برنامه اعطای کارمندان اپل از 2 میلیون ساعت کار داوطلبانه و 880 میلیون دلار فراتر رفت

از جنگل‌های بارانی برزیل گرفته تا چین و آفریقا و موارد دیگر، در مقاله کامل درباره چگونگی ایجاد تغییرات در سطح جهانی توسط داوطلبان اپل بیشتر بدانید.

با نزدیک شدن به پایان سال، اپل به‌روزرسانی برنامه اعطای کارمندان خود را به اشتراک گذاشته است که تأثیر زیادی در سراسر جهان از طریق کمک‌های مستقیم و حضور بیش از 76000 داوطلب دارد. این شرکت همچنین داستان هایی از چگونگی تلاش ها برای تبدیل جهان به مکانی بهتر به اشتراک گذاشت.

اپل همچنین تأثیرات مستقیم دیگری را در سراسر جهان به اشتراک گذاشت، مانند تلاش‌های انسان دوستانه کارکنان در طول جنگ در اوکراین در آشپزخانه مرکزی جهانی که از فوریه تاکنون بیش از 177 میلیون وعده غذایی سرو کرده است.

از زمان آغاز به کار خود در 11 سال پیش، برنامه اعطای کارمندان اپل بیش از 880 میلیون دلار برای نزدیک به 44000 سازمان در سراسر جهان جمع آوری کرده است. این شامل کار بیش از 76000 کارمند است که بیش از 2.1 میلیون ساعت کار داوطلبانه ثبت کرده اند. به ازای هر ساعتی که کارمند اپل داوطلب می شود یا هر دلاری که اهدا می کند، اپل به همان سازمان پول اهدا می کند. علاوه بر فعالیت‌های داوطلبانه و کمک‌های انجام شده از طریق برنامه اعطای کارمندان، اپل همچنین میلیون‌ها دلار از طریق کمک‌های مالی به سازمان‌های غیرانتفاعی می‌دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل برخی از کارمندانی که تفاوت قابل توجهی ایجاد کرده اند را برجسته کرده است:

اپل این به روز رسانی را با کارمند 11 ساله خود در مقاله ای در اتاق خبر صبح امروز به اشتراک گذاشت:

بارهورست، مدیر مرکز Apple Kenwood Towne در سینسیناتی، بخشی از برنامه جهانی داوطلبانه اپل، می‌گوید: “من هرگز برای بزرگ شدن به چیزی نیاز نداشتم، اما این کار نیز آسان نبود.” بنابراین هر فرصتی برای آسان‌تر کردن کار برای شخص دیگری چیزی است که با روح من صحبت می‌کند – اگر بتوانم، پس باید. زیرا کمک کردن به کسی که شجاع باشد یا احساس کند که در آن حضور دارد می‌تواند آینده را تغییر دهد و مهم است که یکی از آن موج‌ها در برکه باشید.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این است که چگونه برهورست تمایل خود را برای دادن توضیح می دهد:

از ژانویه، ماراندا برهورست، عضو تیم فروشگاه اپل، داوطلبانه وقت خود را برای خواندن کتاب‌های صوتی کودکان از راه دور در خانه رونالد مک‌دونالد در واشنگتن دی سی اختصاص داده است. کمک به یک دولای تنسی برای ایجاد موادی برای غیرانتفاعی خود که هدف آن کاهش میزان مرگ و میر مادران است. و نقشه هایی طراحی کنید که سیاه پوستان حرفه ای را برای الهام بخشیدن به دانش آموزان شیکاگو برجسته کند. این علاوه بر داوطلب شدن حضوری با Big Brothers Big Sisters در زادگاهش سینسیناتی است. و سال هنوز تمام نشده است.