بررسی Eve Cam: یک دوربین ساده و کوچک HomeKit

به این دلایل، لزوماً نمی‌خواهم به HomeKit Secure Video تکیه کنم تا به عنوان تنها سیستم دوربین امنیتی در فضای باز من عمل کند. اما برای دوربین های داخلی، عملکرد ارائه شده توسط HomeKit استاندارد معمولاً تمام چیزی است که شما نیاز دارید – و بدون هزینه اضافی پس از خرید سخت افزار ارائه می شود، با فرض اینکه قبلاً برای ذخیره سازی iCloud هزینه می کنید.

نتیجه

دوربین های HomeKit عالی هستند زیرا بسیار ساده هستند. شما می توانید آنها را در برنامه Home تنها با چند کلیک تنظیم کنید و نیازی به حساب کاربری یا اشتراک با یک سرویس شخص ثالث ندارید. تا زمانی که یک هاب HomeKit مانند یک تلویزیون اپل در خانه متصل شده باشد، دوربین فقط با آن ارتباط برقرار می کند. پروتکل HomeKit Secure Video به این معنی است که دوربین رویدادها را در iCloud ضبط می‌کند و شما می‌توانید زمانی که خارج از خانه هستید به پخش زنده متصل شوید و همه ضبط‌ها به صورت رمزگذاری شده ذخیره شوند.

کیفیت Eve Cam بسیار خوب است، با میدان دید وسیع 150 درجه که اگر دوربین را در گوشه ای قرار دهید می تواند به راحتی یک اتاق بزرگ را پوشش دهد. همچنین دارای حالت دید در شب است که وقتی دوربین تشخیص دهد که هوا تاریک است به طور خودکار فعال می شود. به عنوان یک امتیاز، Eve Cam به عنوان حسگر حرکت HomeKit نیز عمل می کند که می توانید از آن به عنوان یک ماشه اتوماسیون خانه هوشمند استفاده کنید.

راه اندازی ساده، استفاده آسان

هنگامی که دوربین هر حرکتی را در نمای دید تشخیص می دهد یا اینکه فقط انواع خاصی از حرکت تشخیص داده می شود، می توانید به شما اطلاع داده شود. HomeKit Secure Video می‌تواند از هوش مصنوعی یادگیری ماشینی برای شناسایی افراد، حیوانات، وسایل نقلیه و بسته‌ها استفاده کند (ویژگی‌های اخیر برای دوربین‌های ایوان یا فضای باز مناسب‌تر است). حتی می‌توانید از تشخیص چهره استفاده کنید تا خانه‌تان به‌طور خودکار افراد شناخته‌شده مانند اعضای خانواده را شناسایی کند و با گزینه‌های اعلان دقیق‌تر بر اساس افرادی که شناسایی شده‌اند، کاوش کنید.

ویژگی هایی که در HomeKit وجود ندارد

اگر به دنبال ارتقای اکوسیستم HomeKit خود هستید و قبلاً خانه خود را با سوئیچ ها و لامپ های هوشمند تجهیز کرده اید، دوربین ممکن است بهترین ارتقاء بعدی باشد. و دوربین داخلی HomeKit Eve Cam آنچه را که روی قلع می گوید، واقعاً خوب انجام می دهد.

را دوربین آماده به کار کوچک و براق است و به اندازه کف دست انسان است. سر حباب دار سخت افزار اصلی دوربین را تشکیل می دهد و میله آن به عنوان یک تکیه گاه ساده عمل می کند. پایه آن مغناطیسی است و خود دوربین را می توان 180 درجه به جلو و عقب کج کرد، بنابراین با اکثر سبک های زندگی مطابقت دارد. حتی اگر بخواهید می توانید آن را روی دیوار نصب کنید. به طور پیش‌فرض، Eve Cam یک LED آبی یا قرمز را به عنوان نشانگر وضعیت می درخشد. خوشبختانه، برای کسانی که می خواهند چیزی نامحسوس را در گوشه اتاق قرار دهند، این چراغ را می توان در تنظیمات لوازم جانبی خاموش کرد.

در طرح پایه 50 گیگابایتی iCloud، اپل به شما امکان می دهد یک دوربین فیلمبرداری امن HomeKit با قابلیت ضبط فعال داشته باشید. طرح 200 گیگابایتی امکان تا پنج دوربین را فراهم می کند. و طرح 2 ترابایتی به این معنی است که شما می توانید بدون هزینه اضافی دوربین های HomeKit نامحدود داشته باشید. HomeKit Secure Video رویدادهای ده روز گذشته را ذخیره می کند، بنابراین اگر متوجه اشتباهی شدید، می توانید نوارها را برای آرامش خاطر بررسی کنید. در هر صورت، اندازه فایل های ضبط شده به خودی خود به فضای ذخیره سازی iCloud در دسترس شما نمی رسد. اپل به سادگی از iCloud Tiers برای اندازه گیری تعداد دوربین های همزمان پشتیبانی شده استفاده می کند. در طرح رایگان iCloud، ضبط امکان‌پذیر نیست، اما همچنان می‌توانید از دوربین برای پخش ویدیوی زنده و دریافت اعلان‌های حرکتی بلادرنگ استفاده کنید.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

متاسفانه، سادگی سیستم HomeKit نیز نقطه ضعف دوربین های HomeKit مانند Eve Cam است. بسیاری از ویژگی های پیشرفته ای که ممکن است در یک سیستم امنیتی اختصاصی پیدا کنید در دسترس نیستند. برای مثال، نمی‌توانید دوربین HomeKit را برای ضبط مداوم پیکربندی کنید. فقط زمانی ضبط می شود که یک رویداد راه اندازی شود. محدودیت دیگر این است که فقط یک دستگاه می تواند به طور فعال فید دوربین را در یک زمان تماشا کند.

را Eve Cam یک دوربین داخلی ساده برای HomeKit است و HomeKit Secure Video. با تکیه صرف به HomeKit، هیچ اشتراک اضافی برای پرداخت و هیچ سرویس شخص ثالث پیچیده ای برای نگهداری وجود ندارد. همه چیز (تقریبا) به سادگی کار می کند، همه با استفاده از دستگاه Eve و برنامه ها و ادغام های سیستم عامل اپل. برای بررسی کامل من به ادامه مطلب بروید.

مواد

در برنامه Home در iPhone یا iPad، یک عکس فوری دوربین اخیر را در برگه پیش‌نمایش اتاق خواهید دید. با ضربه زدن روی این عکس فوری، فید دوربین زنده (که می تواند در یک پنجره تصویر در تصویر نیز ظاهر شود) باز می شود. هنگام تماشا، Eve Cam شامل یک بلندگو و میکروفون است تا بتوانید آنچه را که در اتاق می‌گذرد بشنوید و ببینید و پاسخ دهید. گفتار شما در بلندگوی Eve Cam کمی ترک خورده و مخدوش به نظر می رسد، اما کار را به سرعت انجام می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در Apple TV، فیدهای زنده دوربین‌ها را می‌توان به صورت دستی از مرکز کنترل مشاهده کرد، و رویدادهای حرکتی اعلان‌هایی را فعال می‌کنند که در گوشه رابط کاربری Apple TV نمایش داده می‌شوند و فید زنده قابل مشاهده است.

ویدیوی امن HomeKit