برنامه Wallet آخرین تراکنش‌های Apple Card و Pay را نشان نمی‌دهد

با این حال، به دلایلی نامعلوم، تعدادی از کاربران دیگر نمی توانند به تاریخچه تراکنش های خود برای Apple Card یا Apple Pay دسترسی داشته باشند. من شخصاً حتی قبل از انتشار iOS 15.5 با برخی از کارت های Apple Pay خود با این مشکل مواجه شده بودم که نشان می دهد ممکن است یک خطای سمت سرور باشد تا یک باگ نرم افزاری.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

اپل به تازگی iOS 15.5 را با ویژگی ها و بهبودهای جدید منتشر کرده است. با این حال، به نظر می رسد که این به روز رسانی باعث ایجاد مشکلاتی برای کاربران در مورد برنامه Wallet شده است. به طور خاص، شکایاتی در مورد عدم نمایش آخرین تراکنش‌های Apple Card و Apple Pay وجود دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


مطابق با چندین گزارش در Redditکاربران از زمان به‌روزرسانی iOS 15.5 قادر به دسترسی به آخرین تراکنش‌های کارت خود در برنامه Wallet نبودند – اگرچه برخی از کاربران نیز مشکل مشابهی را در iOS 15.4.1 تجربه کردند.

در این مرحله، اپل هنوز مشکلات اپل کارت یا Apple Pay را تایید نکرده است. با توجه به تعداد کاربرانی که از عدم انجام آخرین تراکنش ها در برنامه کیف پول شکایت دارند، به احتمال زیاد این شرکت به زودی این باگ را برطرف خواهد کرد.

من دیروز چندین خرید با اپل کارت و پرداخت انجام دادم و در کیف پول نمایش داده نمی شوند. اگرچه تعادل از بالا به پایین به روز می شود. من فقط نمی توانم تراکنش های آیتم های خطی را ببینم.

هر زمان که کاربر با استفاده از Apple Card یا هر کارت دیگری که در Apple Pay ثبت شده خریدی انجام دهد، تراکنش در برنامه Wallet نمایش داده می شود تا شما در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید. در آنجا اپلیکیشن جزئیاتی مانند مبلغ خرید و حتی محل خرید را نمایش می دهد.

آیا می‌توانید آخرین تراکنش‌های Apple Card یا Apple Pay خود را در برنامه Wallet ببینید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

درباره Apple Card و Apple Pay بیشتر بدانید

به روز رسانی: اپل می گوید مشکل در حال حاضر حل شده است

اپل کارت – مشکل حل شد. برخی از کاربران ممکن است در دریافت اعلان‌های تراکنش با تاخیر مواجه شده باشند.