بررسی: Schlage Encode Plus – اولین قفل هوشمند با پشتیبانی از Apple Home Key [Video]

جزئیات در دسترس بودن Schlage Encode Plus هنوز به طور کامل محقق نشده است، اما انتظار می رود در بهار امسال با قیمت 299.99 دلار منتشر شود. مطمئن باشید به محض دانستن بیشتر موضوع را پیگیری خواهیم کرد، و همچنین مطمئن باشید که افکار بلندمدت خود را در مورد قفل پس از استفاده طولانی مدت ارسال خواهم کرد. در همین حال، نظر خود را در مورد کلید خانه با ما در میان بگذارید. نظرات خود را در زیر در نظرات بیان کنید.

به عنوان فردی که در طول سال‌ها تعداد زیادی قفل هوشمند را برای آزمایش نصب کرده‌ام، تقریباً می‌توانم یک قفل جدید را در خواب نصب کنم. تا زمانی که درب شما بریدگی های لازم را داشته باشد – و در هنگام بسته شدن درب به درستی تراز شده باشد – نصب باید آسان باشد. من Encode Plus را در کمتر از 10 دقیقه نصب کردم و این شامل حذف قفل هوشمند Yale موجود است.

Schlage Encode Plus همه این کارها را انجام می دهد. نه تنها با HomeKit کار می کند، که به شما امکان می دهد قفل خود را با برنامه Home، از طریق اتوماسیون یا از طریق سیری باز کنید، بلکه دارای یک صفحه لمسی راحت است و از کلیدهای سنتی نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر همه اینها، Schlage Encode Plus اولین قفل مصرف کننده با پشتیبانی از Apple Home Key است. از آنجایی که کلید خانه از طریق NFC کار می کند، می توانید به راحتی قفل درب خود را تنها با لمس آیفون یا اپل واچ خود باز کنید – و این فقط کار می کند. اگر تصمیم بگیرم قفل‌هایم را ارتقا دهم، مطمئناً قفل‌هایم با پشتیبانی از کلید هوم اپل خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


وجود دارد چند چیز که مایلم ببینم شلاژ بهبود یابد با نسخه دو دستگاه، یعنی امکان مشاهده اینکه آیا قفل شما از راه دور از طریق نشانگر LED قفل شده است یا خیر. Yale Assure SL دارای این ویژگی است و من آن را برای بررسی قفل بودن درب در تاریکی بسیار مفید می دانم. همچنین ای کاش Schlage با صفحه کلید صفحه لمسی با کیفیت بهتر و نور پس زمینه همراه بود. به اندازه کافی خوب است، اما به خوبی ییل نیست.

HomeKit API باید از زمان‌بندی و تاریخچه رمز عبور پشتیبانی کند

یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد Apple Home Key این است که از ویژگی Power Reserve پشتیبانی می کند که در ابتدا در iOS 14 با Express Transit معرفی شد. ذخیره انرژی تا پنج ساعت پس از مرگ آیفون شما فعال می ماند. حتی اگر شارژ آیفون شما تمام شود، باز هم می توانید قفل درب خود را با استفاده از کلید هوم برای مدت محدودی باز کنید. و البته، همیشه می توانید به یک رمز عبور اعتماد کنید یا مانند یک حیوان با استفاده از یک کلید سخت افزاری، قفل درب خود را باز کنید.

نصب به سادگی برداشتن قفل موجود، نصب صفحه کلید و ضربه‌گیر، نصب صفحه لمسی و صفحه پشتی مطابق، اتصال کابل و محکم کردن قفل داخلی با یک دستگیره چرخشی است.

راه اندازی اولیه HomeKit و کلید هوم نیز از طریق NFC انجام می شود. به سادگی پس از فشار دادن دکمه جفت کردن، روی تگ NFC پشت پوسته داخلی آیفون خود ضربه بزنید و از شما خواسته می شود قفل خود را تنظیم کنید.

در نهایت، فرآیند راه‌اندازی از شما می‌خواهد کدهای دسترسی را برای ساکنان و مهمانان ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر سگ واکر باید بیاید، می توانید کد مهمان خود را به آنها بدهید. این کدهای دسترسی را می توان در صفحه لمسی فیزیکی قفل وارد کرد تا وارد یک محل سکونت شوید.

تعداد زیادی تلاش برای رمز عبور نادرست منجر به قفل موقت می شود

Schlage Encode Plus من به سبک Century است که طراحی نسبتاً مدرنی را ارائه می دهد. در کل، سه گزینه پایان وجود دارد، از جمله مشکی مات، برنز کهنه و نیکل ساتن، و همچنین یک گزینه طراحی سنتی تر Camelot در زمان عرضه.

نصب ساده است

همانطور که برای اولین بار در WWDC 2021 اعلام شد، iOS 15 کیف پول اپل را توسعه می دهد کلید هتل ها، خانه ها و حتی اتومبیل ها را ذخیره کنید. Schlage Encode Plus اولین راه حل قفل کننده مصرف کننده در نوع خود است که از کلیدهای هوم اپل مبتنی بر NFC پشتیبانی می کند.

همانطور که می دانید من از طرفداران پر و پا قرص آن بودم قفل هوشمند Yale Assure SL، به حدی که من سه تا از آنها را خریدم و چهار سال است که از آنها استفاده می کنم. اما پس از استفاده از Schlage Encode Plus، بدون شک می توانم بگویم که این قفل هوشمند جدید مورد علاقه من است.

پس از انتخاب خانه، مکان قفل و نام، از شما خواسته می شود کلید خانه خود را برای ذخیره در برنامه Wallet تنظیم کنید. کلیدهای صفحه اصلی معمولاً از شما نیاز دارند که با Touch ID یا Face ID احراز هویت کنید، اما می‌توانید حالت Express Mode را فعال کنید که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به احراز هویت، قفل را باز کنید.

پس از نصب تمام سخت افزار، باید باتری ها را به نگهدارنده باتری اضافه کنید و نگهدارنده را داخل قفل بکشید. از آنجا، فقط راه اندازی را از طریق NFC شروع کنید.

HomeKit و پشتیبانی از کلید خانه

ممکن است زیاد به نظر برسد، اما می توان آن را در عرض چند دقیقه با چیزی بیشتر از یک پیچ گوشتی فیلیپس انجام داد. باور کنید، من با یک جک همه معامله ها فاصله دارم، بنابراین اگر بتوانم این کار را انجام دهم، احتمالا شما هم می توانید.

همانطور که در ویدیوی آموزش من خواهید دید، کلید خانه یک راه عالی برای دسترسی به خانه با آیفون یا اپل واچ از طریق یک ضربه ساده است. بیایید نگاهی دقیق‌تر به آنچه Schlage Encode Plus و فناوری کلید خانگی اپل ارائه می‌دهند بیاندازیم!

امکانات

  • وای فای هوشمند Deadbolt
  • ورودی صفحه کلید را لمس کنید
  • ورودی کلید فیزیکی
  • پشتیبانی از HomeKit و Siri با هاب Home (Apple TV، HomePod و غیره)
  • پشتیبانی از کلید هوم اپل برای بازگشایی فشاری NFC با آیفون یا اپل واچ
  • پشتیبانی از حالت اکسپرس برای باز کردن قفل بدون احراز هویت
  • قفل را از طریق NFC با آیفون مرده باز کنید
  • کدهای زمانی
  • دسترسی مهمان را اضافه کنید
  • هشدارها و اعلان های امنیتی
  • همچنین با الکسا و دستیار گوگل کار می کند
  • پروتکل های شبکه: Wi-Fi، NFC، بلوتوث، Thread
  • قیمت: 299.99 دلار
  • راه اندازی بهار امسال

بررسی ویدئو: Schlage Encode Plus با کلید هوم اپل

اگر آیفون پیکربندی شده برای کلید خانه را گم کنید، ممکن است نگران باشید که شخصی از طریق NFC به محل اقامت شما دسترسی داشته باشد، اما نگران نباشید. اگر Lost Mode را از طریق Find My فعال کنید، دسترسی به Apple Wallet را که شامل Apple Home Key می‌شود، غیرفعال می‌کند. وقتی دوباره با آیفون خود متحد می شوید و حالت گمشده را خاموش می کنید، کلید خانه دوباره فعال می شود.

چیزهایی که دوست دارم بهبود پیدا کنند

Encode Plus از اتصال HomeKit پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه Home، اتوماسیون HomeKit و فرمان صوتی Siri قفل را کنترل کنید.

مانند همه محصولات مجهز به HomeKit، می‌توانید از اتوماسیون‌ها برای انجام کارهایی مانند روشن کردن خودکار چراغ ایوان هنگام باز شدن قفل هوشمند یا قفل خودکار هنگامی که حسگر متوجه بسته شدن در شد، استفاده کنید.

Schlage، که در سال 1920 تأسیس شد، سابقه طولانی در تجارت قفل دارد، بنابراین آنها به وضوح در زمینه های مهمی مانند امنیت و دوام بالاتر و فراتر هستند – فقط باید از تخصص آنها در بخش قفل استفاده کرد و امکانات مدرن را اضافه کرد. .

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

در حالی که HomeKit استاندارد با Schlage Encode Plus همانطور که انتظار دارید کار می کند، ویژگی برجسته پشتیبانی از Home Key است، به خصوص زمانی که با Apple Watch استفاده می شود. پشتیبانی از کلید هوم اپل واچ شما را به کلیدی مجهز به NFC تبدیل می‌کند که به شما امکان می‌دهد برای باز کردن قفل درب به سادگی فشار دهید. هیچ دکمه ای برای فشار دادن وجود ندارد، سیری دست و پا چلفتی برای تفسیر نادرست درخواست شما یا هر چیز دیگری وجود دارد. اگر بتوانید مچ دست خود را نزدیک Schlage Encode Plus بلند کنید، می توانید قفل درب خود را باز کنید.

برای ویدیوهای بیشتر در 9to5mac در YouTube مشترک شوید

طرح

همچنین می‌خواهم اپل HomeKit را برای قفل‌ها تقویت کند تا از رمزهای عبور موقت و تکرارشونده و تاریخچه رمز عبور پشتیبانی کند. برنامه خود Schlage این ویژگی ها را دارد، اما شما نمی توانید با HomeKit از آنها استفاده کنید. اپل واقعاً باید چارچوب HomeKit را در این زمینه بهبود بخشد. امکان ممیزی استفاده، ارائه کلیدهای مجازی با دسترسی موقت و غیره را فراهم می کند.

گرفتن 9to5Mac

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اما این پشتیبانی از کلید خانه است که Schlage Encode Plus را از نسخه غیر پلاس و سایر قفل های هوشمند موجود در بازار جدا می کند. Home Key راحتی و سهولت استفاده از NFC را اضافه می کند، که به شما امکان می دهد به سادگی قفل را با آیفون یا اپل واچ خود فشار دهید تا درب قفل شود. باید بگویم که بسیار خوب است، و اگر تا به حال از Apple Pay استفاده کرده باشید، تقریباً می دانید که کلید خانه چگونه کار می کند.

در مورد عمر باتری، Schlage Encode Plus با چهار باتری AAA کار می‌کند و تنها با استفاده از HomeKit می‌تواند تقریباً یک سال دوام بیاورد. اگر قصد دارید اغلب از پروتکل های شبکه دیگر مانند WiFi از طریق برنامه Schlage استفاده کنید، انتظار داشته باشید که عمر باتری کاهش یابد.

اگر آیفون خود را گم کنید چه؟