بهترین شارژر مسافرتی برای آیفون – بررسی mophie 3-in-1

[ad_1]

ماه گذشته ما دیدیم که موفی از ظاهری تیز رونمایی کرد شارژر مسافرتی 3 در 1 MagSafe رسمی به نظر می رسید راه حلی عالی برای تامین انرژی آیفون، اپل واچ و ایرپاد در حال حرکت باشد. هشدار اسپویلر، پس از آزمایش آن در چند هفته گذشته، به همان اندازه که امیدوار بودیم فوق العاده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا mophie 3-in-1 بهترین شارژر مسافرتی آیفون است، بخوانید.

مشخصات شارژر مسافرتی Mophie 3-in-1

  • MagSafe رسمی برای آیفون با شارژ سریع بی سیم 15 واتی
  • طراحی فوق العاده فشرده 3 در 1 با 1 کابل USB-C
    • کابل USB-C 3.3 فوت (1 متر) و آداپتور برق 30 وات گنجانده شده است
  • به طور مرتب در یک کیف مسافرتی نمدی قرار می گیرد
  • شارژ اختصاصی برای iPhone، Apple Watch و AirPods
  • طرح مشکی و خاکستری
  • به قیمت 149.95 دلار

مواد و طراحی

را شارژر مسافرتی 3 در 1 mophie هم طراحی فوق العاده و هم استفاده از مواد را به نمایش می گذارد. اول از همه، کیف مسافرتی نمدی ساده و خوش ساخت است. دارای شیارهای جداگانه برای شارژر، آداپتور برق و کابل است، بنابراین سازماندهی آن بسیار آسان است و از جاگذاری اشتباه قطعات جلوگیری می کند.

در اینجا یک نمای کلی از شارژر مسافرتی در حالت تا شده است. دارای نمای بیرونی خاکستری و مشکی فوق‌العاده نرم (و در عین حال بادوام) با آهن‌ربا است که هنگام ذخیره آن را بسته نگه می‌دارد.

بهترین شارژر مسافرتی برای آیفون - mophie 3 در 1 - بدون بسته بندی

من واقعاً طراحی را دوست دارم که عمدتاً در داخل سیاه و خاکستری است (به جز شارژرهای رسمی MagSafe برای iPhone و MFi Apple Watch). در مقایسه با MagSafe Duo تمام سفید اپل، mophie 3-in-1 در طول زمان بسیار تمیزتر خواهد ماند.

بهترین شارژر مسافرتی برای آیفون - mophie 3 در 1 - باز شد

شارژر رسمی MagSafe دارای روکش سیلیکونی (یا لاستیکی) نرم است که باعث می شود آیفون یا یک قاب زیبا خط و خش نداشته باشد. نکته قابل تامل دیگر شارژر MagSafe است که کمی بالاتر از پایه قرار دارد، به این معنی که برآمدگی بزرگ دوربین در محدوده آیفون 13 مشکلی ندارد.

بهترین شارژر مسافرتی برای آیفون - mophie 3 در 1 - عقب

کابل USB-C همراه دقیقاً پشت شارژر اپل واچ قرار می گیرد تا کل تنظیمات را تغذیه کند.

با توجه به کل پکیج، کیفیت ساخت عالی است و موفی دارای دو سال گارانتی با شارژر مسافرتی 3 در 1 می باشد.

چه چیزی آن را به بهترین شارژر مسافرتی آیفون تبدیل می کند؟

من واقعا از وقتم با آن لذت بردم شارژر مسافرتی 3 در 1. وقتی موفی برای اولین بار از آن رونمایی کرد، همکار من شانس میلر گفت که شبیه اپل است MagSafe Duo باید باشه و بعد از استفاده کاملا موافقم. توانایی بیشتری دارد، طراحی در نقطه‌نظر است، و یک کیف مسافرتی با کابل و آداپتور برق همراه دریافت می‌کنید (MagSafe Duo 129 دلاری شامل آداپتور برق نمی‌شود).

راحتی شارژر مسافرتی 3 در 1 mophie بزرگترین مزیت آن است. به‌جای بسته‌بندی سه یا چند کابل، یک کیف حمل مرتب دارید که حاوی شارژر آیفون 15 واتی MagSafe، یک شارژر اپل واچ است که از حالت nightstand پشتیبانی می‌کند و مکانی برای شارژ کردن AirPods شما.

بهترین شارژر مسافرتی برای آیفون - mophie 3 در 1 - در حال استفاده

به‌علاوه، برای شارژ دستگاه‌هایتان فقط به یک پریز نیاز دارید، زیرا شارژر مسافرتی 3 در 1 همه چیز را با یک آداپتور AC 30 واتی (شامل) تغذیه می‌کند.

نتیجه گرفتن

حتی با محصولات فوق العاده، معمولاً انتقادهای سازنده ای دریافت می کنم، اما اینجا اینطور نیست. من هیچ راهی برای بهبود شارژر مسافرتی 3 در 1 نمی بینم، موفی واقعاً آن را از پارک بیرون انداخت.

این دستگاه آیفون، اپل واچ و ایرپاد را با طراحی ممتاز، قابل حمل، کیف مسافرتی متفکرانه و هر آنچه که نیاز دارید در آن گنجانده شده است – به شما Apple MagSafe Duo را نگاه می کنیم – که آن را به بهترین شارژر مسافرتی برای کاربران اپل تبدیل می کند.

شارژر مسافرتی 3 در 1 موفی می باشد موجود از اپل و زنده از موفی معمولا با دومی ارائه 20 درصد تخفیف.

در همین حال، mophie’s یک همراه خوب برای بهترین شارژر مسافرتی آیفون است. نگهدارنده مغناطیسی قابل حمل جدیدما به زودی یک بررسی کامل در مورد آن خواهیم داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی