بزرگترین فروشگاه اپل در کره جنوبی به زودی راه اندازی می شود

سیب اعلام کرد که بزرگترین فروشگاه اپل در کره جنوبی به زودی در پایتخت سئول افتتاح می شود. این فروشگاه در مرکز تاریخی شهر جونگ گو واقع خواهد شد.

عکس دیوار Dongdaemun Desing Plaza در Jung-gu: KS KYUNG/پاشیدن

از طریق این فروشگاه، ما می خواهیم منبعی از الهام را برای همه ارائه دهیم، جایی که تخیل و خلاقیت هرگز متوقف نمی شود. Apple Myeong-dong، مکانی که شما و ما می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم و الهام‌بخش یکدیگر باشیم. مکانی که با هزاران نور با ایده های درخشان هر کدام می درخشد
در انتظار شما

اپل این خبر را در این مورد اعلام کرد وب سایت کره ای.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بزرگترین فروشگاه اپل کره به زودی به قلب میونگ-دونگ، جایی که مردم از سراسر جهان همچنان از آن بازدید می کنند، در قلب سئول زیبا می آید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جونگ گو به دلیل ترکیبی از ساختمان‌های تاریخی، بازارهای سنتی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی سطح بالا شناخته شده است. همچنین خانه دیوار نمادین Dongdaemun Desing Plaza است که در بالا دیده می شود.

یونگ مرکز شهر تاریخی سئول با انواع قدیمی و جدید است، از جمله امکانات مدرن مانند ساختمان‌های اداری مرتفع، فروشگاه‌های بزرگ و مراکز خرید در کنار هم، و همچنین مرکز سنتی که در آن مکان‌های تاریخی مانند Deoksugung و Namdaemun یافت می‌شود. .

منطقه Myeongdong یکی از معروف ترین مناطق خرید و مقاصد گردشگری محبوب در کره جنوبی است. این منطقه در دهه‌های اخیر دستخوش بازسازی‌های بزرگی شده است، از جمله بازسازی سئول پلازا و افتتاح Cheonggyecheon، که قبلا توسط یک بزرگراه مرتفع پوشیده شده بود.

اپل هنوز تاریخ افتتاح فروشگاه جدید را اعلام نکرده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

یونگ محل دیدنی‌های فرهنگی مانند برج معروف N سئول در کوه نمسان، کلیسای جامع میونگ‌دونگ، موزه بانک کره، و گوانگتونگوان، قدیمی‌ترین ساختمان بانکی دائماً فعال در کره و یکی از بناهای تاریخی حفاظت‌شده شهر از ۵ مارس است. . 2001.

شرکت کوپرتینویی می‌گوید فروشگاه مرکز پوینت میونگ دونگ الهام‌بخش…

اپل میونگ دونگ. به زودی میبینمت.