بررسی: Moshi iVisor آی‌پد + مک‌بوک براق را با محافظ‌های صفحه‌نمایش مات سازگار با فضای باز رام می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

می‌توانید محافظ صفحه‌نمایش مات Moshi iVisor را برای همه انواع مدرن iPad در اینجا و برای مدل‌های مختلف مک‌بوک در اینجا پیدا کنید.

به طور خاص برای iPad Pro، زمانی که برای اولین بار از صفحه لمسی با نصب iVisor استفاده می کنید، یک دوره تنظیم وجود دارد. استفاده از صفحه نمایش لمسی iPad Pro با محافظ صفحه مات با صفحه نمایش براق کمی متفاوت است. من خودم این روزها کاربر بزرگ Apple Pencil نیستم، به خصوص با کیبورد جادویی جدید، اما iVisor باعث می شود تجربه نوشتن در صفحه iPad Pro بسیار شبیه به کاغذ باشد.

علاقه من به نمایشگر مات برای اولین بار زمانی که در اوایل سال جاری، Pro Display XDR با بافت نانو اپل را دیدم، برانگیخت. تا آن زمان، علاقه چندانی به صفحه نمایش های ضد تابش نداشتم، اما دیدن آن به صورت شخصی مرا بر آن داشت تا کمی تحقیق کنم و Moshi iVisor را برای iPad Pro 12.9 اینچی و MacBook Pro 16 اینچی خود سفارش دهم.

این بسته شامل یک پارچه تمیز کننده کوچک برای از بین بردن گرد و غبار، اثر انگشت و سایر زباله ها است. هنگامی که صفحه نمایش دستگاه خود را به طور کامل تمیز کردید، به سادگی iVisor را با لبه های صفحه نمایش مک بوک یا آی پد تراز کرده و فشار دهید. تراز کردن محافظ صفحه در اطراف دوربین FaceTime برای من آسان تر بود، اما بریدگی های کوچکی نیز برای سنسورهای نور محیط وجود دارد.

با این حال، مزایایی در همه سطوح وجود دارد. به عنوان مثال، در iPad Pro و MacBook Pro، iVisor باعث می‌شود حالت تاریک در طول روز راحت‌تر دیده شود. همچنین به طور چشمگیری تعداد اثر انگشت روی صفحه نمایش شما را کاهش می دهد که به ویژه در iPad Pro مفید است. البته، یک لایه حفاظتی اضافی برای صفحه نمایش شما در برابر خط و خش نیز فراهم می کند، که مخصوصاً اگر گهگاه می خواهید از iPad Pro خود بدون قاب استفاده کنید مفید است.

یکی از بهترین چیزها در مورد فرآیند نصب iVisor این است که هیچ حبابی در زیر صفحه نمایش وجود ندارد. من دقیقاً مطمئن نیستم که Moshi چگونه به این موفقیت دست می یابد، اما حداقل می توان گفت بسیار چشمگیر است. یکی دیگر از مزایای iVisor این است که به راحتی جدا می شود، خواه کمی نامرتب باشد یا فقط نیاز به پاک کردن داشته باشد. می توانید آن را بردارید، آن را با آب تمیز کنید و چندین بار بدون آسیب رساندن به چسب آن را دوباره بمالید.

گرفتن 9to5Mac

برای من، یکی از مهم ترین ویژگی های محافظ صفحه، و اینکه چرا به طور کلی از آنها اجتناب کرده ام، فرآیند نصب آسان است. با این حال، iVisor به طرز باورنکردنی بر روی iPad Pro و حتی MacBook Pro 16 اینچی نصب می شود.

در نهایت، من متوجه تاثیر بسیار کمی بر کیفیت تصویر با iVisor نصب شده بر روی iPad Pro و MacBook Pro شدم. در پس‌زمینه‌های تمام سفید، مقدار بسیار کمی رنگین کمان وجود دارد، اما اگر به طور خاص به دنبال آن نباشید، احتمالا هرگز متوجه آن نخواهید شد.

سال‌ها پیش، اپل مک‌بوک پرو را با صفحه‌نمایش ضد انعکاس عرضه کرد، اما به جز Pro Display XDR با بافت نانو، نمایشگرهای مات امروزی در خط تولید اپل یافت نمی‌شوند. Moshi قصد دارد این شکاف را با خط محافظ صفحه نمایش مات iVisior پر کند، که من چندین هفته است که از آن در مک بوک پرو و ​​آیپد پرو خود استفاده می کنم.

امکانات

بزرگترین مزیت ضد تابش iVisor نسبت به iPad Pro و MacBook Pro این است که به راحتی می توانید از هر دو دستگاه در فضای باز و زیر نور خورشید استفاده کنید. با بهبود آب و هوا، بیشتر و بیشتر از حیاط خلوت کار می کنم، به خصوص که امکان بازدید از یک کافه برای آینده قابل پیش بینی وجود ندارد.

در نهایت، به‌عنوان کسی که همیشه مخالف استفاده از محافظ‌های صفحه در مک‌بوک و آی‌پد خود بوده‌ام، از محافظ صفحه‌نمایش ضد تابش موشی iVisor بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. نصب و تمیز کردن آن آسان است و تجربه استفاده از iPad یا MacBook شما در فضای باز را بسیار بهبود می بخشد.

آیا از محافظ صفحه نمایش ضد تابش یا مات در هر یک از دستگاه های خود استفاده می کنید؟ شما چی فکر میکنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!