برنامه استریم موبایل NFL در میان شایعات اپل در حال توسعه است

این برند، NFL+، در اسلایدهایی که توسط رؤسای تیم‌ها در جلسه یکشنبه در The Breakers، ایستگاه میزبان جلسات، مشاهده شد، نمایش داده شد. یکی از مدیران تیم که خواست نامش فاش نشود، گفت: سرویس استریم در حال ظهور است و احتمالاً تا جلسه بعدی در ماه مه برای رای مالکان آماده نخواهد بود.

NFL در حال حاضر معاملاتی را برای سه دارایی ارائه می دهد: یک سهام در NFL Media، بسته “NFL Sunday Ticket” برای بازی های خارج از بازار، و بازی های زنده در دستگاه های تلفن همراه.

مدت‌ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل یک یا چند بسته حقوق NFL را خریداری می‌کند که اولین آن به سال 2016 بازمی‌گردد، زمانی که اپل در حال مذاکره در مورد پخش برنامه پنج شنبه شب فوتبال بود. گزارش‌های بعدی مربوط به Apple TV+ میزبانی بلیط NFL Sunday.

اخیرا، ورزش های جلو دفتر پیشنهاد کرد که برنامه های اپل می تواند بسیار جاه طلبانه تر باشد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

طبق گزارش ها، یک برنامه پخش جریانی تلفن همراه NFL در حال توسعه است که به طور آزمایشی با نام NFL+ یا NFL Plus شناخته می شود. تیم‌ها ظاهراً از برنامه‌های آخر هفته مطلع شدند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


منابع به Front Office Sports گفته اند که اپل در حال بررسی طرحی جسورانه برای بازپس گیری حقوق موجود NFL با یک معامله چند میلیارد دلاری است.

در دیگر اخبار ورزشی، اپل دیروز اعلام کرد که اولین بازی های جمعه شب بیسبال از Apple TV+ پخش خواهد شد.

NFL در حال توسعه یک سرویس پخش اشتراکی است که شامل بازی ها، رادیو، پادکست ها و محتوای تیمی می شود. در نشست سالانه مالکان NFL که در پالم بیچ برگزار شد، تیم‌ها در مورد این توسعه توضیح داده شدند […]

با این حال، گفته می شود که آمازون و دیزنی نیز به همراه «دیگر پیشنهاد دهندگان بزرگ ناشناس» در رقابت هستند.

منابع گفتند که اپل می خواهد همه آنها را در یک معامله فراگیر ادغام کند. این امر فوراً غول فناوری را که مدت‌ها از این ورزش دوری کرده است، به یکی از بزرگترین شرکای تجاری NFL تبدیل می‌کند.

هنوز مشخص نیست که چگونه این می تواند به توافق طولانی مدت بین اپل و NFL Media مرتبط باشد.

اقیانوس اطلس گزارش ها: