنسور آب فیبارو ندارید، این یک وسیله ضروری است. اگر فقط یک دسته از دستگاه های HomeKit را انتخاب می کنید، باید حسگرهای نشت آب باشند، زیرا به طور بالقوه می تواند هزاران دلار برای شما صرفه جویی کند. اگر یکی را زیر سینک خود قرار دهید و به آرامی چکه کند، به طور بالقوه خود را از کپک، کف های پوسیده و کابینت های پوسیده نجات خواهید داد.

یک زیر مجموعه کامل از دسته‌های دستگاه HomeKit اغلب بررسی می‌شود. وقتی به دستگاه‌های خانه هوشمند فکر می‌کنید، معمولاً به دوربین‌ها، چراغ‌ها، بلندگوها یا کلید چراغ فکر می‌کنید. نبوغ واقعی یک خانه هوشمند زمانی است که همه چیز می تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه شما حتی به آن فکر کنید. دستگاهی وجود دارد که اخیراً آن را برداشتم و فکر می‌کنم می‌تواند به یکی از دستگاه‌های HomeKit مورد علاقه من تبدیل شود. این هفته در حال بررسی سنسور حرکت چند سنسوری فیبارو برای HomeKit هستم

اولین مورد استفاده من برای این کار ساده کردن نحوه تعامل من با Apple Music در صبح در دفترم با استفاده از اتوماسیون HomeKit بود. من این دستگاه را فعال کردم تا زمانی که Apple Music Country را بین ساعت 8:00 صبح تا 8:05 صبح تشخیص می دهد، آن را روشن کند. من آن را طوری تنظیم کرده‌ام که فقط وقتی پشت میزم بنشینم حرکت را ببیند، بنابراین می‌دانم کسی را که از جلوی درها عبور می‌کند دستگیر نمی‌کند. من می دانم که به نظر نمی رسد مورد استفاده معنی دار باشد. اما برای روشن کردن اسپیکرم از به یاد ماندن زحمت کشیدم. وقتی صبح به دفترم می آیم، اغلب وارد دفتر می شوم، می نشینم و سر کار می روم و متوجه می شوم که تمام روز را بدون گوش دادن به موسیقی گذرانده ام.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.