برنامه Apple Learning Coach اکنون برای تعداد بیشتری از معلمان ایالات متحده باز است

درخواست ها امروز باز است و تا 16 نوامبر پذیرفته می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از طریق ترکیبی از درس‌های خود گام و جلسات کارگاه مجازی با متخصصان یادگیری حرفه‌ای اپل، شرکت‌کنندگان با داشتن یک نمونه کار مربیگری، هم‌گروهی همتا و توانایی دریافت اعتبار در ادامه تحصیل در دانشگاه لامار از تجربه خود خارج می‌شوند.

“برای بیش از چهار دهه، اپل در کنار معلمان کار کرده است تا به دانش آموزان کمک کند تا مشکلات را ایجاد کنند، حل کنند و خود را به روش های جدید بیان کنند. سوزان پرسکات، معاون آموزشی و بازاریابی شرکتی در اپل گفت: ما Apple Learning Coach را برای کمک به معلمان در استفاده از فناوری در کلاس طراحی کردیم. “کوچ یادگیری اپل در حال حاضر تأثیر واقعی بر معلمان و دانش آموزان آنها گذاشته است و به ایجاد پایه ای قوی برای خلاقیت و یادگیری مادام العمر کمک می کند.”

اپل همچنین به معلمان پروژه‌های موجود خود یعنی هر کسی می‌تواند ایجاد کند، یادآوری کرد. جدیدترین ها عبارتند از:

  • با Shapes در Keynote ایجاد کنید تا به دانش‌آموزان کمک کنید هر چیزی را که می‌توانند تصور کنند، از مفاهیم ریاضی گرفته تا آثار هنری، تجسم کنند.

اگر می‌توانید خود را تد کمند علوم کامپیوتر بدانید، برنامه Apple Learning Coach اکنون برای تعداد بیشتری از مربیان ایالات متحده باز است. این برنامه برای اولین بار در ماه مارس راه اندازی شد و اکنون 1600 فارغ التحصیل واجد شرایط هستند…

اپل دومین گروه خود از Apple Learning Coach را در سراسر کشور راه اندازی کرده است، یک برنامه یادگیری حرفه ای رایگان برای کمک به مربیان برای آموزش معلمان در مورد نحوه استفاده حداکثری از محصولات اپل. این برنامه برای مربیان آموزشی، متخصصان یادگیری دیجیتال و سایر مربیان مربیگری در سراسر ایالات متحده در دسترس است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

یکی از کسانی که این برنامه را اجرا کرد گفت که این برنامه به او کمک کرد تا با معلمانی با درجات مختلف دانش فنی کار کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هدف این ابتکار کمک به مربیان است تا معلمان همکار خود را آموزش دهند تا حداکثر استفاده را از محصولات اپل در مدرسه ببرند.

هایدی وستروپ، مربی آموزش ناحیه مدرسه واساچ کانتی و مربی آموزشی معتبر اپل مستقر در یوتا، گفت: «تکنولوژی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا خلاقیت و مهارت‌های تفکر انتقادی خود را توسعه دهند، که برای فرصت‌های شغلی آینده بسیار مورد نیاز است. این وظیفه من است که معلمان منطقه خود را توانمند کنم تا خلاقیت منحصر به فرد همه دانش آموزان را برانگیزند. Apple Learning Coach ابزارها و منابعی را به من داده است تا با معلمانی با سطوح مختلف تجربه فناوری کار کنم تا تجربیات یادگیری جذابی را طراحی، ارائه و تأمل کنم که می تواند دیوارهای کلاس را گسترش دهد و استعدادهای منحصر به فرد هر کودک را تجلیل کند.