بهترین جایگزین برای اپل کارت؟ این چیزی است که MacWorld پیشنهاد می کند …

اتحادیه های اعتباری برای دسترسی به خدمات خود نیاز به عضویت دارند، اما برخی از آنها قوانین واجد شرایط بودن آسان تری دارند. ساده ترین گزینه اتحادیه اعتباری دریاچه میشیگان و آن است ویزا پلاتینیوم پرمیوم، که دارای نرخ درصدی سالانه (APR) به اندازه 8.5٪ است. (همانند هر کارت اعتباری، APR با اعتبار شما تعیین می شود، بنابراین همه نرخ 8.5٪ دریافت نمی کنند.)

بنابراین در شرایطی که نمی‌توانید از Apple Pay استفاده کنید و از اپل خرید نکنید، Citi Card 2% وجه نقد در مقابل 1% اپل به شما بازگرداند.

عکس: شاتر استاک


نقطه ضعف اصلی کارت در مقایسه با اپل کارت، 3٪ کارمزد تراکنش خارجی است که هنگام خرید اقلام یا خدمات از یک تاجر خارجی. نرخ درصد سالانه بالاتر (APR) برای بهره نیز مسلماً یک نقطه ضعف است، اما اگر می‌خواهید از نظر مالی سالم بمانید، هرگز نباید موجودی روی کارت اعتباری داشته باشید. این به ویژه در مورد کارت‌های جوایز صادق است، زیرا APR بالاتری دارند.

جزئیات بیشتر و توصیه های اضافی را می توان در اینجا یافت اتاق کامل.

او می گوید، اما بهترین جایگزین اپل کارت به وضعیت شما بستگی دارد.

اگر موجودی روی کارت خود دارید، APR پایین باید هدف اصلی شما باشد، زیرا بازگشت نقدی هرگز هزینه های بهره را جبران نمی کند. در اینجا، او می گوید، با یک اتحادیه اعتباری بهتر خواهید بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر کارتی با بیشتر ویژگی‌های Apple Card اما پاداش‌های نقدی بهتر می‌خواهید، macworld آلینا یی می گوید Citi Double Cash در نقطه کوبیدن

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف

اگرچه اپل کارت سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است، اما لزوما بهترین معامله نیست. macworld بهترین جایگزین اپل کارت را به همراه چهار گزینه دیگر که ممکن است برای شما مناسب تر باشد را شناسایی کرده است.

عضویت اتحادیه اعتباری دریاچه میشیگان برای ساکنان منتخب میشیگان و فلوریدا و همچنین والدین اعضای فعلی آزاد است. همه ساکنان دیگر ایالات متحده می توانند پس از اهدای یکباره 5 دلاری به بنیاد اسکلروز جانبی آمیوتروفیک بپیوندند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

شما بابت تمام خریدها بدون سقف و بدون هزینه سالانه، 2% وجه نقد دریافت می کنید. سیتی بانک همچنین از Apple Pay پشتیبانی می‌کند، گزارش‌های هزینه‌ای با کد رنگی و طبقه‌بندی شده با دوره‌های زمانی قابل تنظیم ارائه می‌کند، و هشدارهای تقلب در زمان واقعی و گزینه هشدارهای سفارشی را ارائه می‌دهد.