“بزرگترین سرمایه گذاری در صنعت آمریکا در 50 سال گذشته”

به طور خاص، اکنون می دانیم که بیش از نیمی از کل برای کمک به تولید تراشه های پیشرفته در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، در حالی که بقیه پول بین دو طرح دیگر تقسیم می شود.

کارشناسان بازرگانی تمایل دارند با این ارزیابی موافق باشند و آن را مهمترین سرمایه گذاری در سیاست صنعتی که ایالات متحده در 50 سال گذشته یا بیشتر انجام داده است می نامند.

به اصطلاح “مزایای غیرمستقیم” – اثرات مثبت بر مردم محلی، از جمله مشاغل مستقیم و غیر مستقیم – نیز در معادله لحاظ خواهد شد.

در حالی که برخی ممکن است از اینکه بخش نسبتاً کمی از کل صرف ساخت تراشه‌های پیشرفته می‌شود ناامید باشند، این تصمیم منطقی است. بزرگترین مانع در حال حاضر به شکل تراشه‌های قدیمی‌تر و ابتدایی‌تر مانند درایورهای نمایشگر و مدارهای مدیریت انرژی است. این موضوع برای همه چیز از گوشی های هوشمند گرفته تا خودروها صادق است.

TSMC سازنده تراشه اپل به دنبال بودجه برای کارخانه آریزونا خود است، که انتظار می‌رود تراشه‌های سری A و سری M را تولید کند، اگرچه خود این شرکت به برنامه‌های دقیق خود مشکوک بوده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ریموندو گفت: «این فرصتی است که یک بار در زندگی، فرصتی است که یک بار در یک نسل برای تامین امنیت ملی ما و احیای تولید آمریکایی و احیای نوآوری و تحقیق و توسعه آمریکا وجود دارد. “بنابراین در حالی که فوری کار می کنیم، باید آن را به درستی انجام دهیم، و به همین دلیل است که اکنون استراتژی را ترسیم می کنیم.”

در نهایت، به عنوان بخشی از هدف دولت برای کاهش وابستگی به چین، شرکت‌هایی که امیدوارند مشوق‌های مشابهی از آن کشور دریافت کنند، با مشکل مواجه می‌شود.

البته، برنامه های دولتی دقیقاً به دلیل فوریت خود شناخته نمی شوند و قانون چیپس نیز از این قاعده مستثنی نیست. دولت هنوز درخواست‌هایی را برای یک تکه از کیک نمی‌پذیرد و فقط قول داده است که این کار را «حداکثر تا فوریه» سال آینده انجام دهد. او می گوید، با این حال، با اولین پرداخت ها در بهار، می توان به سرعت تصمیم گیری کرد.

اگرچه ساخت تاسیسات اصلی تراشه به پایان رسیده است، اما هنوز کار زیادی برای ساختن تاسیسات باقیمانده، انجام آزمایشات تولید و پشتیبانی از تمام مراحل منتهی به تولید حجم وجود دارد. اپل برای قانون چیپس لابی کرد و TSMC گفت که این بودجه برای کارخانه آریزونا حیاتی است.

متقاضیان باید نشان دهند که منابع مالی برای تعادل هزینه‌ها، چه از منابع خود یا از سرمایه‌گذاری خصوصی دارند، و همچنین باید نشان دهند که کارخانه‌هایی که می‌سازند در بلندمدت قابل دوام خواهند بود.

وزارت بازرگانی روز سه شنبه از طرح توزیع 50 میلیارد دلاری خود با هدف رشد صنعت نیمه هادی داخلی و مقابله با چین، که انتظار می رود بزرگترین تلاش دولت ایالات متحده در دهه های اخیر برای شکل دادن به یک صنعت استراتژیک باشد، رونمایی کرد.

10 میلیارد دلار دیگر برای توسعه تولید برای نسل‌های قدیمی‌تر فناوری‌های مورد استفاده در خودروها و فناوری ارتباطات، و همچنین فناوری‌های تخصصی و سایر تامین‌کنندگان صنعت هزینه می‌شود، در حالی که 11 میلیارد دلار به طرح‌های تحقیق و توسعه مرتبط با صنعت اختصاص خواهد یافت.

جینا ریموندو، وزیر بازرگانی، این سرمایه گذاری را سرمایه گذاری یک بار در نسل توصیف کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


انتظار می رود حدود 28 میلیارد دلار از صندوق موسوم به CHIPS for America صرف کمک های مالی و وام برای کمک به ایجاد تسهیلات برای ساخت، مونتاژ و بسته بندی برخی از پیشرفته ترین تراشه های جهان شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

لایحه تراشه روشن می‌کند که شرکت‌هایی که بودجه می‌پذیرند نمی‌توانند حداقل برای یک دهه در چین یا سایر «کشورهای نگران‌کننده» سرمایه‌گذاری‌های جدید با فناوری پیشرفته انجام دهند، مگر اینکه تراشه‌ها تولید کنند. .

عکس: Caleb Fisher/Unsplash

در حالی که می‌دانستیم حدود 50 میلیارد دلار برای ترویج تولید تراشه در ایالات متحده در دسترس است، فقط اکنون جزئیات واقعی قانون تراشه‌ها را می‌دانیم. خود لایحه نحوه توزیع پول را مشخص نکرده است.

نیویورک تایمز گزارش ها: