بهترین ارزش های مبادله مک بوک 2023

ما همچنین توضیحی در مورد نحوه تنظیم مجدد مک بوک قبل از معامله در آن داریم:

بهترین ارزش های مبادله مک بوک

Decluttr – شریک رسمی تبادل 9to5Mac

تبادل مستقیم با اپل:

  • مک بوک پرو – تا 670 دلار اعتبار اپل استور
  • مک بوک ایر – تا 460 دلار اعتبار اپل استور
بهترین ارزش های تجاری مک بوک اپل

در حالی که آمازون مبادلاتی برای iPad و سایر لوازم الکترونیکی کوچک ارائه می دهد، برای مک بوک ها مبادله نمی کند. تنها راه برای فروش مک خود در آمازون ایجاد یک حساب فروشنده است.

جالب اینجاست که MacBook Pro M1 Pro/Max 2021 می‌تواند ارزش معاملاتی را بیش از 670 دلاری که اپل تبلیغ می‌کند، با وارد کردن شماره سریال خود در پورتال تجارت اپل، نشان دهد.

به عنوان مثال، MacBook Pro M1 Pro 2021 من با اپل ارزش 795 دلاری را نشان می‌دهد، اما ارزش آن با ارزش 1097 دلار در Decluttr تقریباً 40 درصد بیشتر است.

گزینه های بیشتر

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر کنجکاو هستید که MacBook Pro جدید چگونه با سایر محصولات فعلی مقایسه می شود، راهنمای جامع ما را بررسی کنید:

لپ تاپ های جدید M2 Pro و Max MacBook Pro با طیف وسیعی از ارتقاء چشمگیر وارد بازار شده اند. و ما می‌توانیم یک مک‌بوک ایر 15 اینچی کاملاً جدید را در بهار امسال ببینیم. چه اکنون آماده ارتقاء باشید یا کنجکاو باشید که چقدر می توانید برای لپ تاپ فعلی خود دریافت کنید، در اینجا خلاصه ای از بهترین ارزش های مبادله مک بوک آورده شده است. شما همچنین می توانید 10٪ پاداش نقدی از شریک رسمی تجارت ما Decluttr با کد ” دریافت کنید.9TO5MAC“.

اگر با کار اضافی و خطرات احتمالی مانند بازگرداندن مک بوک خود توسط خریدار و به طور کلی این فرآیند طولانی تر می شود، مشکلی ندارید، سایت هایی مانند eBay گزینه دیگری هستند. همچنین باید تعیین کنید که آیا می‌خواهید حراجی برگزار کنید یا فروش «اکنون بخرید»، و همچنین می‌خواهید قیمت رزرو و موارد دیگر را تعیین کنید. eBay همچنین هزینه های لیست و کمیسیون قیمت نهایی را تا 13 درصد دریافت می کند.

فروش مک بوک می تواند مشکلی باشد که خودتان آن را انجام دهید. اما لازم نیست که برای یک تجربه تجارت بی‌وقفه، دستیابی به ارزش معاملاتی مورد نظر را قربانی کنید.

شریک مورد علاقه ما Decluttr است، شرکتی که در پشت پورتال تبادل رسمی ما قرار دارد. در بسیاری از موارد، اگر نه در همه موارد، Decluttr بهترین توازن را از ارزش های مبادله ای سخاوتمندانه، تجربه روان و خدمات مشتری که در وب خواهید یافت، ارائه می دهد.

در زیر، ما بهترین ارزش های مبادله مک بوک را برای پول نقد به اضافه اعتبار فروشگاه اپل و موارد دیگر دریافت کرده ایم. اینها همه خدماتی هستند که تیم 9to5Mac برای فروش دستگاه های شخصی ما استفاده کرده است.

یک دوره قفل قیمت 28 روزه و 10٪ جایزه نقدی (تا 30 دلار) از Decluttr برای بازخرید خود با کد ” دریافت کنید.9TO5MAC“. این علاوه بر مقادیری است که قبلاً 40٪ و بیشتر از مقادیر پیشنهاد شده توسط اپل است.

ارزش های مبادله ای مک بوک پرو

ارزش های مبادله ای مک بوک ایر

ارزش های مبادله ای اپل