بلومبرگ: اپل بیش از 50 فروشگاه خرده فروشی جدید یا بازسازی شده را در سراسر جهان برنامه ریزی می کند

[ad_1]

اپل برنامه های بزرگی برای گسترش فروشگاه های خرده فروشی چشمگیر خود در سراسر جهان دارد. بر اساس گزارش جدید از بلومبرگاپل قصد دارد تا چهار سال آینده فروشگاه های بیشتری را در منطقه آسیا و اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه، ایالات متحده و کانادا افتتاح کند.

این گزارش می‌گوید که اپل در حال «بحث» کردن 15 فروشگاه اپل جدید در منطقه آسیا-اقیانوسیه و همچنین پنج مکان در خاورمیانه و اروپا است. برای خریداران در ایالات متحده و کانادا، اپل در حال برنامه ریزی چهار فروشگاه خرده فروشی جدید است.

علاوه بر فروشگاه های جدید، اپل همچنین قصد دارد تعدادی از مکان های موجود خود را نیز بازسازی کند. در این گزارش آمده است که اپل 13 فروشگاه در آمریکای شمالی، 9 فروشگاه در اروپا و 6 فروشگاه در آسیا را بازسازی یا تغییر مکان خواهد داد.

در مجموع، این ارقام برابر با 53 “فروشگاه جدید، بومی سازی یا بازسازی شده طی چهار سال آینده” است. بلومبرگ گزارش.

به گفته مردم، مهم‌ترین فروشگاه‌های جدید در حال بحث یا توسعه عبارتند از سه مکان در هند، اولین پایگاه این شرکت در مالزی، و ارتقاء به مکان تاریخی اپل در منطقه خرید اپرا پاریس. همچنین به زودی یک فروشگاه در Battersea Power Station در لندن در نزدیکی مقر محلی جدید خود افتتاح خواهد کرد و یک مکان اضافی در میامی در نظر دارد. و یک فروشگاه شاخص برای پلازای معبد Jing’an در شانگهای برنامه ریزی شده است.

در ایالات متحده، اپل در حال برنامه ریزی فروشگاه های جدید در مکان های زیر است:

  • Miami Worldcenter، میامی، فلوریدا: آگوست 2024
  • دل آمو، تورنس، کالیفرنیا: مارس 2024
  • مرکز شهر دیترویت، دیترویت، میشیگان: TBC
  • بردلی فیر، ویچیتا، کانزاس: فوریه 2025

این گزارش هشدار می‌دهد که برخی از این برنامه‌های آتی هنوز «پیش‌بینی‌ها یا پیشنهادهای داخلی» هستند، به این معنی که «می‌توانند به تعویق بیفتند یا به طور کلی لغو شوند». با این حال، بسیاری از طرح‌ها «در حال حاضر در حال توسعه هستند» و اپل «با مالکان زمین‌های اجاره‌ای موافقت کرده است.

می توانید کامل را مشاهده کنید بلومبرگ گزارشی که حاوی جزئیات بیشتری در مورد مکان های دقیق برنامه های اپل برای فروشگاه های جدید، بازسازی شده و جابجا شده در سراسر جهان است.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی