بررسی Meross MS200 برای HomeKit

پس از راه اندازی اتوماسیون خود، حتما آن را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند. اگر همانطور که انتظار می رود کار نمی کند، اتوماسیون را با تنظیم ماشه، عمل یا شرایط اصلاح کنید. در نهایت، «انجام شد» را بزنید و اتوماسیون شما آماده کار است.

خلاصه در Meross MS200

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

شما می توانید MS200 را مستقیماً از Meross خریداری کنید و احتمالاً در نهایت به فروشگاه Meross Amazon می آید.

اگر هنوز هاب Meross را نصب نکرده اید، ابتدا باید این فرآیند را دنبال کنید. اولین قدم این است که هاب را به حالت کارخانه بازنشانی کنید. من طرفدار زیادی برای انجام این کار نیستم، اما فقط چند دقیقه طول می کشد. در حالت ایده آل چیزی است که از کارخانه ساخته شده باشد. هنگامی که این بازنشانی کارخانه انجام شد، به طور همزمان در برنامه Meross و HomeKit ادغام خواهید شد. پس از آن، فرآیند جفت شدن را با سنسور واقعی درب Meross MS200 طی خواهید کرد.

Meross MS200 دارای یک ابزار تنظیم مجدد است که به نظر می رسد یک اجکتور سیم کارت است، اما برای قرار دادن سنسور درب در حالت جفت شدن استفاده می شود. در مجموع، حدود ده دقیقه طول می کشد تا از جعبه گشایی به جفت شدن سنسور درب برود. پس از جفت شدن در برنامه Meross، به طور خودکار به عنوان یک حسگر تماس در HomeKit ظاهر می شود. سپس می توانید سنسور را روی در یا پنجره نصب کنید.

اتوماسیون هوم کیت

در مرحله بعد، با انتخاب اینکه می‌خواهید ماشه هنگام باز یا بسته شدن سنسور، بر اساس زمان تعیین‌شده، یا زمانی که افراد می‌آیند یا خارج می‌شوند، یک اتوماسیون ماشه را انتخاب کنید.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


برای ایجاد یک اتوماسیون HomeKit با سنسور در و پنجره Meross MS200، اولین قدم انتخاب یک ماشه است. برنامه Home را باز کنید، روی دکمه + ضربه بزنید و “افزودن اتوماسیون” را انتخاب کنید. سپس «سنسور چیزی را تشخیص می‌دهد» را انتخاب کنید و سنسور MS200 را پیدا کنید.

هنگامی که ماشه خود را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب لوازم جانبی برای خودکارسازی می رسد. می‌توانید زمانی که ماشه فعال می‌شود، عملکردی را انتخاب کنید، مانند روشن کردن چراغ یا پخش موسیقی.

همانطور که چند هفته پیش با نگاهی به سنسور درب مجهز به نخ Onvis اشاره کردم، سنسورهای درب و پنجره HomeKit برخی از دست کم‌گرفته‌ترین دستگاه‌هایی هستند که اکثر مردم به آنها فکر نمی‌کنند. موارد استفاده بسیار زیادی وجود دارد که حسگرهای درب HomeKit آن را باز می کنند، حتی ممکن است از سنسورهای حرکت HomeKit تطبیق پذیرتر باشند. این هفته من در حال بررسی سنسور در و پنجره Meross MS200 هستم.

در مجموع، با نحوه استفاده از سنسور درب HomeKit، امکانات بی پایان است. یکی از ایده هایی که من با آن آزمایش کرده ام استفاده از آن در درب های داخلی است. یک مثال در اینجا ممکن است این باشد که وقتی درب اتاق خواب بعد از مدت زمان مشخصی باز می شود، چراغ ها روشن می شوند. همچنین می‌توانید از آن برای تنظیم دمای خود استفاده کنید تا زمانی که قفل در باز است، روی یک تنظیم خاص تنظیم شود.

Meross یکی از ارائه دهندگان HomeKit مورد علاقه من است. از زمانی که من سال ها پیش سفر خانه هوشمند خود را شروع کردم، آنها به طور مداوم محصولات ارزان قیمتی را منتشر کردند که با HomeKit عالی کار می کنند. من عاشق سوکت بیرونی آنها و به ویژه لامپ های HomeKit هستم. اخیراً، بسیاری از محصولات جدید آنها باید از یک هاب برای اتصال دستگاه ها به HomeKit استفاده کنند. اگرچه من دستگاه هایی را ترجیح می دهم که مستقیماً با HomeKit ارتباط برقرار کنند، این استراتژی می تواند ساده کردن استراتژی استقرار محصول باشد. هنگامی که هاب با HomeKit ادغام می شود، احتمالاً توسعه و راه اندازی محصولات جدیدی که به سادگی با هاب ارتباط برقرار می کنند آسان تر خواهد بود.

مراحل نصب Meross MS200