بهترین دستگاه خانه هوشمند تا کنون

اگر می‌خواهید کمی بیشتر تنظیمات را انجام دهید، حتی می‌توانید از دمای خود هوم پاد برای کنترل واحد AC خود استفاده کنید. چرا میخواهی چنین کاری بکنی؟ خوب، اگر یک واحد تهویه مطبوع تک منطقه ای دارید، فقط یک مکان می تواند دمای خانه را کنترل کند. این می تواند به خوبی کار کند، اما دما می تواند به طور چشمگیری از اتاقی به اتاق دیگر متفاوت باشد، به خصوص اگر خانه چند سطحی داشته باشید. سنسورهای اختصاصی وجود دارد که می توانید از آنها برای کنترل یکپارچه دما استفاده کنید، اما برخی از اتوماسیون های خلاقانه می توانند ترموستات شما را منحصراً از حسگر HomePods کنترل کنند.

هنگامی که اپل HomePod mini را به 16.3 به روز کرد، قابلیت دسترسی به حسگرهای رطوبت و دما را در بلندگوها به مدت طولانی اضافه کرد. حسگرها تعدادی از امکانات را در HomeKit باز می‌کنند، از جمله برخی از اتوماسیون خانه هوشمند عالی که می‌توانید تنظیم کنید تا خانه‌تان کمی راحت‌تر شود.

سنسورهای مینی دما و رطوبت هوم پاد

سنسورها کاملاً کامل نیستند. کالیبراسیون کمی طول می کشد و آنها دقیق ترین سنسورهای موجود در بازار نیستند. اپل اشاره می کند که پخش موسیقی با صدای بالا از دستگاه باعث کاهش بیشتر دقت می شود. با این حال، در تجربه من، با دیگر سنسورهای دما سازگار بوده است، و افزودنی خوبی برای بلندگوی معمولی 100 دلاری خانه هوشمند است که هیچ هزینه اضافی ندارد. سنسورهای رطوبت و دما در HomeKit برای اجرای اتوماسیون زمانی که از یک دما یا رطوبت خاص فراتر رفت، قرار می گیرند. اولین و ساده‌ترین اتوماسیونی که راه‌اندازی کردم این بود که اگر هوا در محل هوم پاد خیلی داغ شد، به سادگی یک فن را برای گردش هوا روشن کردم.

HomePod mini بهتر از همیشه است [Video]

البته گزینه‌های زیادی برای سنسورهای دمای نسبتا ارزان وجود دارد و هیچ‌کس نباید هوم پاد مینی را منحصراً برای سنسورها خریداری کند. اما یک HomePod mini یا Apple TV در حال حاضر بخشی ضروری از هر خانه هوشمند مبتنی بر HomeKit است، که به عنوان یک هاب خانگی برای فعال نگه داشتن اتوماسیون ها عمل می کند و به شما امکان می دهد دستگاه های خانه هوشمند خود را هنگامی که در شبکه محلی خود نیستید کنترل کنید. یک بلندگوی هوشمند واقعا خوب چه به تازگی شروع به ساخت خانه هوشمند HomeKit خود کرده باشید و چه در حال حاضر یک هوم پاد در هر اتاق خانه داشته باشید، به‌روزرسانی نرم‌افزار می‌تواند هم در هزینه خرید یک حسگر صرفه‌جویی کند و هم ارزش تعویض باتری را داشته باشد – وقتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری عملکردی را به آن اضافه می‌کنند، همیشه عالی است. محصولاتی که قبلا خریداری کرده اید شما می توانید به طور منظم یک هوم پاد بازسازی شده را در eBay با کمتر از 70 دلار خریداری کنید.

می توانید از یک اتوماسیون برای روشن کردن کولر گازی استفاده کنید و درجه حرارت را چندین درجه کمتر از حد مطلوب تنظیم کنید تا مطمئن شوید که کل خانه به اندازه کافی خنک می شود. سپس می توانید اتوماسیون دوم را تنظیم کنید تا پس از رسیدن دمای هوم پاد به دمای مورد نظر، برق متناوب را خاموش کند. کنترل AC کمی راه حل هک است، اما بسیاری از اتوماسیون های دیگر وجود دارد که می توانید با استفاده از این سنسورها راه اندازی کنید – چه پرده های خود را در صورتی که هوا کمی بیش از حد سرد است باز کنید یا یک رطوبت ساز را بسته به آب و هوا روشن کنید.

گرفتن 9to5Mac

با به روز رسانی تلفن و هوم پاد شما به 16.3، تنظیم اتوماسیون مبتنی بر دما بسیار آسان است. کافی است به بخش اتوماسیون برنامه Home بروید و یک اتوماسیون جدید ایجاد کنید. “سنسور چیزی را شناسایی می کند” را انتخاب کنید، سنسور دما را در HomePod انتخاب کنید، سپس دمایی را که می خواهید اتوماسیون را در آن فعال کنید انتخاب کنید. سپس فقط دستگاه هوشمندی را که می خواهید روشن کنید انتخاب کنید. می تواند یک پنکه پایه دار یا آویزان باشد، اما من پنکه AC خود را طوری انتخاب کردم که اگر در قسمتی از خانه بیش از حد گرم شد، هوا را در کل خانه به گردش درآورد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


استفاده از حسگرهای HomePod در HomeKit