بررسی کامل و دقیق آیفون 13 ؛ آیا ارزش خرید دارد؟ فراسیب

به این که نرخ نوسازی در صورت نیاز تا ۱۰ هرتز نیز کاهش می‌یابد و همین امر عمر باتری را افزایش می‌دهد. نسخه مورد بررسی دارای رنگ گرافیتی است که فقط در دو نمونه «پرو» در دسترس است و با وجود اینکه روکش سرامیکی فوق‌العاده قوی دارد؛ اما پیشنهاد می‌کنیم که حتما گوشی داخل قاب قرار دهید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. می‌توانید آن را به‌صورت دستی و یا از طریق تنظیمات نمایش زمان‌بندی فعال کنید. دارک مود بر همه برنامه‌های سیستم از جمله برنامه‌هایی که به پس‌زمینه متکی هستند، تأثیر می‌گذارد. همچنین، می‌توانید گزینه تیره کردن تصویر زمینه صفحه اصلی را در حالت تاریک بررسی کنید.

  • در واقع آيفون SE یک گوشی توانمند با دوربین با کیفیت است و خیلی از قابلیت‌های مفید آيفون‌‌های گران‌قیمت‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • با این قابلیت زمانی که شما خارج از محدوده موبایل و آنتن هستید، می توانید به صورت پیامکی با خطوط اضطراری تماس بگیرید.
  • عدم وجود اسکنر لایدار و سنسور تله فوتو باعث می‌شود تا تصاویر خروجی آنچنان که باید و شاید خوب به نظر نرسند.
  • در واقع شما می‌توانید با پرداخت مبلغ بیشتری گوشی‌های آيفون 12 مینی یا 13 مینی را تهیه کنید تا نمایشگر و دوربین بهتر را در کنار ابعاد مناسب داشته باشید و یا اینکه به سراغ گزینه‌های اندرویدی بروید.

IOS 15 اپل دارای یک گزینه جدید است که بین حالت‌های مختلف مانند Work, Personal, Driving, Gaming, Do Not Disturb و … جابجا می‌شود و بهترین راه برای مخفی کردن/نمایش خودکار صفحات اصلی است. جالب است بدانید که 95 درصد از مدل‌های جدید آیفونی که وارد بازار ایران می‌شوند به صورت اکتیو هستند و این حق مشتری است که جزئیات گوشی که خرید می‌کند را بداند. قبل از خرید فروشنده موظف است به شما بگوید گوشی اکتیوست یا اکتیو نشده، چون اختلاف قیمتی این دو در کشور مبداً بیش از 5 درصد است. همانطور که می‌دانید، دسترسی و کنترل حالت‌های مختلف دوربین آیفون با کشیدن صفحه به سمت چپ یا راست میسر می‌شود. می‌توانید با اسلاید صفحه به حالت‌های عکاسی، حالت مربعی، Pano، فیلم‌برداری، اسلومو و Time-laps دسترسی داشته باشید. برای استفاده کردن از حالت عکاسی پشت سر هم نیز کافی است که دکمه شاتر را کمی نگه دارید.

عکاسی با دوربین اولتراواید آیفون ۱۴ پرو مکس:

ما نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۱۳ را برای بررسی دراختیار داشتیم که به‌گواه نرم‌افزار JazzDiskBench‌ به سرعت خواندن و نوشتن ترتیبیِ ۱۰۷۱ و ۸۵۶ مگابایت‌برثانیه دست می‌یابد. شما می‌توانید برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس به فروشگاه اپل یونیک مراجعه کنید. به طور رسمی، آیفون ۱۳ طوری طراحی شده است که ۲٫۵ ساعت بیشتر از آیفون ۱۲ دوام بیاورد و این دقیقا همان چیزی وبلاگ 9to5mac.ir است که نتایج معیار باتری را نشان می‌دهد. علیرغم وعده اپل یعنی عمر باتری تمام روز، در عمل آیفون ۱۳ احتمالا می‌تواند دو روز استفاده را بدون مشکل مشاهده کند، همچنین در درازمدت از نظر تخریب باتری در وضعیت خوبی قرار می‌گیرد. استفاده از باتری های بزرگتر به همراه تراشه ای با کارایی بیشتر به نام A15˛ سبب شده تا طول عمر باتری به طرز چشمگیری افزایش یابد.

سایر ویژگی‌­های آیفون 14

یکی دیگر از موارد اضافه شده به دوربین نسل جدید آیفون‌ها، امکان تنظیم سبک برای هر تصویر است. سبک‌های فردی، لحن و گرمای تصویر را تغییر می‌دهند تا کمی پویاتر به نظر برسند. باز هم، موتور عصبی موجود در A15 Bionic این ویژگی منحصر به فرد را هدایت می‌کند. اگرچه زبان طراحی تغییر بزرگی نداشته، اما یک سری تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل وجود دارد. این جابجایی لنز کمی به تغییر ظاهری کمک کرده و به لطف سخت‌افزار دوربین جدید، ماژول‌ها کمی بیشتر به چشم می‌آیند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی از آنجایی که حسگر بزرگ‌تری دارد، نور بیشتری جذب می‌کند و به همین دلیل در شب هم عکس‌های زیبا‌تر و با کیفیت‌تری ثبت خواهد کرد.

بدترین سال تاریخ جهان مربوط به کدام زمان است؟

به طور کلی با بررسی آیفون 14 پرو مکس می‌توان گفت که این گوشی بزرگ‌ترین و چشم‌گیرترین محصول در سری آیفون‌های جدید اپل است که متعاقبا با قیمت بیشتری نیز عرضه خواهد شد. جزیره پویا یکی از ویژگی‌های جالب و جدید این گوشی است که احتمالا کاربران زیادی آن را دوست خواهند داشت. مطمئنا با پیشرفت‌های دوربین این گوشی و عملکرد آن در نور کم و همچنین حالت سینمایی جدید نیز شگفت‌زده خواهیم شد. با این‌حال نباید انتظار تفاوت زیادی بین این گوشی با گوشی‌های قبلی داشته باشیم، هرچند که این مسئله برای طرفداران اپل در سال‌های گذشته مشکلی نبوده است.