بررسی Kasa EP40A برای HomeKit

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


Kasa EP40A کنترل قدرتمند HomeKit را به پریزهای بیرونی می آورد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دوشاخه‌های هوشمند فضای باز که می‌توانید از طریق آیفون و سیری خود کنترل کنید مفید هستند زیرا به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی تمام دستگاه‌های متصل به آن‌ها را روشن و خاموش کنید، بدون نیاز به بیرون رفتن و انجام آن به صورت دستی. این می تواند به ویژه در صورتی مفید باشد که چراغ ها یا تزئیناتی در فضای باز دارید که می خواهید از راه دور کنترل کنید، یا اگر می خواهید بتوانید لوازم خانگی یا سایر وسایل را هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید خاموش کنید.

دوشاخه هوشمند جدید کاسا در فضای باز تقریباً همان چیزی است که از یک دوشاخه هوشمند انتظار دارید. این چیز بدی نیست. دارای استاندارد IP64 ضد آب و هوا برای استفاده در فضای باز و دارای دو خروجی است که به گسترش خانه هوشمند شما در فضای باز کمک می کند. اگر به دنبال گسترش سیستم HomeKit خود با پریزهای بیرونی هستید، Kasa EP40A یک انتخاب خوب است. HomeKit فعال است و به شما امکان می دهد دستگاه خود را با استفاده از Siri، برنامه Home یا به طور خودکار از طریق اتوماسیون HomeKit کنترل کنید. همچنین برای استفاده در فضای باز ضد آب است و از طریق برنامه Kasa شامل قابلیت نظارت و برنامه ریزی انرژی دارد. همچنین می توانید آن را با Amazon Alexa، Samsung SmartThings یا Google Assistant کنترل کنید. مشخص نیست که آیا TP-Link پشتیبانی از Matter را ارائه می دهد یا خیر، اما با این قیمت Kasa EP40A یک دستگاه HomeKit عالی است.

از نظر اتصال، یک تقویت‌کننده برق داخلی دارد که سیگنال Wi-Fi دوربرد را به آن ارائه می‌کند و به آن اجازه می‌دهد در مناطق باز تا 300 فوت برسد. این آن را برای استفاده در فضای باز که در آن سیگنال Wi-Fi قوی اغلب مورد نیاز است، ایده آل می کند. برای انتقال داده ها به یک شبکه 2.4 گیگاهرتزی نیاز دارد.

اپلیکیشن کاسا

در حالی که برنامه TP-Link Kasa برخی از ویژگی‌های عالی (حالت دور، زمان‌بندی، و غیره) را ارائه می‌دهد، اگر همگی به اکوسیستم TP-Link علاقه دارید، من شدیداً می‌خواستم از آن در ایوان کناری خود با HomeKit استفاده کنم تا برخی از تزئینات کریسمس را تقویت کنم. . حدود پنج دقیقه از جعبه گشایی طول می کشد تا آن را در محیط HomeKit خود داشته باشید. هنگامی که کد QR را در پشت آن اسکن کردید، یک قطعه را انتخاب می‌کنید، و سپس خوب است که بروید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، کنترل هر خروجی را به طور مستقل خواهید داشت، اما می توانید آنها را با هم گروه بندی کنید. نکته‌ای که می‌خواهم به آن توجه کنم این است که کد HomeKit روی دستگاه سیلک‌اسکرین شده است، بنابراین باید برای سال‌های آینده واضح بماند، اما اگر نیاز به اضافه کردن مجدد آن به طور جداگانه داشته باشید، همچنان به آن توجه می‌کنم.

خلاصه ای از Kasa EP40A

کاسا EP40A

طراحی ضد آب و هوای Kasa EP40A همچنین به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز به پریزهای بیشتری در آشپزخانه یا گاراژ خود از این پریز بیرونی در داخل خانه استفاده کنید. دارای استاندارد IP64 حفاظت از آب و گرد و غبار است، اما برای قرار دادن مستقیم روی زمین در آب طراحی نشده است، بنابراین ایده آل است که آن را در جایی نصب کنید یا حداقل آن را در یک ایوان سرپوشیده داشته باشید.

به طور کلی، اگر به دنبال چیزی هستید که با هر نوع دستگاهی به خوبی کار می کند و سازگاری عالی بین دستیارهای صوتی دارد، Kasa EP40A یک محصول محکم است که کنترل قدرتمند HomeKit را به یک نوع پریز که در غیر این صورت نادیده گرفته می شود، می آورد. هنگامی که آن را با HomeKit ادغام کردید، دسترسی کامل به ایجاد صحنه های جدید، اتوماسیون یا دستگاه های گروهی با هم خواهید داشت.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت کاسا ما مراجعه کنید. TP-Link Kasa EP40A را می توان در آمازون خریداری کرد.

Kasa EP40A جدیدترین محصول اضافه شده به سری TP-Link از دوشاخه های هوشمند مجهز به HomeKit است. این سیستم اتوماسیون خانگی قوی را در یک طراحی جمع و جور، با دو خروجی ارائه می دهد و از الکسا، دستیار Google و SmartThings سامسونگ پشتیبانی می کند. Kasa EP40A برنامه ریزی انرژی، نظارت بر انرژی و تجسم مصرف انرژی در زمان واقعی را در دستگاه iOS یا Apple Watch ارائه می دهد. این پریز از 15A/1875W در هر پریز پشتیبانی می کند، به این معنی که برای چراغ های فضای باز و هر چیزی که می توانید مانند کوره یا پمپ استخر به سمت آن پرتاب کنید، عالی است.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

اگر از HomeKit استفاده نمی کنید، می توان از برنامه Kasa برای کنترل یا خودکار کردن دستگاه استفاده کرد. اگر اولین محصول خانه هوشمند ما باشد به عنوان راهی برای خیس کردن پاهای شما با اتوماسیون چراغ ها، ردیابی استفاده و غیره، گزینه خوبی است. این برنامه دسترسی به اطلاعات نظارت بر انرژی مانند کل کیلووات ساعت مصرف شده توسط پریز از آخرین بازنشانی آن را فراهم می کند. یا آخرین اتصال Wi-Fi، هزینه های برق بر اساس تعرفه فعلی برق است. سابقه استفاده در طول زمان؛ صرفه‌جویی در صورت‌حساب تخمینی ناشی از استفاده از وسایل خاص در زمان‌های خاص از روز از طریق گزینه‌های زمان‌بندی Smart Power و غیره.

Kasa EP40A در HomeKit

TP-Link یکی از آن برندهایی است که وقتی با هر یک از خطوط تولید آنها روبرو می شوید، می توانید به آن اعتماد کنید. من تا زمانی که یادم می‌آید از سوئیچ‌های آن‌ها در خانه‌ام استفاده کرده‌ام، و آنقدر محکم است که تصور می‌کنید. آنها بی سر و صدا خط محصولات Kasa را ساختند، و در تجربه من، همان قابلیت اطمینان سخت افزار شبکه را دنبال کردند. Kasa EP40A کاملاً جدید، کنترل قدرتمند HomeKit را به پریزهای فضای باز می آورد و به شما کنترل بیشتری بر نحوه استفاده از چراغ ها و دستگاه های بیرونی خود نسبت به قبل می دهد.