برندگان چالش ماکرو در آیفون معرفی شدند

شیشه‌های دریا در اثر هزاران مایل که از اقیانوس‌ها به سواحل جهان سفر می‌کنند، فرسایش می‌یابند. من در ساحل قدم می زدم و از غروب زیبای خورشید لذت می بردم و تصمیم گرفتم تعدادی از این تکه های کوچک شیشه دریا را جمع آوری کنم تا عکاسی ماکرو را در iPhone 13 Pro Max امتحان کنم. به نظر می رسد که چیزی عجیب در داخل دستگاهی که در مرکز قرار دارد اتفاق می افتد – شبیه کهربا است. من این بافت را خیلی دوست دارم.

و نظرات دو نفر از ده داور:

البته اپل می خواست از این مسابقه برای برجسته کردن قابلیت های عکاسی ماکرو آیفون های پرچمدار خود استفاده کند.

تصاویر برنده نشان می‌دهند که زیبایی عکاسی ماکرو در توانایی آن برای تبدیل چیزهای معمولی به خارق‌العاده و ثبت چیزهای کوچک به شکل بزرگ است. این عکس‌ها شامل عکس‌های باورنکردنی از طبیعت است که با چشم غیرمسلح می‌توان آنها را نادیده گرفت، مانند قطرات شبنم روی تار عنکبوت، دانه‌های برف روی موهای سگ، گل هیبیسکوس غاردار، و توت‌فرنگی غرق در حباب‌های کوچک آب گازدار.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


«عکاسی در بهترین حالت شما را جابه‌جا می‌کند. تصویر زیبای گیدو کاسانلی اثیری، اخروی و مرموز است. به وضوح با لنز ماکرو آیفون عکس گرفته شده است، اما تصویر به دست آمده دارای دامنه و مقیاس نامحدود است. طیف رنگ های روانگردان به سادگی خیره کننده است. -بیلی سورنتینو

اپل باز می شود با Sea Glass، عکاس آرژانتینی Guido Cassanelli. در اینجا چیزی است که عکاس گفته است:

مضامین طبیعت غالب هستند، با عکس‌هایی از گل‌ها و گیاهان دیگر که شش عکس از ده عکس برنده را نشان می‌دهند…

البته برای شرکت در مسابقه خیلی دیر شده است، اما اگر می خواهید عکس های ماکرو خود را امتحان کنید، راهنمای ما را بررسی کنید – به علاوه نحوه جلوگیری از فعال کردن تصادفی حالت!

“وقتی از تابع ماکرو استفاده می کنیم، دنیای کوچک بزرگ می شود، و این یک مثال کامل است. صادقانه بگویم، من حتی نمی دانم این ماده دقیقا چیست، اما این واقعیت که در هرج و مرج تقارن وجود دارد، جفت شده است. چندین رنگ پر جنب و جوش، آن را بسیار جذاب می کند. – Yik Keat Lee

خط آیفون 13 پرو دارای پیشرفته‌ترین سیستم دوربینی است که تا به حال در یک آیفون وجود داشته است، و برای اولین بار کاربران می‌توانند تصاویر ماکرو واضح و خیره‌کننده‌ای را در دستگاهی که با خود می‌برند، هر کجا که می‌روند، ثبت کنند. بروید – باز کردن یک تکنیک عکاسی که قبلاً برای کسانی که دارای تجهیزات دوربین تخصصی هستند، حتی برای افراد بیشتری.

در ماه ژانویه، اپل یک چالش ماکرو آیفون را به عنوان آخرین مسابقه “شات در آیفون” اعلام کرد. از کاربران آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس دعوت شد تا بهترین عکس‌های ماکرو (کلوزآپ) خود را به اشتراک بگذارند و این شرکت امروز برندگان را معرفی کرد.

می توانید ده تصویر برنده را در اینجا ببینید بیانیه مطبوعاتی اپل. من شخصا عکس های بالا را بیشتر دوست داشتم.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی