برزیل فروش آیفون های بدون منبع تغذیه را به حالت تعلیق درآورد و اپل را جریمه کرد

در اکتبر 2020، اپل هنگام معرفی سری آیفون 12 اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2030 کربن خنثی شود. با توجه به اینکه مشتریان چندین منبع تغذیه در خانه دارند، این شرکت می‌گوید که برای محیط زیست بهتر است منبع تغذیه با این دستگاه عرضه نشود. آیفون های جدید گفته می‌شود، دولت‌های سراسر جهان از اپل شکایت کرده‌اند یا درخواست توضیح داده‌اند. در برخی موارد، شرکت مجبور شد منبع تغذیه را با فروش آیفون جدید توزیع کند.

اپل هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است.

اعمال جریمه 12 میلیون و 274 هزار و 500 لیوانی، لغو ثبت نام گوشی های هوشمند با برند آیفون معرفی شده در بازار از مدل آیفون 12 و توقف فوری عرضه تمامی گوشی های هوشمند با برند آیفون بدون در نظر گرفتن مدل یا نسل بدون همراه. در این حکم آمده است.

وزارت دادگستری برزیل تصمیم گرفت فروش آیفون های بدون منبع تغذیه را متوقف کند. علاوه بر این، دولت شرکت کوپرتینویی را 2.3 میلیون دلار جریمه کرد. این مطلب امروز در اداره ثبت فدرال برزیل منتشر شد.

در اکتبر 2021، وزارت دادگستری به اپل و سامسونگ اطلاع داد که این شرکت‌ها در مورد اینکه چرا منبع تغذیه را از خطوط تلفن هوشمند خود حذف کرده‌اند نامشخص هستند. در ماه مه گذشته، دولت از رگولاتور حمایت از مصرف کننده برزیل درخواست کرد که اقدامات اداری علیه اپل و سامسونگ را آغاز کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این اطلاعات از سوی نشریه برزیلی آمده است g1. وزارت دادگستری نوشت:

با معرفی Galaxy Z Flip4 و Z Fold 4 در برزیل، سامسونگ دستورالعمل‌های دولت برزیل را رعایت کرده و اکنون منبع تغذیه را با گوشی‌های هوشمند جدید عرضه می‌کند. از طرف دیگر، اپل لوازم جانبی قاب آیفون را ندارد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی دولت تصمیم گرفت که اگر اپل فروش آیفون های بدون منبع تغذیه را فوراً متوقف نکند، جریمه روزانه را اعمال نخواهد کرد. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که شرکت کوپرتینویی در آینده نزدیک از دستورالعمل های محلی پیروی نکند.

بیشتر بخوانید: