بررسی Neabot NoMo Q11: جاروبرقی ربات خود نگهدارنده

در سال 2018، ربات جاروبرقی اوج دستگاه های صرفه جویی در کار بود که هر روز صبح در حالی که هنوز در رختخواب هستیم به طور خودکار جاروبرقی را جارو می کند. یک سال بعد، قابلیت شستشو اضافه شد تا به پاک کننده های روباتی اجازه دهد کف چوب های سخت را بشویند و آنها را جاروبرقی بکشند. و اکنون ما خود زهکشی داریم…

یک شگفتی بسیار خوب، سکوت استفاده از آن بود. اپل واچ من آن را در حدود 57-60 دسی بل در یک متر اندازه گیری کرد، و به طور ذهنی مانند سطح نویز بسیار راحت به نظر می رسید که بسیار کم صداتر از مدل های قبلی خود است.

Neabot ادعا می کند که مکش 4000Pa در حالت حداکثر توان قوی ترین موجود در بازار است و چه باشد چه نباشد، قطعا فوق العاده قدرتمند است! دو سطح توان پایین تر وجود دارد و سطح استاندارد 1500 Pa است که فکر می کنم برای تمیز کردن روزانه کافی بود.

هر چیزی که از من بخواهد یک برنامه را باز کنم، فرآیند راه اندازی را شروع کنم، سپس آیفون خود را به یک نقطه اتصال Wi-Fi که توسط خود دستگاه تولید شده است قبل از بازگشت به برنامه تغییر دهم، باعث می شود همیشه دلم را غرق کنم. فکر نمی کنم بتوانم یک موقعیت را به یاد بیاورم که اولین بار کار کرد، و در بدترین حالت می توانید چهار یا پنج بار این حلقه را انجام دهید، اما در نهایت با قربانی کردن یک بز آن را به نتیجه برسانید.

این برنامه نیز کاملا غیر قابل درک است. وقتی پاک کننده را اضافه کردم و نامش را گذاشتم، واقعاً باید به دنبال مکانی می گشتم تا برنامه تمیزکننده را تنظیم کنم:

  • روی نام ربات ضربه بزنید
  • روی شبکه در بالا سمت راست ضربه بزنید
  • طرح تمیز کردن شیر آب
  • روی لیست تمیز کردن برنامه ریزی شده ضربه بزنید

یک مدل معمولی رده بالا این روزها حدود 300-400 دلار به فروش می رسد. در زندگی واقعیولی قیمت های رسمی می تواند بسیار بالاتر باشد.

جاروبرقی ربات موجود است در تمام سطوح قیمتی این روزها، از چیزی بیش از 100 دلار شروع می شود، که کاملا وحشی است برای چیزی که زمانی یک دسته بندی محصولات لوکس بود.

قبلاً گیج شده بود، وقتی یک بسته بزرگ بین شروع و پایان تمیز کردن رسید، به صورت دایره‌ای می‌چرخید، اما در غیر این صورت عملکردی عالی داشت و مسیری کارآمد را به سمت اسکله با شکار کمتری نسبت به سایر مدل‌هایی که قبلاً دیده‌ایم طی می‌کند.

قیمت ها و نتیجه گیری

را Neabot NoMo Q11 به طور رسمی به قیمت 700 دلار به فروش می رسد و در حال حاضر با قیمت 600 دلار در دسترس است.

قبل از ضربه زدن روی ربات روی شبکه ضربه بزنید. اما باز هم، معمولاً فقط یک بار از برنامه برای تنظیم برنامه استفاده می کنید و سپس آن را فراموش می کنید.

استفاده شده

دلیل این اندازه این است که نه تنها یک شارژر، بلکه یک جاروبرقی دوم است. این کار منتظر می ماند تا ربات به اسکله متصل شود، سپس خاک را از سطل گرد و غبار خود به یک کیسه گرد و غبار بسیار بزرگتر 2.5 لیتری منتقل می کند. این فقط یک بار در ماه باید تخلیه شود.

خود تمیزکننده شبیه اکثر آنهاست. اکثریت قریب به اتفاق مدل های موجود در بازار گرد و تقریباً یک اندازه هستند.

چیزی که قطعا دارد نیست اسکله عادی است! به جای یک صفحه تخت با اتصالات باتری، این یکی مانند یک چکمه سفید براق بزرگ آینده نگر به نظر می رسد. شاید یک کفش روباز برای یک Stormtrooper غول پیکر.

مانند اکثر پاک کننده های ربات، Q11 از سیستم LiDAR برای نقشه برداری از خانه شما استفاده می کند و به نظر می رسد کارایی الگوریتم های نقشه برداری بهتر و بهتر می شود. ربات به راه افتاد، محیط آپارتمان را ترسیم کرد و سپس با کارآمدی به جلو و عقب رفت. کل زمان تقریباً مشابه دو ربات قبلی ما است، در حدود 35 دقیقه، اما به مناطقی می رسد که بقیه نتوانستند، زیرا به لطف ارتفاع کمی کوتاه تر، می توانست زیر مبلمان بیشتری قرار بگیرد.

داک دقیقاً ساده نیست، اما در یک خانه مدرن با وسایل زیاد، خیلی هم نامناسب به نظر نمی رسد. با این حال، می‌توانستم آن را در یک خانه سنتی‌تر تصور کنم.

نصب

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

درست زمانی که فکر می کنید پاک کننده های روباتی نمی توانند راحت تر باشند، نسل بعدی از راه می رسد. Neabot NoMo Q11 یکی از معدود جاروبرقی‌ها و جاروبرقی‌های روباتی است که نه تنها تمیز کردن را برای شما انجام می‌دهند، بلکه سطل‌های زباله خود را نیز در کشتی خالی می‌کنند.

عملکرد تمیز کردن نیز بسیار خوب است، اگرچه فقط برای خانه‌هایی با کف‌های غالباً سخت مناسب است، زیرا – به طرز عجیبی – هیچ راهی برای تشخیص خودکار و اجتناب از فرش و موکت ندارد. شما می توانید مناطق ممنوعه تعیین کنید، اما از آنجایی که تنها قسمت فرش شده ما در اتاق خواب است، بستن در آسان تر بود.

فقط دو تا شکایت دارم اول، هیچ پشتیبانی از HomeKit یا میانبر سیری وجود ندارد (الکسا را ​​پشتیبانی می کند). مشکل بزرگی نیست زیرا اغلب اوقات من فقط برنامه را تنظیم می کنم و ادامه می دهم، اما اگر می خواهید تمیز کردن برنامه ریزی نشده ای داشته باشید، باید از برنامه برای شروع به جای سیری استفاده کنید. دوم، اگرچه برنامه به شما اجازه می‌دهد پاک‌کننده را مکث کرده و مجدداً راه‌اندازی کنید – که می‌تواند مفید باشد اگر بخواهید صبر کنید تا صبحانه یا هر چیز دیگری را بپزید – من هیچ راهی نمی‌بینم که به او بگویم دستش را ببندد. برای این کار باید دکمه Dock را روی خود ربات فشار دهید.

من در مقاله اخیر دفترچه خاطرات هوشمند اشاره کردم که فناوری هرگز متوقف نمی شود…

کاری که بسیاری از مردم انجام می‌دهند این است که چیزی نسبتاً ارزان می‌خرند، سپس تصمیم می‌گیرند که چیز بهتری می‌خواهند، و گاهی بعداً تصمیم می‌گیرند که حتی بهتر از آن می‌خواهند. نتیجه نهایی این است که آنها چیزی را که در ابتدا باید می‌خریدند، بعلاوه یکی دو مدل دیگر می‌خرند. من همیشه سعی کرده‌ام از واسطه‌ها جدا شوم و چیزی را بخرم که برای چندین دهه خوشحالم کند. برای hifi کار کرد. برای هدفون کار کرد. برای لوازم خانگی کار می کرد. حتی برای دوچرخه هم کار می کرد.

اما شما نمی توانید این کار را با فناوری به طور کلی – و فناوری خانه های هوشمند به طور خاص – انجام دهید زیرا (الف) چیزها برای دوام ساخته نشده اند، همانطور که قبلا بودند و (ب) فناوری همیشه در حال بهبود است، بنابراین خرید بهترین کالای امروزی هیچ محافظتی در مقابل تمایل به خرید کالای بهتر در آینده نیست.

چیست انجام ندهید سایلنت موتور مکش در داک است! ربات با صدای بیپ آرام و زمزمه “تمیز کردن کامل” لنگر می اندازد، سپس به نظر می رسد که یک 747 در حال روشن شدن برای برخاستن است! طولی نمی کشد، حدود پنج ثانیه یا بیشتر، اما قطعاً نمی خواهید یک پاکسازی را برنامه ریزی کنید تا در هنگام خواب کامل شود…

راه اندازی فرآیند معمولی برای ابزارهای شبکه ای از این نوع است که من کاملاً از آن متنفرم:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

را پاک کننده ربات خود تخلیه شونده Neabot NoMo Q11 در آمازون با قیمت 599.99 دلار در دسترس است.

Q11 کمی پیشرفته تر از بقیه به نظر می رسد، با یک نوار LED آبی روشن در بالای صفحه (که در صورت تمایل می توانید آن را در برنامه غیرفعال کنید)، اما در غیر این صورت بسیار استاندارد است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مطمئناً، این یکی قبل از اینکه کار کند، سه بار تلاش کرد. این حداقل یک فرآیند یکبار مصرف است.

با یک ربات تمیزکننده معمولی، با آپارتمان 2 تخته ما، باید هر 2-3 روز یک بار سطل زباله را خالی می کردیم. این دقیقاً تعریف یک مشکل جهان اول است، اما یک چیز دیگر در لیست کارها است، بنابراین من شیفته آن شدم که یکی را امتحان کنم که بتواند سطل خود را خالی کند. را وارد کنید Neabot NoMo Q11.

نگاه کنید و احساس کنید

قانون شماره یک من برای خرید چیزهای گران قیمت همیشه این بوده است: یک بار چیز مناسب را بخرید.

سعی می کند به طور هوشمندانه خانه را به مناطقی ترسیم کند که با رنگ های مختلف مشخص شده اند. در مورد ما، او آپارتمان را به دو قسمت تقسیم کرد، به روشی نسبتاً معقول – به طور مؤثر اتاق نشیمن و آشپزخانه را به عنوان یک منطقه (به رنگ آبی) و بقیه به عنوان قسمتی دیگر (به رنگ زرد). سپس می‌توانید از برنامه برای تمیز کردن یک منطقه استفاده کنید. همچنین دارای گزینه معمول تمیز کردن نقطه ای برای تمیز کردن نشت است.

اینکه آیا توانایی خود خالی کردن حق بیمه قیمت را توجیه می کند یا خیر بستگی به این دارد که چقدر تنبل هستید یا شاید چقدر کمردرد از خم شدن رنج می برید! من شخصاً ماهیت مناسب و فراموش کردن این تنظیم را دوست دارم، فقط با یک یادآوری ماهانه برای خالی کردن کیسه داک. مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.