بلکین زنگ ویدیوی هوشمند جدیدی را با ادغام HomeKit Secure Video راه اندازی کرد

توجه داشته باشید: تصویر زیر شامل یک “گوشه اختیاری” است که برای بهبود میدان دید دوربین طراحی شده است، اما نیازی به آن نیست.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

زنگ ویدیویی هوشمند جدید Wemo برای سفارش از امروز با قیمت 249.99 دلار در دسترس است در ایالات متحده و کانادا. این شرکت می گوید زنگ در ویدیویی هوشمند پشتیبانی می کند سیستم های موجود توسط ترانسفورماتورهای AC 16-24 ولت با توان 30 VA یا بیشتر عرضه می شود. و اگر نمی خواهید وظیفه خود نصب را بر عهده بگیرید، Wemo این کار را انجام می دهد همچنین با همکاری OnTech همچنین برای گزینه های نصب

مشخصات بیشتر عبارتند از:

  • میدان دید 178 درجه – یک بسته را مستقیماً جلوی درب خود با دسترسی عمودی گسترده ببینید.
  • دید در شب بهبود یافته – حساسیت به نور کم و دوربین 4 مگاپیکسلی امکان مشاهده واضح در تاریکی را فراهم می کند.
  • اتصال WiFi دو باند – هر دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز برد و عملکرد بهتری را ارائه می دهند.
  • ضد آب – درجه ضد آب IP55 در برابر باران محافظت می کند.
زنگ ویدیویی هوشمند دارای میدان دید 178 درجه، دوربین 4 مگاپیکسلی با وضوح بالا با قابلیت دید در شب بهبود یافته است. این شرکت ادعا می کند که همچنین “صفحه زوم بهینه برای ارائه دید بهتر به کاربران از آنچه در خانه اتفاق می افتد” وجود دارد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

بلکین با مجموعه لوازم جانبی خانه هوشمند Wemo قدم بعدی را برمی دارد. در CES 2022 این هفته، این شرکت یک محصول جدید را معرفی کرد زنگ ویدیویی هوشمند Wemo که برای کار منحصراً با HomeKit Secure Video طراحی شده است. این اولین باری است که Wemo مجموعه خانه های هوشمند خود را به لوازم جانبی امنیتی خانه گسترش می دهد.

برای طرفداران اپل، این واقعیت که زنگ ویدیوی هوشمند Wemo به طور انحصاری با HomeKit Secure Video ادغام می شود، یک نقطه فروش عمده است. این بدان معناست که شما اصلاً نیازی به استفاده از برنامه Wemo ندارید، زیرا همه چیز دقیقاً در برنامه Home آیفون شما کنترل می شود. مدت‌هاست که گزینه‌های بسیار کمی برای زنگ‌های درهای مجهز به HomeKit Secure Video وجود دارد، بنابراین دیدن ورود Wemo به این بازار بسیار خوشحال کننده است.

با کار انحصاری با HomeKit Secure Video، راه‌اندازی و مدیریت زنگ ویدیوی هوشمند Wemo از طریق برنامه Home در iPhone، iPad و Mac آسان است. با HomeKit Secure Video، ویدیو به‌صورت خصوصی توسط HomePod mini، Apple TV یا iPad کاربر با استفاده از هوشمندی روی دستگاه تجزیه و تحلیل می‌شود تا مشخص شود که آیا افراد، حیوانات خانگی یا اتومبیل‌ها در آن حضور دارند یا خیر، و فیلم‌های ضبط‌شده رمزگذاری شده و ایمن ذخیره می‌شوند. در iCloud، با طرح iCloud+. ویژگی‌هایی مانند تشخیص چهره، با حفظ حریم خصوصی و امنیت ویدیوی امن HomeKit، به زنگ در ویدیویی هوشمند Wemo اجازه می‌دهد تا کاربران را از بازدیدکنندگان بر اساس افرادی که در برنامه عکس‌ها برچسب‌گذاری شده‌اند یا در برنامه شناسایی شده‌اند مطلع کند. خانه و مناطق فعالیت مناطقی را مشخص می‌کنند که در آن حرکت وجود دارد. در نمای دوربین شناسایی می شود.

البته به خاطر داشته باشید که برای استفاده کامل از HomeKit Secure Video به اشتراک iCloud+ نیاز دارید. با 0.99 دلار در ماه، iCloud+ 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی iCloud را ارائه می دهد و از ضبط ویدیو از دوربین فیلمبرداری HomeKit Secure پشتیبانی می کند. با 2.99 دلار در ماه، iCloud+ 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پشتیبانی از حداکثر پنج دوربین فیلمبرداری HomeKit Secure ارائه می دهد. با 9.99 دلار در ماه، 2 ترابایت فضای ذخیره سازی iCloud و پشتیبانی نامحدود از دوربین فیلمبرداری امن HomeKit دریافت می کنید.

بلکین همچنین برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی لوازم جانبی جدید با پشتیبانی از Matter و Thread فاش کرد که می‌توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.