برنامه های تولید آیفون 20 میلیون پایین تر از حد انتظار خواهد بود

به گفته یکی از این افراد، اگرچه تعطیلی‌های چینی قرار است در این سه ماهه اپل را ویران کند، اما این شرکت انتظار دارد این آشفتگی را پشت سر بگذارد. گروه فناوری فاکسکان، سازنده اصلی آیفون اپل، توانست اکثر امکانات را در حال اجرا نگه دارد. این شامل بزرگترین خوشه های کارخانه آن در شهر مرکزی ژنگژو در چین است.

کمبود با ترکیبی از عوامل ایجاد شد. این موارد شامل افزایش تقاضا برای فناوری در طول همه‌گیری، اختلال در تولید مرتبط با COVID، و تقاضای رو به رشد برای تراشه‌های خودروسازان است. همانطور که خودروها به تعداد فزاینده ای از واحدهای مبتنی بر ریزپردازنده متکی هستند.

به گفته افرادی که با پیش بینی های این شرکت آشنا هستند و خواستند نامشان فاش نشود، این شرکت از تامین کنندگان خود می خواهد که حدود 220 میلیون آیفون را مونتاژ کنند، تقریباً مشابه سال گذشته. پیش‌بینی بازار به دلیل به‌روزرسانی بزرگ آیفون در پاییز، به 240 میلیون دستگاه نزدیک‌تر شد […]

شرکت مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا از اظهار نظر در مورد چشم انداز خودداری کرد، که ممکن است بسته به محدودیت های اقتصادی و عرضه در ماه های آینده تغییر کند. اپل اهداف تولید خود را فاش نمی کند و فاش کردن تعداد آیفون های فروخته شده در سال 2019 را متوقف کرد. سهام آن در معاملات پیش از بازار در روز پنجشنبه حدود 1 درصد کاهش یافت. […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گفته می شود که برنامه های تولید آیفون اپل برای سال 2022 حدود 220 میلیون دستگاه است که حدود 20 میلیون کمتر از برآوردهای اجماع تحلیلگران است. این نیز نشان دهنده رشد صفر در سال 2021 است.

علیرغم چالش های دو سال گذشته، اپل همچنان به رکوردهای درآمدی جدید – تا سه ماهه اول سال جاری- ادامه داد. درآمد آیفون 5.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرد و تحلیلگران انتظار داشتند که آیفون 14 ادامه رشد را افزایش دهد.

با این حال، مشکلاتی که اپل هنوز با آن مواجه است قابل توجه است. اول، کمبود تراشه جهانی.

اپل قبلاً هشدار داده بود که درآمد سه ماهه جاری ممکن است 8 میلیارد دلار کاهش یابد، اما باید منتظر بمانیم تا انتظاراتش را برای سه ماهه معرفی کنیم.

دوم، اختلال گسترده در تولید در چین به دلیل تعطیلی در سطح شهر، زیرا این کشور همچنان اصرار دارد که می تواند کووید-19 را با وجود ناامیدی فزاینده عمومی ریشه کن کند. طبق گزارش ها، آمادگی تولید آیفون 14 در حال حاضر سه هفته عقب افتاده است و آیفون 14 مکس نیز از آن جدا شده است.

اما برخی از تحلیلگران خوش بینی خود را حفظ می کنند.

بلومبرگ گزارش ها حاکی از آن است که اپل به تامین کنندگان خود گفته است که به جای 240 میلیون مورد انتظار تحلیلگران، حدود 220 میلیون آیفون را در سال جاری پیش بینی کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی در نهایت، افزایش سریع تورم – تا حدی به دلیل “استعفای بزرگ” و تا حدی به دلیل تأثیرات جهانی حمله روسیه به اوکراین – درآمد قابل تصرف را کاهش می دهد، که به معنی هزینه کمتر برای ابزارهای جدید است.

تاثیر بر برنامه های تولید آیفون

لیندا سویی، مدیر ارشد Strategy Analytics ماه گذشته در یادداشتی گفت: امسال داستان دو نیمه خواهد بود. مسائل ژئوپلیتیکی، کمبود قطعات، تورم قیمت، نوسانات نرخ ارز و اختلالات کووید همچنان بر بازار گوشی‌های هوشمند در نیمه اول سال 2022، قبل از بهبود وضعیت در نیمه دوم، فشار خواهند آورد.

بزرگ‌ترین مشکل مربوط به پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی نیست، بلکه تراشه‌های ساده‌تر مانند درایورهای نمایشگر و سیستم‌های مدیریت انرژی است. این تراشه‌های با فناوری نسبتاً پایین در تعداد زیادی دستگاه از جمله دستگاه‌های اپل استفاده می‌شوند.

شرکت کوپرتینویی با نزدیک شدن به راه اندازی خط آیفون امسال با طوفان کاملی از موانع روبرو می شود.

زمینه