بلندگوهای Sonos Era قبل از عرضه در ماه مارس لو رفت

با سازگاری HomeKit/AirPlay 2، بلندگو باید مانند سایر بلندگوهای Sonos از Siri پشتیبانی کند. با این حال، در میان نبردهای قانونی با گوگل، بلندگو می تواند دستیار گوگل را رد کند و از الکسا، سیری و دستیار صوتی خود استفاده کند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

سایر ویژگی‌ها مانند WiFi 6، بلوتوث، AirPlay 2، میکروفون‌های داخلی، EQ خودکار و حتی USB-C لاین ورودی تأیید شده‌اند.

این گوشی با همان اتصالات Era 300 مانند ورودی WiFi، بلوتوث و USB-C ارائه خواهد شد. گفته می شود Sonos به قیمتی در حدود 250 دلار نگاه می کند

Sonos era 100

یکی دیگر از ارتقاء بلندگوهای Era، تنظیم خودکار داخلی است. در حالی که این ویژگی تاکنون منحصر به کسانی بود که آیفون دارند، اسپیکرهای جدید به طور خودکار پس از اسکن اتاق با میکروفون های داخلی خود تنظیم می شوند.

بلندگوهای Era 300 همچنین می‌توانند به‌عنوان فراگیر برای نوارهای صوتی Sonos Arc و Beam برای راه‌اندازی همه‌جانبه Dolby Atmos استفاده شوند.

کریس ولش از Verge امروز با نگاهی به تصاویر بازاریابی رسمی لو رفته برای Sonos Era 300 و 100، به همراه مشخصات، نحوه قرار گرفتن محصولات جدید در خط تولید این شرکت و حتی انتظارات قیمت/راه اندازی بازگشته است.

Sonos era 300

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


Era 100 قرار است در کنار مدل برتر 300 در ماه مارس عرضه شود.

Trueplay به روز شد

آیا برای بلندگوهای جدید Sonos هیجان زده هستید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

به گفته منابع نزدیک به Sonos، Era 300 حدود 450 دلار قیمت خواهد داشت و در هفته های آینده در ماه مارس عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که Sonos Five کمی بزرگتر که با قیمت 499 دلار به فروش می رسد باید در خط تولید باقی بماند.

Sonos era 100

Sonos آن را «تنظیم سریع» می‌نامد، با پیاده‌روی منظم در اطراف اتاق با تلفن شما که هنوز به عنوان یک «تنظیمات پیشرفته» در دسترس است – و هنوز هم منحصر به iPhone و iPad است.

در حالی که در ابتدا تصور می شد که Era 100 از صدای مکانی نیز پشتیبانی می کند، به نظر می رسد که چنین نخواهد بود. این واقعاً تکاملی از Sonos One خواهد بود. Era 100 دارای یک ووفر میانی بزرگتر برای باس تقویت شده و دو توییتر در مقایسه با تنها مدل Sonos One برای “صدای استریو واقعی” است.

در اوایل این ماه، اطلاعات بیشتری در مورد بلندگوهای پیشرفته Sonos که این شرکت قرار است راه اندازی کند، آموختیم. اکنون Era 300 و 100 به طور کامل فاش شده اند. در اینجا اولین نگاهی به هر دو اسپیکر جدید با تصاویر رسمی، مشخصات، جزئیات قیمت و موارد دیگر است.

اگرچه هیچ اترنت داخلی وجود ندارد، Sonos یک دانگل USB-C به صدا + اترنت را برای ارائه پشتیبانی از سیم‌کشی می‌فروشد.

قیمت و راه اندازی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Era 300 رده بالا در واقع دارای طراحی منحصر به فرد با زاویه دوگانه است که اولین بار در رندرهای The Verge در اوایل سال جاری دیده شد و رقیبی برای HomePod 2 خواهد بود.

اندازه بلندگو بین Sonos One فعلی و Sonos Five است. این شامل شش بلندگو است که صدا را به جلو، چپ، راست و بالا هدایت می‌کنند.

اگرچه Era 300 به عنوان یک بلندگوی سطح بالا طراحی شده است که وقتی صحبت از صدای فضایی Dolby Atmos به میان می آید، می درخشد، این گزارش بیان می کند که کتابخانه Dolby Atmos Apple Music “در حال حاضر بعید است” – حداقل مستقیماً در Era پشتیبانی شود. 300. برای شروع این کار به کتابخانه صوتی فضای نامحدود Amazon Music واگذار می شود.

Sonos Era 300 سفید
Sonos era 300