برنامه مسافرتی ETA با زمان سفر و شرایط ترافیک به CarPlay می آید

پشتیبانی CarPlay برای کاربران ETA به چه معناست؟ این برنامه فراتر از ویژگی های ناوبری ساخته شده در نقشه های اپل است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

(H/T TechCrunch)

ETA که 7.99 دلار قیمت دارد و خریدهای درون برنامه ای را برای همگام سازی تقویم و کتابخانه تم ارائه می دهد، یک برنامه شهروند عالی در آیفون است. به دلیل قوانین سختگیرانه و سیستم حقوق اپل، CarPlay یک مانع دشوارتر برای رفع است. همراه با پشتیبانی جدید CarPlay، ETA همچنین از Apple Watch و Watch Face، iMessage، HealthKit برای ضبط تمرینات پیاده روی و ویجت های مختلف پشتیبانی می کند.

ETA یک برنامه آیفون و اپل واچ است که به نمایش برجسته زمان سفر و شرایط ترافیک اختصاص داده شده است. آخرین نسخه ETA نیز این اطلاعات را روی صفحه ماشین شما نمایش می دهد.

ETA نسخه 2.7.0 اولین نسخه ای است که از Apple CarPlay پشتیبانی می کند. به‌روزرسانی به این نسخه در آیفون، دفعه بعد که وارد جاده می‌شوید، به‌طور خودکار ETA را در برنامه CarPlay در شبکه قرار می‌دهد.

برای برنامه‌های CarPlay عالی‌تر، کاتالوگ در حال رشد ما از بهترین برنامه‌ها را بررسی کنید. اگر خودروی شما از CarPlay پشتیبانی نمی‌کند، ما راهنمای خود را در مورد بهترین گیرنده‌های CarPlay در بازار نیز به‌روزرسانی کرده‌ایم.

همچنین دسترسی به ناوبری از لیست علاقه مندی ها آسان است. فقط روی مقصد در ETA ضربه بزنید و Apple Maps به طور خودکار مسیرها را به مکان راه اندازی می کند.

کاربران ETA اکنون مکان های مورد علاقه خود را در CarPlay به همراه زمان سفر و شرایط ترافیک برای هر آدرس می بینند.