بهترین اپراتورهای آیفون برای تجارت

نتایج Opensignal میانگین سرعت دانلود 5G را در ایالات متحده در سه ماهه دوم 2022 نشان می دهد.

بهترین حامل های تلفن با سرعت 5g

پوشش دادن

پوشش بهتر اپراتورهای تلفن
در چند سال گذشته، آزمایش یک اپراتور جدید – به ویژه برای صاحبان مشاغل – دشوار بوده است، اما پشتیبانی eSIM در آیفون و سایر گوشی‌های هوشمند گزینه جدیدی را ایجاد کرده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

T-Mobile و Verizon (از طریق Visible) از فناوری استفاده می کنند که امکان آزمایش فوری شبکه های خود را به صورت رایگان در کنار اپراتور فعلی شما ارائه می دهد.

  • می‌توانید از طریق برنامه T-Mobile یک آزمایش رایگان eSIM انجام دهید – به دنبال گزینه Network Pass باشید
  • یک نسخه آزمایشی Verizon eSIM را از طریق Visible شروع کنید
  • توجه داشته باشید که این آزمایش‌ها از طریق کانال مصرف‌کننده انجام می‌شود، اما همچنان می‌توانید شبکه‌ها را آزمایش کنید و اگر می‌خواهید تغییر دهید، می‌توانید برای یک طرح تجاری ثبت‌نام کنید.

آیا می خواهید گزینه های حامل بی سیم برای کسب و کار خود را بررسی کنید؟ با وجود رقابت سخت در بازار، اگر آماده تغییر هستید، معاملات عالی وجود دارد. وقتی نوبت به طرح‌های تجاری می‌رسد، Verizon vs T-Mobile در مقابل AT&T را پوشش خواهیم داد. این راهنما همچنین نحوه یافتن نقشه‌های پوشش دنیای واقعی، نحوه آزمایش یک حامل جدید را به صورت رایگان، فوراً با eSIM، طرح تجاری اختصاصی T-Mobile برای iPhone که شامل AppleCare+ و پشتیبانی IT می‌شود، توضیح می‌دهد. بیایید نگاهی به بهترین اپراتورهای آیفون برای تجارت بیندازیم.

بهترین اپراتورهای آیفون برای تجارت: Verizon در مقابل T-Mobile در مقابل AT&T

جوایز، مشوق ها، تبلیغات

بهترین اپراتور آیفون برای قیمت تجاری

اگر به این تعداد خطوط برای کسب و کار خود نیاز ندارید، برخی از جایگزین های ارزان تر عبارتند از T-Mobile Connect، Mint Mobile و Consumer Cellular با قیمت های کمتر از 10 تا 20 دلار برای هر خط.

و اگر در یک شهر بزرگ یا یک شهر کوچک زندگی می کنید، سرعت می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر پوشش 5G UWB داشته باشید، ورایزون با سریع‌ترین سرعت بیش از 1000 مگابیت در ثانیه پیشتاز است، اما T-Mobile در حال حاضر با باند میانی 5G نسبتاً سریع‌تر، زمان آپدیت بیشتری دارد.

همه اپراتورهای تلفن اصلی (در زمان نگارش مقاله) مشوق هایی را برای راه اندازی خطوط جدید/خرید دستگاه های جدید یا آوردن دستگاه های خود ارائه می دهند.

با این حال، Verizon در اوایل سال جاری پوشش 5G UWB را در 1700 شهر ایالات متحده راه اندازی کرد.

TL; دکتر

اگر کاهش هزینه قبض تلفن محل کار شما اولویت اصلی است، راهنمای جامع ما را در مورد بهترین برنامه های مقرون به صرفه آیفون بررسی کنید. همه این اپراتورها طرح های تجاری اختصاصی ارائه نمی دهند، اما اگر به خطوط زیادی نیاز ندارید، ممکن است ارزش بررسی را داشته باشند.

AT&T در حال حاضر نسخه آزمایشی eSIM را ارائه نمی دهد. اما می توانید یک سیم کارت اعتباری را از MNVO مانند کریکت یا H20 برای آزمایش شبکه AT&T بدون نیاز به تغییر شماره تلفن خود بردارید.

اما T-Mobile با حداکثر 600 دلار اعتبار BYOD همراه با یک پیشنهاد رایگان آیفون 14 پرو، تهاجمی ترین است.

رقابت شدید قیمت ها را بین سه شرکت اصلی برای طرح های تجاری نزدیک نگه داشته است. به خاطر داشته باشید که این قیمت ها بسته به تعداد خطوط مورد نیاز شما می تواند تغییر کند، اما بهترین قیمت معمولا زمانی است که به 5/6 خط یا بیشتر نیاز دارید.

همه نقشه‌های پوشش شرکت‌های اصلی احتمالاً در وب‌سایت‌هایشان عالی به نظر می‌رسند، در اینجا چند نکته برای فهمیدن اینکه پوشش واقعاً چگونه خواهد بود وجود دارد:

  • پوشش را با برنامه مستقل شخص ثالث Opensignal بررسی کنید
    • Opensignal داده های دنیای واقعی را از میلیون ها دستگاه و میلیاردها اندازه گیری دریافت می کند
  • پوشش 4G/5G را با Signalchecker برای منطقه خود مقایسه کنید
  • برای تست پوشش، یک دوره آزمایشی رایگان eSIM را شروع کنید (در دسترس با T-Mobile و Visible/Verizon)
  • با دوستان، خانواده یا افرادی در محل کار که از شرکت مخابراتی مورد نظر شما استفاده می کنند، تماس بگیرید

آزمایش‌های رایگان eSIM فوری

تست بهترین اپراتورهای تلفن

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

یکی از مزایای بزرگ تست eSIM این است که می توانید سیگنال را از اپراتور فعلی خود و شرکتی که در حال آزمایش آن هستید به طور همزمان مشاهده کنید. و حتی می‌توانید تصمیم بگیرید که از شرکت مخابراتی و شماره موجود خود برای تماس‌های تلفنی در حین استفاده آزمایشی برای داده‌های تلفن همراه استفاده کنید.

اما نمی توان انکار کرد که T-Mobile و Verizon نسبت به AT&T از نظر عملکرد و قیمت / مشوق ها مزایای زیادی دارند.

امیدواریم اکنون ایده خوبی از نحوه مقایسه اپراتورهای اصلی داشته باشید، بدانید چگونه به طور مستقل پوشش شبکه را بررسی کنید و یک آزمایش بدون دردسر را شروع کنید. از خواندن راهنمای ما در مورد بهترین اپراتورهای آیفون برای تجارت متشکریم!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.



در اینجا نگاهی به مقایسه سه اپراتور برتر برای میانگین سرعت ایالات متحده در مطالعات تابستان 2022 Ookla و Opensignal داریم:

TL; دکتر

  • Verizon سریع‌ترین سرعت‌ها را دارد اگر و در کجا پوشش 5G UWB داشته باشید
  • T-Mobile سریع ترین سرعت متوسط ​​5G را با پوشش متوسط ​​بیشتر دارد
بهترین سرعت اپراتورهای تلفن

در حالی که ورایزون از نظر بیشترین مشتری (و هنوز هم هست) و همچنین گسترده‌ترین پوشش در دهه گذشته، برترین اپراتورهای تلفن همراه بوده است، T-Mobile با خرید Sprint و استقرار سریع خود زمینه‌های زیادی را به دست آورده است. 5G این بدان معناست که ورایزون و AT&T هر دو کمی با T-Mobile در پوشش 5G همکاری می کنند زیرا در تلاش برای گسترش طیف میانی بیشتر هستند.

ما شبکه‌های برتری که هر ارائه‌دهنده استفاده می‌کند، ویژگی‌های کلیدی و موارد دیگر را با طرح‌هایی که فقط از 10 دلار برای هر خط شروع می‌کنند، مرور می‌کنیم.

سرعت

مانند پوشش، سرعت اپراتور به عوامل مختلفی از جمله موقعیت مکانی، دستگاه، قدرت سیگنال، ازدحام شبکه و موارد دیگر بستگی دارد.

مشوق ها و پیشنهادات

T-Mobile مقرون به صرفه ترین طرح Basic Unlimited را ارائه می دهد و همچنین اخیراً طرح جدید Business Unlimited Ultimate+ خود را برای iPhone راه اندازی کرده است که شامل AppleCare+ IT Support و Apple Business Essentials است.

این به ویژه برای مشاغل بسیار عالی است زیرا می توانید یک سرویس آزمایشی رایگان برای یک کارمند (یا چند نفر) بدون نیاز به پورت کردن شماره یا تعهد داشته باشید.

بهترین اپراتورهای آیفون برای بسته شدن معاملات

وقتی صحبت از بهترین اپراتورهای تلفن به میان می‌آید، انتخاب یک برنده واحد دشوار است. آنچه برای شما مهم است احتمالاً بین پوشش موقعیت مکانی، قیمت، انگیزه های تغییر و تعداد خطوطی که کسب و کار شما دارد، تصمیم می گیرد.

جایگزین های مقرون به صرفه برای حامل های اصلی