برنامه های فلش مموری آیفون پس از محدودیت واردات کاهش یافت

اپل در حال حاضر بخش بزرگی از این تراشه‌ها را از دو شرکت ژاپنی وسترن دیجیتال و کیوکسیا با تامین‌های اضافی از سامسونگ و SK Hynix خریداری می‌کند. در ماه مارس گزارش شد که اپل قصد دارد یک فروشنده چینی را برای اولین بار به لیست اضافه کند.

برنامه‌های اپل برای خرید 40 درصد از تراشه‌های حافظه فلش آیفون از شرکت چینی YMTC، پس از اعمال کنترل‌های صادراتی توسط دولت آمریکا بر این سازنده تراشه، از بین رفته است.

محدودیت های ایالات متحده همچنین به این معنی است که شرکت های آمریکایی نمی توانند هیچ تجهیزاتی را به YMTC بفروشند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


منابع متعدد به Nikkei Asia گفتند که اپل برنامه های استفاده از تراشه های حافظه شرکت فناوری های حافظه Yangtze چین (YMTC) را در محصولات خود به حالت تعلیق درآورده است.

برخی آن را طرحی بحث‌برانگیز در آن زمان می‌دانستند که نه تنها به جای کاهش اتکای اپل به چین، بلکه در زمانی رخ داد که دولت آمریکا از موضع مبهم چین در مورد تهاجم روسیه به اوکراین ناراضی بود. بر خلاف بسیاری از کشورها، چین تهاجم و اشغال را محکوم نکرد و دارایی های این کشور را مسدود نکرد یا تحریم هایی را برای ممنوعیت واردات کالاهای روسی اعمال نکرد.

برنامه های خرید چین به حالت تعلیق درآمد

تراشه‌های ذخیره‌سازی فلش آیفون یکی از راه‌هایی است که اپل به حاشیه‌های غبطه‌انگیز خود دست می‌یابد، به طوری که این شرکت معمولاً برای هر افزایش ظرفیت ۱۰۰ دلار دریافت می‌کند.

این شرکت می‌گوید اولین گام استفاده از چیپ‌های ذخیره‌سازی فلش YMTC برای همه آیفون‌های مقصد بازار چین بوده است، در حالی که یک برنامه بلندمدت باعث می‌شود اپل تراشه‌های کافی برای ۴۰ درصد تولید جهانی آیفون را خریداری کند. او گزارش می دهد که این برنامه ها اکنون متوقف شده اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این اقدام در بحبوحه آخرین دور از کنترل‌های صادراتی ایالات متحده که بر بخش فناوری چین تحمیل شده است، صورت می‌گیرد و نشانه‌ای است که سرکوب واشنگتن در حال ایجاد یک اثر سردکننده بر زنجیره تامین است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

نیکی جزئیات بیشتری در مورد برنامه های اپل دارد که می گوید اکنون به حالت تعلیق درآمده است.

در اوایل ماه جاری، دولت ایالات متحده YMTC را به فهرست شرکت‌های چینی «تأیید‌نشده» اضافه کرد، به این معنی که مقامات آمریکایی قادر به بررسی‌هایی برای اطمینان از عدم عرضه تراشه‌ساز به هواوی نبودند. محصولات این شرکت مخابراتی چینی پس از اتهامات مربوط به جاسوسی در ایالات متحده ممنوع شده است.

عکس: Louis Reed/Unsplash

سازنده آیفون در حال حاضر در حال آزمایش نمونه‌هایی از تراشه‌های حافظه فلش NAND است که توسط شرکت فناوری‌های حافظه Yangtze در هوبی ساخته شده است. [sources] گفت و خواست نامش را در بحث گفتگوهای خصوصی معرفی نکنیم. اپل ماه‌ها است که در حال بحث و گفتگو با یانگ تسه، متعلق به قهرمان تولید تراشه‌های مورد حمایت پکن، Tsinghua Unigroup Co، بوده است، هرچند تصمیم نهایی گرفته نشده است.

گزارش شده است که شرکت کوپرتینویی برنامه ای دو مرحله ای برای خرید تراشه های حافظه از شرکت چینی Yangtze Memory Technologies Co…

برنامه های حافظه فلش آیفون