بررسی کامل گوشی آیفون 11 اپل » خرید و فروش گوشی آکبند و کارکرده

می‌بایست گفت تنها دلیل آن مطمئن‎‌تر بودن گوشی‌های Not-Active است، ولی اگر گوشی خود را از فروشگاه‌های معتبر و با گارانتی معتبر خریداری کنید جای هیچ گونه نگرانی نیست. در مقابل گوشی‎‌های نات اکتیو به هیچ عنوان روشن نشده و گوشی به صورت پلمپ به دست خریدار می‌رسد و همچنین با چک کردن سریال نامبر گوشی در سایت اپل این پیغام که گوشی تابحال روشن نشده را دریافت خواهید کرد. از‌ این‌رو تنها پلمپ این گوشی‌ها باز شده، ولی دلیل بر کار کرده بودن آن‌ها نیست و از نظر سخت‌افزاری و نرم افزاری کاملاً با گوشی‌های Not-Active یکسان هستند.

  • آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس تقریبا یک گوشی با ابعاد متفاوت هستند و هر دو به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند.
  • این باعث می‌شود که هنگام تصویر برداری در نور کم نتیجه بهتری داشته باشد، اما در طول روز و نور کافی تفاوت‌ها به سختی قابل توجه است.
  • بهتر بود که اپل دوربین‌ها و حسگرها را به گوشی نمایشگر منتقل کند یا حداقل امکان دیدن همیشگی درصد شارژ باتری وجود داشت.
  • طراحی جذاب، اتصال 5G، دوربین‌های خوب و عملکرد بهتر نسبت به هر گوشی اندروید دیگر، نمونه‌ای از ویژگی‌های عالی آیفون 12 می‌باشد.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه امسال این است که مدل پایه آیفون ۱۳ به صورت استاندارد با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که دو برابر نسخه قبلی آن است. بیشتر گوشی‌های اندرویدی بازار با ظرفیت‌های داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شوند. از این رو، اپل یکی از معدود شرکت‌هایی است که همچنان گوشی‌هایی با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌کرد که خوشبختانه این مورد با ارائه سری آیفون ۱۳ در حال تغییر است. دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس از پیکسل‌های چندگانه تشکیل شده که تمام آن‌ها روی یک پیکسل بزرگ‌تر جمع می‌شوند.

عکاسی با دوربین ماکرو آیفون ۱۴ پرو مکس:

آیفون se 2020 با وجودی اینکه به عنوان یک گوشی میانرده شناخته می‌شود، اما عملاً سخت‌افزاری در کلاس پرچمدار دارد و مزایای جذابی ارائه می‌دهد که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبد.. نقد و وبلاگ 9to5mac.ir ۱۳ پروایفون ۱۳ پرو مدل مورد بحث ما در این نقد و بررسی است که یکی از پیشرفته‌ترین آیفون‌های ساخته شده تا به امروز و یکی از غول‌های بازار در سال 2021 است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. البته مسلماً آیفون 13 پرو در کلاس گران قیمت‎‌های بازار قرار می‌گیرد و باید دید می‌تواند کا.. عکس‌های گرفته شده با آیفون 6S در مقایسه با دیگر پرچمداران مطرح چندان تحسین برانگیر نبودند، پس در مورد SE نیز این مساله صدق خواهد کرد. عکس‌های گرفته شده و نتایج دارای جزییات خوبی هستند، اما بهترین در نوع خود به هیچ وجه نیستند. مساله اصلی این است که اپل بعد از عرضه گوشی آیفون 5S، تغییر چندان زیادی در دوربین‌های 6 و 6S و حال SE نداده است و از لحاظ خروجی نمی‌توان تغییرات زیادی مابین این دوربین‌ها مشاهده کرد.

نظر خود را بنویسید لغو پاسخ

اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. سرانجام انتظارها به پایان رسید و اپل رسماً به معرفی سری آیفون ۱۴ پرداخت. به لطف موتور عصبی جدید تراشه A15 Bionic، دوربین می‌تواند داده‌های صحنه را تجزیه و تحلیل کرده و اصلاحات موردنیاز را سریعتر از قبل انجام دهد. در هنگام عکاسی از ابرها و فیلمبرداری زیر نور زیاد، شاهد کارایی این موتور عصبی خواهید بود. الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای جلوگیری از برجسته‌سازی و ارائه عکس‌های باجزئیات و دقیق نتیجه استفاده از این موتور عصبی جدید هستند.

این دستگاه فروش بالایی داشت و همین سبب شد تا پس از چند سال، اپل به فکر ارائه نسل دوم آیفون SE در سال 2020 بیفتد که سال گذشته آن را بررسی کردیم. آیفون 12 مینی قیمت ارزان‌تری دارد اما اگر می‌خواهید صفحه‌نمایش بزرگتری داشته باشید تا عملکرد بیشتری را در نمایشگر خود مشاهده کنید، آیفون 12 مدلی است که باید از آن استفاده کنید. بدون شک نمایشگر LCD آیفون 11 در سال‌های اخیر پاشنه آشیل آیفون‌های سطح بالای اپل بودند؛ اما آیفون 12 این مسئله را بهبود داد. در آیفون 12 از نمایشگر 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED استفاده‌ شده است که دقیقا با آنچه در iPhone 12 Pro دریافت می‌کنید مطابقت دارد. اگر نگران آسیب رسیدن به نمایشگر گوشی خود هستید پیشنهاد می‌کنیم با بهترین گلس شیشه ای آیفون آشنا شوید که در انتخاب و خرید به شما کمک میکند. با ارائه یک محصول جدید، خریداران باید هنگام روبرو شدن با قابلیت‌های تازه کاملا شگفت زده شوند.