برنامه Facades را برای iOS و Mac به عنوان راهنمای جامع از فروشگاه اپل راه اندازی کرد



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی «اینجا Facades است، برنامه جدید من برای iOS، iPadOS و macOS. با Facades، می‌توانید فهرستی از تمام فروشگاه‌های فعلی و گذشته اپل را مرور، کشف و نشانه‌گذاری کنید.

Facades یک برنامه کاملا رایگان برای iOS و Mac است، اگر می‌خواهید از کارهای بزرگ مایکل حمایت کنید، او کمک‌های مالی را از طریق Venmo می‌پذیرد.

کارهای مایکل را بیشتر ببینید:

ماشین زمان اپل استور

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فروشگاه‌ها در دسته‌های مناسب دسته‌بندی می‌شوند، بنابراین می‌توانید بر اساس مکان، سبک طراحی یا ویژگی فروشگاه مرور کنید. من فهرستی از فروشگاه‌های جابه‌جا شده، تغییر نام و بسته‌شده را گنجانده‌ام. روند فروشگاه و آمار با گرافیک های رنگارنگ نشان داده شده است. حتی فهرستی از شماره‌های استقرار فروشگاه اختصاص نیافته وجود دارد. »

نماها راهنمای میدانی فروشگاه اپل 1

مایکل استیبر، طرفدار خرده فروشی اپل، پس از تجربه باورنکردنی برنامه «اپل استور زمان ماشین» با یک برنامه جدید برای آیفون، آی پد و مک بازگشته است. با رابط کاربری زیبا، Facades «مرور، کشف و نشانک‌گذاری کاتالوگ همه فروشگاه‌های فعلی و سابق اپل» را آسان می‌کند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که نمادین ترین فروشگاه های اپل در اولین مکان، خیابان پنجم اپل و حلقه بی نهایت برای افتتاحیه های بزرگشان چه شکلی به نظر می رسند؟ یا شاید شما آنجا بودید و می خواهید دوباره به جادو نگاه کنید؟ مایکل استیبر، علاقه‌مند به خرده‌فروشی اپل، چشمگیرترین پروژه‌اش، یعنی Apple Store Time Machine را ارائه کرده است. این یک برنامه Mac فوق‌العاده همهجانبه برای کشف و کاوش مهم‌ترین فروشگاه‌های اپل با جزئیات باورنکردنی است، دقیقاً همان‌طور که هنگام باز شدن به نظر می‌رسیدند.

ست میز

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مایکل امروز اپلیکیشن رایگان Facades را راه‌اندازی کرد و نحوه پیدایش و تمام ویژگی‌ها و جزئیات کاربردی را در یک پست وبلاگ به اشتراک گذاشت.

وقتی یک نشانک در برنامه ایجاد می‌کنید، با iCloud با دستگاه‌های دیگر شما همگام‌سازی می‌شود. و مایکل همچنین برنامه را به زبان چینی بومی سازی کرد.

برای دنبال کردن بیشتر کار مایکلوبلاگ Tabletops او را در Substack بررسی کنید.