بررسی: Roborock S6 MaxV پکیج کاملی برای جاروبرقی هوشمند است

من هنوز معتقدم که اپل باید در آینده پشتیبانی HomeKit را به جاروبرقی ها اضافه کند.

جاروبرقی ربات چندین سال است که وجود داشته است، اما در سال های اخیر از نظر کیفیت و هوشمندی پیشرفت زیادی داشته است. من و همسرم چندین مدل کم‌هزینه را سال‌ها پیش امتحان کردیم، اما باهوش بودن آن‌ها تحت تأثیر قرار نگرفتیم، زیرا اغلب مواردی را گم می‌کردند. آنها برای تمیز کردن اواسط هفته خوب بودند، اما به اندازه کافی خوب نبودند که از شر جاروبرقی تمام اندازه شما خلاص شوند. در طول سال گذشته، من دو جاروبرقی Robo را به خانه خود اضافه کردم. ما یک Neato D7 در سطح اصلی ما که برای آزمایش میانبرهای سیری انتخاب کردم. چند ماهه دارم تست میکنم Roborock S6 Max V در طبقه ما، بنابراین من می خواستم یک بررسی بنویسم تا در مورد جوانب مثبت و منفی محصول صحبت کنم.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی یکی از موارد کلیدی که می خواهم در آینده ببینم این است که میانبرهای سیری را فعال کنم تا بتوانم پاکسازی را از HomePod خود یا با استفاده از برنامه های Shortcuts آغاز کنم. کاملاً ممکن است که Roborock بتواند این ویژگی را با یک به روز رسانی سیستم عامل آینده اضافه کند.

با وجود دو جاروبرقی روباتی در خانه من، بعید است به این زودی از جاروبرقی معمولی استفاده کنیم. من عاشق این هستم که بتوانم یک خلاء را از آیفون خود راه اندازی کنم و به آن اجازه دهم کار خود را انجام دهد. Roborock S6 MaxV بسته کامل است. این فوق العاده قدرتمند است، عمر باتری طولانی، وای فای قابل اعتماد و برنامه کامل آیفون دارد. اگر می خواهید یک ربات مبتنی بر برنامه جاروبرقی داشته باشید، این را بررسی کنید Roborock S6 Max V.

مانند همه چیزهای HomeKit، مزایای آن در اتوماسیون هایی است که می توانید ایجاد کنید. با پشتیبانی از جاروبرقی در HomeKit، می‌توانم از حسگرهای حرکتی داخل ساختمان برای تعیین اینکه یک اتاق برای تمیز کردن اشغال یا خالی است، استفاده کنم. هر دو جاروبرقی که من در اختیار دارم قدرتمند هستند، اما اگر در اتاق خواب هستید و می‌خواهید چیزی را در Apple TV+ تماشا کنید، شنیدن آن هنگام دویدن سخت است. هر دو جاروبرقی از ایجاد یک برنامه زمانی پشتیبانی می‌کنند، اما برنامه ما، مطمئناً در طول تابستان، کمی متفاوت است، بنابراین تشخیص دقیق زمانی که در خانه یا خارج از خانه خواهیم بود، دشوار است.

نتیجه گرفتن

Roborock می تواند کل طبقات را تمیز کند، یک اتاق خاص را تمیز کند، یا طبق برنامه ای با حداکثر زمان اجرا 180 دقیقه تمیز کند. طبق تجربه من، می تواند کل کف من را جاروبرقی بکشد و هنوز 50٪ باتری باقی مانده است. یکی از ویژگی‌هایی که Roborock را منحصر به فرد می‌کند این است که یک جاروبرقی و پاک‌کن در یک محلول همه‌کاره با یک ماپ اضافه شده است. هر اتاق در طبقه بالا می تواند سطح مکش خاصی داشته باشد. یک مثال از مزیت در اینجا این است که یک کف کاشی ممکن است نیاز به جاروبرقی کمتری نسبت به کفپوش چوبی داشته باشد.

برنامه Roborock

Roborock S6MaxV شامل دو دوربین دوقلو است که در خلاء تعبیه شده است. MaxV با ReactiveAI خود می‌تواند اشیایی را در خانه شما که جاروبرقی‌ها برای جابجایی به آن‌ها برخورد می‌کنند، تشخیص دهد و از آنها دوری کند. را Roborock می تواند از ضایعات حیوانات خانگی، محافظ برق، جداول انتهایی و غیره جلوگیری کند. اولین سوال شما ممکن است این باشد که آیا جاروبرقی این تصاویر را روی دستگاه ذخیره می کند یا در فضای ابری. طبق گفته Roborock، هیچ چیزی روی دستگاه یا در فضای ابری ذخیره نمی شود. همانطور که عکس ها برای پردازش روی دستگاه گرفته می شوند، بلافاصله حذف می شوند.

Roborock S6 MaxV جدیدترین محصول از خانواده Roborock است. داخل جعبه جارو برقی، ایستگاه شارژ و تمامی لوازم جانبی مورد نیاز برای شروع کار قرار دارد. فرآیند نصب بدون درد بود. وقتی جاروبرقی را شارژ کردید، آن را در برنامه جفت می‌کنید. Robo Vacuum مبتنی بر برنامه، به نظر من، تفاوت بین جاروبرقی هایی است که در طول سال ها امتحان کرده ام. مادرشوهرم اخیراً یک ربات جاروبرقی ارزان خرید و با رباتی رفت که برنامه یا وای فای داخلی نداشت و از آن راضی نبود. او می گوید که او زمان زیادی را در یک اتاق می گذراند و سپس مناطق پر رفت و آمد مانند آشپزخانه را نادیده می گیرد.

ویژگی های Roborock S6MaxV

برنامه Roborock S6 MaxV

من از Roborock در طبقه بالا استفاده می کنم که شامل اتاق بچه من و اتاق جایزه ما است. همه این قطعات شامل لگوها، بسته بندی کاپری سان، خرده های ماهی قرمز و چیزهای دیگری است که به نظر می رسد بچه های ما در اطراف خود باقی می گذارند. این اتاق ها ترکیبی از فرش، چوب سخت و موکت هستند. از آنجایی که ما آن را دریافت کردیم، این تنها جاروبرقی ما در طبقه بالا است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

من دریافتم که برنامه Roborock با جابجایی خلاء محکم است. من اغلب زمانی که از سر کار به خانه برمی گردم آن را شروع می کنم و زمانی که برمی گردم این کار انجام می شود. فرش بعد از جاروبرقی کاملا نو به نظر می رسد. کف‌های چوب سخت نیز عاری از ضایعات مواد غذایی، لگو و غیره است. این برنامه همچنین تمام اطلاعات نگهداری را نمایش می دهد. شما باید بدانید چه زمانی فیلتر را تعویض کنید، چه زمانی برس ها را عوض کنید و چه زمانی سنسورها را تمیز کنید.

چه چیزی جا افتاده ؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


را برنامه Roborock ایستگاه فرماندهی شما برای مدیریت و کنترل Roborock است. مانند جاروبرقی های Roborock شما، شامل پلان طبقه می شود. همانطور که از پلان طبقه منطقه ای که جاروبرقی می کشد پیروی می کند، می توانید اتاق های خاصی را شناسایی کنید، اتاق های جداگانه را برای تمیز کردن به ترتیب با تمیز کردن کامل برنامه ریزی کنید، سیستم عامل را به روز کنید، تمیز کردن را متوقف کنید و به پایه بازگردید.