برنامه Apple Store برای iOS ذخیره موارد را با ویژگی جدید «فهرست‌ها» آسان‌تر می‌کند

اپل طی یک سال گذشته تعداد انگشت شماری به روز رسانی قابل توجه را برای اپلیکیشن اپل استور ارائه کرده است. به عنوان مثال، برنامه سال گذشته یک برگه کاملاً جدید «For You» را با دسترسی آسان به وضعیت سفارش، دستگاه‌ها، نکات محصول، لوازم جانبی و موارد دیگر اضافه کرد.

آخرین نسخه برنامه Apple Store در دسترس است اپ استور برای دانلود رایگان. هنوز در حال انتشار است، بنابراین اگر هنوز آن را کاملاً ندیده‌اید، حتماً در چند ساعت آینده به بررسی آن ادامه دهید.

علاوه بر این، به‌روزرسانی امروز اپلیکیشن اپل استور، پشتیبانی از توضیحات صوتی را هنگام تماشای ویدیوها اضافه می‌کند. اپل می‌گوید: «از ویدیوهایی با توضیحات صوتی برای شنیدن تمام جزئیات محصول لذت ببرید».

اپل در حال عرضه یک دستگاه کوچک است آپدیت اپلیکیشن اپل استور برای آیفون و آیپد امروز این به‌روزرسانی، برنامه را به نسخه 5.14 می‌آورد و ویژگی‌های جدیدی برای تماشای ویدیوهای محصول و همچنین ویژگی فهرست‌بندی جدید دارد. برای همه جزئیات به زیر مراجعه کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اپل توضیح می‌دهد که ویژگی جدید فهرست‌ها در اپلیکیشن اپل استور به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید «اقلامی را که دوست دارید به‌عنوان فهرست ذخیره کنید» و سپس فهرستی را با یک متخصص در فروشگاه به اشتراک بگذارید. از اینجا، همچنین می‌توانید خلاصه‌ای از مکالمه خود با متخصص در فروشگاه را دریافت کنید که «به برنامه ارسال می‌شود تا وقتی آماده هستید به راحتی آنچه را که دوست دارید بخرید».

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: