بررسی: Lutron Aurora بزرگترین مشکل لامپ های هوشمند Philips Hue را حل می کند [U]

این راه حل ها مزایای خاص خود را ارائه می دهند، مانند سوئیچ های Lutron Caséta که می توانند پنکه های سقفی را نیز کنترل کنند (بررسی)، اما هیچ کدام به اندازه Lutron Aurora ساده و کاربرپسند نیستند.

هنگامی که فرآیند راه اندازی کامل شد، Lutron Aurora بسیار شبیه یک کلید نور معمولی عمل می کند. شفق قطبی را می توان مانند یک دکمه فشار داد تا لوازم جانبی را روشن و خاموش کند یا برای افزایش یا کاهش روشنایی لوازم جانبی به چپ یا راست بچرخاند.

پس از نصب سخت افزار، ادغام Aurora را با برنامه Philips Hue تنظیم می کنید. Aurora Dimmer از طریق پلتفرم Friends of Hue با Philips Hue ادغام می شود. همانطور که در تصاویر زیر می بینید، به سادگی Lutron Aurora را از لیست “Friends of Hue” در برنامه Hue انتخاب کنید. از اینجا می‌توانید انتخاب کنید وقتی Lutron Aurora کنترل می‌شود چه اتفاقی می‌افتد.

به روز رسانی در 29 نوامبر 2021: از زمانی که این بررسی را منتشر کردم، منتشر کردم مدام به راه اندازی Lutron Aurora من اضافه می کردم. من همچنین می توانم قابلیت اطمینان طولانی مدت آنها را تضمین کنم. آنها اکنون نقش مهمی در اجرای خانه هوشمند من دارند. ای کاش آنها فراتر از لوازم جانبی Philips Hue کار می کردند، اما به غیر از آن شکایت بسیار کمی دارم.

همچنین به این معنی است که لزوماً لازم نیست برای هر اتاق چند دیمر Lutron Aurora بخرید. به عنوان مثال، اگر دو چراغ یا لامپ دارید، می توانید آن را طوری پیکربندی کنید که یک Lutron Aurora هر دو یا حتی تمام چراغ های اتاق را کنترل کند.

لامپ های Philips Hue برای اجاره کنندگان نیز بسیار مفید هستند: آنها به سادگی جایگزین لامپ های “گنگ” می شوند و نیازی به تغییر سیم کشی یا ارتقاء دیگری ندارند که ممکن است توسط صاحبخانه شما تایید نشود.

راه حل های دیگری برای کنترل دیوار به روشنایی هوشمند خانه وجود دارد. به عنوان مثال دیمرهای درون دیواری لوترون کاستا (بازبینی) کلیدهای روشنایی موجود در خانه خود را با کلیدهای هوشمند جایگزین کنید. Philips Hue نیز خود را می فروشد دیمر هوشمنداما با سوئیچ های موجود شما مناسب نیست.

بیشتر خانه من مجهز است با لامپ های Philips Hueاز جمله لامپ ها و وسایل روشنایی. من به‌آرامی در طول سال‌ها راه‌اندازی روشنایی HomeKit خود را ساختم و تطبیق‌پذیری لامپ‌های Philips Hue حفظ تنظیمات را با وجود جابجایی آپارتمان‌ها و در نهایت خانه آسان کرد.

راه حل ایده آل بلند مدت اختصاص داده شده است سوئیچ لوترون کاستااما اگر اجاره می‌کنید و این یک گزینه نیست، Lutron Aurora همچنان پیشنهاد من برای خریداران در ایالات متحده است، جایی که این سوئیچ‌ها رایج هستند.


مشکل

توجه: همه چیز از طریق برنامه Hue مدیریت می شود، نه برنامه Home یا برنامه Lutron. این بدان معناست که باید مطمئن شوید اتاق‌ها و لوازم جانبی شما بین برنامه Home و برنامه Hue همگام‌سازی شده‌اند. این می تواند یک فرآیند پر زحمت باشد، اما در نهایت ارزش آن را خواهد داشت.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

Lutron Aurora است در آمازون با قیمتی کمتر از 40 دلار موجود است. اگر کاربر Philips Hue هستید، این یک راه آسان برای افزودن راحتی بیشتر به راه‌اندازی خانه هوشمندتان است، اگرچه برای اعضای خانواده و مهمانان شما بیشتر از شما سود می‌برد.

Lutron Aurora است همچنین برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری تخفیف زیادی داده شده است، آن را به نسخه ای جذاب تر تبدیل می کند. نیز وجود دارد نسخه برای طرح های سوئیچ پارویی/جوشپزی در حال حاضر.

دیمر Lutron Aurora برای حل این مشکل طراحی شده است.

شفق قطبی لوترون

برای من، من کاملاً با استفاده از سوئیچ فیزیکی آشنا شده ام – می دانم که همه چیز را می توان به راحتی مدیریت کرد، به لطف برنامه Home در iPhone، iPad و Mac و همچنین Siri. من اتوماسیون‌هایی را برای زمان‌های خاص روز، صحنه‌هایی برای چیزهایی مانند کار و استراحت، و اتوماسیون‌هایی برای خروج و رسیدن به خانه تنظیم می‌کنم.

می توانید Lutron Aurora را با چندین لوازم جانبی جفت کنید، به این معنی که یک سوئیچ نیازی به کنترل مجموعه ای از چراغ ها ندارد. به عنوان مثال، من راه اندازی کرده ام تا چراغ آویز و همچنین چراغ کف را کنترل کنم، که هر دو از لامپ های Philips Hue استفاده می کنند.

لامپ‌های Philips Hue یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ارائه قابلیت‌های خانه هوشمند به وسایل روشنایی موجود، از جمله از طریق پلت فرم HomeKit اپل است. مشکل کلیدهای Philips Hue این است که هر بار که کلید چراغ دیواری خاموش می شود، چراغ های هوشمند پاسخگو نمی شوند. را دیمر Lutron Aurora یک راه ساده اما مبتکرانه برای حل این مشکل است.


FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اما همانطور که همه افراد با لامپ‌های هوشمند Philips Hue تجربه کرده‌اند، هر زمان که کلید چراغ دیواری خاموش شود، چراغ‌های هوشمند پاسخگو نمی‌شوند. این به این دلیل است که لامپ های Hue نیاز دارند که چراغ ها همیشه در موقعیت “روشن” باقی بمانند تا از طریق برنامه Hue یا HomeKit کنترل شوند. احتمالا اینطور نیست شما این سوئیچ را روشن و خاموش کنید، بلکه شخصی که با او زندگی می کنید یا مهمانان.

محدودیت های خاصی وجود دارد. اول از همه، Lutron Aurora فقط با آن کار می کند لامپ Philips Hue، بنابراین اگر لامپ های هوشمند دیگری در اطراف راه اندازی خانه هوشمند خود پراکنده شده اند، باید این محدودیت را در نظر داشته باشید. ثانیاً، دیمرهای Lutron Aurora فقط برای سوئیچ‌های سبک استاندارد ایالات متحده مطابقت دارند. اگر سبک دیگری از سوئیچ دیواری دارید، Lutron Aurora برای شما کار نخواهد کرد.

راه حل های دیگر

باز هم، مزیت اینجا این است که شما کنترل خانه هوشمند را حفظ می کنید، حتی اگر شما یا شخص دیگری در خانه به طور تصادفی کلید چراغ دستی را برگرداند.

را شفق قطبی لوترون لوازم جانبی ساده ای است که برای جا دادن سوئیچ های راکر موجود شما طراحی شده است. فرآیند نصب فوق‌العاده ساده است، با دیمر گردی که روی کلید راکر شما می‌چسبد. سپس پایه را با پیچ گوشتی محکم کرده و درب جلو را نصب می کنید.