بررسی: Fi Smart Collar از GPS و LTE برای ردیابی موقعیت سگ شما در آیفون شما استفاده می کند

[ad_1]

سگ داخلی من در اوایل سال جاری وقتی که حصار باغ خود را به پایان رساندیم، سگ نیمه وقت در فضای باز شد. آپولو برای گسترش زمین بازی خود هیجان زده بود، اما به عنوان صاحب سگ، احساسات متفاوتی داشتم. اگر سگ من سوراخی زیر حصار حفر کند یا یکی از بچه ها در را باز بگذارد و فرار کند چه؟

من تست کردم قلاده هوشمند سگ فی چند ماه گذشته برای کمک به کاهش این اضطراب. Fi مانند اپل واچ مخصوص سگ ها با ویژگی هایی مانند اشتراک گذاری موقعیت مکانی، هشدار برای تغییرات غیرمنتظره موقعیت مکانی و حتی ردیابی قدم است.

Fi برای اطمینان از ایمن بودن سگ شما به GPS و LTE-M متکی است و تجربه از iPhone یا Android مدیریت می شود. در اینجا نحوه عملکرد Fi آمده است.

فی چیست؟

Fi بسیار شبیه به ویژگی Find My اپل برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با خانواده و دوستان است – فقط لازم نیست برای سگ خود آیفون بخرید. قلاده سگ هوشمند شامل یک ردیاب قابل شارژ شیک و با احتیاط است. به طور جدی، آپولو نمی‌توانست آن باندای قرمز را بعد از قرار نظافتش تحمل کند، اما او ماه‌ها بدون شکایت یقه Fi می‌پوشد.

درست مانند Find My، می توانید از راه دور مکان سگ خود را در تلفن هوشمند خود بررسی کنید. برای اطمینان از اینکه حیوان خانگی شما در حالی که در محل کار یا خارج از شهر هستید، جایی است که باید باشد، عالی است.

اگر سگ شما از خانه فرار کرد یا در حین پیاده روی استراحت کرد، می توانید هشدار دریافت کنید. فی معتقد است که سگ ها نیز برای پیاده روی از خانه خارج می شوند. اگر سگ شما با صاحب تعیین شده راه برود، به شما اطلاع داده نمی شود که سگ شما از خانه فرار کرده است. آنها فقط به برنامه Fi نیاز دارند.

خوشبختانه، آپولو از زمان تبدیل شدن به یک سگ نیمه وقت در فضای باز فرار نکرده است. با این حال، ما به صورت دستی آزمایش کرده‌ایم که چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک حیوان از منطقه تعیین‌شده خارج می‌شود یا با شخصی که اجازه ندارد سگ شما را بگیرد، راه می‌رود.

Fi می تواند با استفاده از پیام متنی، اعلان فشار برنامه یا هر دو، صاحب یک رویداد را مطلع کند. زمان پاسخگویی برای هشدارها و دقت داده‌های مکان به اندازه‌ای قابل اعتماد است که مطمئن هستم اگر آپولو واقعاً فرار کند، Fi نجات‌بخش خواهد بود.

اگر سگ شما گم شده است، می توانید Fi را در حالت گم شده قرار دهید. این کار هر دو دقیقه محل یقه را به روز می کند و LED داخلی را برای دید بهتر به رنگ قرمز روشن می کند. (شما می توانید به صورت اختیاری LED را در هر رنگی در طول شب سواری اجرا کنید.)

آنچه باید دانست

  • Fi همچنین یک ردیاب گام برای سگ ها است – رگه های هدف گام روزانه، رتبه بندی در نژادها و موارد دیگر.
  • یقه هوشمند از شبکه سلولی کم مصرف LTE-M برای ارتباطات راه دور برای انتقال داده های GPS استفاده می کند
  • عمر باتری متفاوت خواهد بود از چند روز (اگر سگ شما گم شده است) تا چند ماه (اگر سگ شما هنوز از Wi-Fi استفاده می کند) که از در رقابت یقه های ردیابی
  • ردیابی سگ شما در خانه به صورت رایگان از طریق Wi-Fi کار می کند. ردیابی سگ شما در صورت خروج از وای فای منزل با سرویس GPS + LTE به برنامه خدماتی نیاز دارد:
    • 99 دلار برای یک سال خدمت
    • 186 دلار برای دو سال خدمت
    • 248 دلار برای سه سال خدمت

Fi نیز فوق العاده بادوام است. گردنبند آپولو پس از ماه ها استفاده روزانه، عناصر را تحمل کرده است.

در دسترس بودن

گردنبند Fi است موجود در tryfi.com در چهار سایز (یقه 11.5 تا 34.5 اینچ) و چهار رنگ (زرد/خاکستری/آبی/صورتی) با قیمت 149 دلار. می‌توانید سبک‌های رنگی را عوض کنید یا یک نوار مارتینگل جدید (۲۹ دلار) برای سگ‌هایی که مستعد فرار از قلاده‌های استاندارد هستند انتخاب کنید. Fi همچنین پایه های Fi اضافی (39 دلار) را می فروشد که برای شارژ و گسترش اتصال بی سیم به Fi در سراسر خانه استفاده می شود.

اگر شما هم مثل من هستید و می خواهید بدانید سگتان فرار نکرده است – و مهمتر از آن – اگر گم شده باشد، به شدت توصیه می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش اپل آدوراما 4 ژوئیه


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی