بهترین سایت های ایرانی درج آگهی رایگان در سایت های معتبر

برای پرداخت هزینه هنگام ساخت اکانت گوگل ادوردز، شما می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید چرا که سرعت خدمات گوگل ادز پرداخت بالایی دارند. سپس باید اطلاعات پرداخت (کارت اعتباری) خود را وارد کنید تا گوگل بتواند هزینه را به صورت ماهانه از شما کم کند. اگر شما تبلیغات متنی را انتخاب کنید باید کلید واژه هایی که مد نظرتان هست را انتخاب کنید و به ازای کلیک هایی که روی آن تبلیغ می گیرید به گوگل هزینه ای پرداخت کنید. در نتیجه این مزایده هاست که کاربران میتوانند تبلیغات مرتبطی که به دنبالش هستند را پیدا کنند و تبلیغ کنندگان قادرند با کمترین هزینه با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند و گوگل از این طریق درآمد قابل توجهی کسب نماید.

زیرا شما رضایت کاربران را جلب کردهاید و گوگل هم به پاس زحمات شما، حاضر است با هزینه کمتری تبلیغ شما را در رتبه بالاتر قرار دهد. رتبه آگهی به هزینه پیشنهادی شما برای هر کلیک (یا هر کانورشن) و همچنین کوالیتی اسکور کلمات کلیدی تان بستگی دارد. یکی از وضعیتهای تبلیغ و کلمات کلیدی شما در سیستم گوگل ادز میباشد. شبکۀ جستجوی گوگل به تمامی رسانههایی (متعلق به گوگل یا همکار با آن) اشاره دارد که کاربران در آنها جستجو میکنند. بنابراین، زمانی شما امتیازی خوبی در معیار مرتبط بودن تبلیغ میگیرید که: کلمه جستجو شده توسط کاربر با متن تبلیغ، و متن تبلیغ با صفحهای که کاربر را به آنجا میفرستیم مرتبط باشد.

شما میتوانید در پنل کاربری خود (اگر به آن دسترسی داشته باشید)، مشاهده کنید که گوگل روی شاخص نرخ کلیک به ازای هر کلمه کلیدی دقیقاً چه امتیازی به شما داده است. شفاف باشد؛ یعنی مشخص باشد که فروشنده به دنبال چیست و چه خدماتی دارد. همواره در استفاده از کلمات کلیدی باید به خاطر داشته باشیم که مشتری ما چطور فکر میکند و دقیقا به دنبال چه محصول و خدماتی است و چگونه آن را در اینترنت جستجو میکند. و مخاطبان برای دسترسی آسان و سریع به شرایط مطلوب خود یعنی آگاهی و اطلاعات از محصول و خدماتی که در جستجوی آن هستند این امکان برایشان فراهم شده است. برای مثال، میزان تعامل بازدیدکنندههای هرچند اندکی را که دارید بررسی کنید. مانند همه اشکال درآمد آنلاین، برای کسب درآمد به ترافیک نیاز دارید.

برای جلوگیری از نمایش این پیشنهادها در سایت شما، Google AdSense به شما امکان می دهد تا حداکثر دویست URL را در سایت خود مسدود کنید. اما در فضای تبلیغاتی گوگل، امکان ردیابی دقیق تبلیغات ارائه شده، و اعتبارسنجی آن فراهم است. در حال حاضر امکان استفاده از لوکیش برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. هرچه بهتر بتوانید استراتژی و برنامههای رقبا کشف و درک کنید، بهتر میتوانید برای خودتان برنامه بچینید و از آنها جلو بیوفتید. هرچه این مقدار بالاتر باشد، رتبه بهتری کسب خواهید کرد، توجه بیشتری به تبلیغ جلب شده و احتمال اینکه کاربران روی تبلیغ شما کلیک کنند بیشتر میشود.

هرچه رقابت در حوزه کاری خاصی بیشتر باشد، هزینه کلمات کلیدی نیز افزایش می یابد. سایر نکات کلیدی در رابطه با نحوه تولید و انتشار محتوا را در مقاله آموزش سئو محتوا مطالعه نمایید. تجربه نشان داده است ، معمولا جایگذاری مناسب تبلیغات با قرار دادن یک مستطیل با ابعاد ۷۲۸ در ۹۰ در بالای صفحه همراه است. ما یک دوره جامع برای یادگیری راهاندازی فروش اینترنتی داریم. بنابراین، جلب رضایت کاربران موبایل برای گوگل اهمیت ویژهای دارد و لازم است سایت شما نمایش مناسبی در دستگاههای موبایل داشته باشد و اصطلاحاً واکنشگرا (Responsive) باشد. یعنی معیار مهم برای گوگل، رتبه آگهی است، صرفا بالا بردن نرخ کلیک موجب افزایش رتبه در گوگل نمی شود لذا مدیریت حساب ادوردز نیاز به مهارت بالا دارد تا با بهینه ترین قیمت و بهینه ترین جایگاه در گوگل کسب شود. در این مقاله از سری آموزش تبلیغات در جستجوی گوگل، میخواهیم در مورد امتیاز کیفی (Quality Score) که به صورت مستقیم بر هزینهها و رتبۀ نمایش تبلیغتان تاثیر میگذارد صحبت کنیم. به عبارتی دیگر، شما با استفاده از کمپین جستجوی گوگل از ورودیهای سایت خود لیست ایجاد میکنید و با استفاده از کمپین نمایش گوگل، بنر تبلیغاتی خود را برای این لیست به نمایش میگذارید.

البته قرار نیست از آنها عینا کپی کنید، بلکه قرار است دید خود را وسیعتر کنید و به شما کمک کند راهحلهای بهتر و متناسبتری برای کسب و کار خود پیدا کنید. یکی از دلایل تاثیر گذار بودن تبلیغات بنری این است که مستقیما در هدف دید کاربران در هنگام خواندن مطالب وب سایت قرار می گیرند و ممکن است در این بین تبلیغات شما در واقع راه حل یکی از مشکلات آنها باشد. به عبارتی دیگر، در اینجا بین آن چیزی که شما جستجو کردهاید و متن تبلیغی که مشاهده میکنید، ارتباط درستی برقرار نشده است. شخص من اگر تبلیغی ببینم که ادبیات جذابتری داشته باشد و مطمئن شوم که به نیاز من پاسخ میدهد، حتماً روی همان کلیک میکنم. بار دیگر بیایید فرض کنیم شما عبارت «خرید گوشی اپل» را جستجو میکنید، در متن تبلیغی که میبینید هم «فروش ویژه گوشی اپل» آورده شده است. توجه کنید که باید تبلیغات را به نوعی انجام دهید که هیچ مشکلی در آن پیش نیاید و هم اینکه گوگل متوجه نشود در ایران حضور دارید، زیرا در این صورت حسابتان مسدود خواهد شد.

اما اگر وضعیت نرخ کلیکتان پایینتر از حد میانگین باشد، یعنی مشکلی دارید و وضعیت نرخ کلیک تبلیغ شما بحرانی است! البته به شرطی که تا یک ماه به حد نصاب تعیین شده توسط گوگل یا threshold نرسیده باشید. در گوگل عبارت «خرید اینترنتی هندزفری» را جستجو میکنید. خب، احتمالاً وارد سایت گوگل شده و عبارت «خرید گوشی اپل» را جستجو میکنید. حالا هرچقدر نرخ کلیک شما بالاتر باشد، گوگل امتیاز بیشتری را روی این شاخص به شما میدهد. یعنی وقتی کسبوکار اینترنتی دارید، مجلهای که میخواهید با تبلیغات پول دربیاورید، فروشگاه اینترنتی، سایتی برای معرفی خدمات و خلاصه هر نوع سایتی؛ به جای این که چشمتان فقط به تعداد بازدیدکنندهها باشد، دهها شاخص دیگر هم هستند که باید تا رسیدن به هدف رصدشان کنید.

تمامی این موارد برای استفاده از گوگل ادوردز بستگی به سیاستها و اهداف مجموعه و همچنین بودجه مالی شما دارد. در فصل بهینهسازی تبلیغ همه این موارد را به طور دقیقتر بررسی میکنیم؛ اگر به مبحث تبلیغات گوگل علاقهمندید میتوانیدمیتوانید کتاب کامل گوگل ادز را به رایگان از آکادمی نوین دانلود کنید. میلیونها کاربر در سراسر جهان، روزانه به دنبال رفع نیازهای خود در گوگل جستجو میکنند. بخش بسیار مهم بعدی Budget and bidding هستش در این قسمت شما میتوانید بودجه روزانه برای هر کمپین را تعریف کنید تا بیش از مقدار موردنظر شما برای آن کمپین هزینه نشود. Time: این بخش اطلاعات را بر اساس تقسیمبندیهای زمانی مثلا ماهانه، هفتگی، روزانه و حتی ساعتی از روز در اختیار شما میگذارد. حالت Exact : در این حالت آگهی شما تنها زمانی نمایش داده خواهد شد که کاربر دقیقا همان کلمه را سرچ نماید. با توجه به اینکه سیستم تبلیغات گوگل بصورت پرداخت هزینه به ازای هر کلیک است، تنها زمانی از شارژ اکانت گوگل ادورز شما کسر میشود که مشتری روی تبلیغ کلیک کرده و وارد سایت شود. کیفیت کار شما برای گوگل مهمتر از هزینهای است که پرداخت میکنید. در بخش تنطیمات اطلاعاتی نظیر نام گروه آگهی، فعال بودن یا نبودن آن، قیمت پیشفرض (یعنی اگر کلمه کلیدی تعریف کنید و برای آن قیمتی پیشنهاد ندهید، قیمت آن کلمه همان قیمت پیش فرض گروه اگهی می باشد) و نوع استراتژی پرداخت کمپین را ملاحظه خواهید کرد که مهمترین اطلاعات این صفحه می باشند.

در مورد کلمات کلیدی خود تحقیق کنید. مطمئن شوید در متن تبلیغ خود از کلمات کلیدی مناسبی استفاده میکنید. شما باید پیوسته رقبای خود را آنالیز کنید و بتوانید بفهمید که چرا در آن کلمات کلیدی خاص آنها جایگاه بهتری نسبت به شما دارند. تبلیغات بینگ به نسبت تبلیغات گوگل ارزانتر است. نرخ کلیک در گوگل ادز (به اختصار CTR) یعنی اینکه نسبت تعداد ورودی تبلیغ شما به تعداد نمایش آن چقدر است. با توجه به ارزش و اهمیت بالای این موضوع، تعداد زیادی از سایتهای موفق و پرفروش از گوگل ادز استفاده میکنند. Shopify، به عنوان یک فروشگاه ساز آنلاین، با WooCommerce، BigCommerce و Magento در رقابت است. در یک جمله، گوگل ادز به تبلیغ شما یک امتیاز کیفیت از 10 میدهد و از این معیار در رتبهبندی تبلیغتان استفاده میکند. شناخت درست از امتیاز کیفی در جستجوی گوگل میتواند تضمینکنندۀ موفقیت شما باشد و عدم درک درست آن، شما را با شکست مواجه میکند! فروش و بازاریابی اینترنتی یک فرایند همه جانبه است، مثل قطعات یک دستگاه مکانیکی پیچیده که همه باید درست کار کنند تا نتیجه و کار نهایی به درستی انجام شود.

در این دوره تمام آنچه برای بازاریابی دیجیتال نیاز دارید را با مثالهایی عملی و بومی توضیح دادهایم. گوگل آنالیتکس کاملترین و معتبرترین منبع برای آنالیز سایت شماست. حالت بالاتر از حد میانگین، یعنی تبلیغ شما از نظر کاربران (و گوگل) مرتبط است و به دنبال آن است تا نیاز کاربران را به بهترین شکل ممکن پاسخ بدهد. البته شما باید منابع خود را ارزیابی نمایید تا مشخص شود که آیا به برون سپاری نیاز است یا خیر. البته این تنها کاربرد تگ منیجر نیست. شما لازم نیست هر کلمه کلیدی را برای سئو معین کنید. احتمالا شما به صورت آفلاین خیلی از رقبای اصلی خود را میشناسید، به غیر از این میتوانید کلمات کلیدی حوزۀ خود را در گوگل سرچ کنید و ببینید کدام سایتها در جایگاه اول هستند. وضعیت در حد میانگین خیلی بد نیست اما جای بهتر شدن دارد. ابزارهای مختلفی وجود دارد که در مقاله ابزارهای رایگان سئو و بهینه سازی سایت بیشتر آنها را معرفی کردیم. و صاحبان کسب و کار نیز برای معرفی محصولات خود و جذب مخاطب از سايت هاي تبليغاتي استفاده میکنند. تبلیغات گوگل برای چه کسبوکارهایی مناسب است؟ از داستانهای بالا چه نتیجهای میگیریم؟

در کدام یک از مدل های بالا می توانیم گزارش دقیق تری از میزان موثر بودن کمپین تبلیغاتی خود به دست آوریم؟ صاحبان وبسایت های آگهی و تبلیغاتی بسیاری برای ما کامنت می گذارند و به ما ایمیل میزنند بابت درج وب سایتشان در 100 سایت برتر آگهی در ایران اما متاسفانه پس از بررسی وبسایت ها به دلیل عدم کیفیت لازم به دلایلی که در بالا ذکر شد رد می شود. با توجه به قابلیتهای مختلفی که در این سیستم وجود دارد، به شما توصیه میکنیم که در اولین فرصت از تبلیغات کلیکی برای رشد کسب و کار خود بهره ببرید. امتیاز کیفی شما میزان کیفیت تبلیغاتتان را با نرخ کلیک (CTR)، ارتباط کلمه کلیدیتان، کیفیت صفحه فرودتان و عملکرد گذشتهتان در SERP ارزیابی میکند. خب، تا به اینجا فهمیدیم که کیفیت تبلیغ، در رتبه تبلیغ و هزینههای ما اهمیّت بسیار زیادی دارد. همچنین میتوانید تغییر دامنه را در بینگ وبمستر تولز نیز درج کنید تا رتبه سایتتان در موتور جستجوی بینگ نیز به دامنه جدید منتقل شود. یعنی علاوه بر آنکه هزینههای شما کاهش مییابد، گوگل تبلیغ شما را بیشتر و در رتبه بالاتری قرار میدهد. به دلیل آنکه فناوری و تکنولوژی در حال پیشرفت است ، دستگاه ها و ابزار های هوشمند پیشرفته وارد بازار شده اند .

اول آنکه متن تبلیغ شما با عبارتی که کاربر جستجو میکند مرتبط باشد و دوم، کاربر به صفحه مرتبطی از سایت شما هدایت شود. با این که افزایش بازدید سایت خیلی مهم است اما نباید تنها هدف شما باشد؛ چون که «بازدید» فقط یکی از شاخصهای عملکرد سایت است. در نظر داشته باشید که وقتی گوگل ببیند یک تبلیغ تعداد دفعات زیادی نمایش داده میشود اما کاربران خیلی کمی روی آن کلیک میکنند، به این نتیجه میرسد که احتمالاً تبلیغ کیفیت خوبی ندارد و نمیتواند نظر کاربران را جلب کند. این یعنی ایجاد یک مسیر ارتباطی خیلی خوب و منطقی از ابتدای جستجوی کاربر تا ورود به سایت ایجاد شده است. در این مقاله و ویدئوی زیر شما را با نحوهی ایجاد اولین کمپین تبلیغات گوگل ادوردز در ۱۳ گام آشنا خواهیم کرد. نسلی که در زمان تحصیل با اینترنت آشنا شد اکنون وارد بازار کار شده است و درصد قابل توجهی از سرمایه های کشور را در دست دارد. یعنی تبلیغدهنده دارد به شما میگوید که در سایتش گوشی اپل میفروشد. زیرا شما به دنبال گوشی سامسونگ نبودهاید.