بهترین قیمت و خرید گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت آبی دو سیم کارت آیفونچی

درواقع بهبود سخت‌افزاری در دوربین‌های نسل جدید آیفون، فقط در مکس دیده می‌شود. البته دوربین‌های اصلی همچنان از حسگر لیدار کمک می‌گیرند تا فوکوس اتوماتیک دقیق و سریعی داشته باشند و حالت پرتره بسیار مطلوبی را به‌وجود آورند. از سوی دیگر، حسگر تشخیص چهره هم برای همین منظور به دوربین سلفی کمک می‌کند. حسگر جدیدی که جایگزین حسگر آیفون 11 پرو مکس شده است، حدود 47درصد بزرگ‌تر است و در نور خیلی کم، تصاویر باکیفیت و بدون نویزی می‌گیرد. در این دوربین جدید حسگری وجود دارد که اپل از آن با نام sensor-shift stabilization یاد می‌کند.

  • این نمایشگر توسط سرامیک شیلد محافظت شده است که توانسته مقاومت 4 برابری داشته باشد.
  • IPhone 12 Pro از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند، با توجه به مشخصات درج شده، این باتری در ۳۰ دقیقه، نیمی از قوای خود را پس می‌گیرد.
  • آیفون 12 نیز امکانات و قابلیت‌های بی‌شماری را در اختیارتان می‌گذارد که دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است.
  • یک کادر مشکی رنگ در مرکز بخش بالایی این صفحه طراحی شده که دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و چند سنسور را میزبانی می‌کند.
  • در سمت راست دستگاه، کلید پاور و یک شیار برای انتقال امواج میلیمتری (مربوط به َبکه ۵G) قرار گرفته است.

استفاده از صفحه‌نمایش ProMotion با نرخ به‌روزرسانی 120هرتز شایه‌ای بیش نبود! دلیل به حقیقت نرسیدن این شایعه هم احتمالاً وجود فناوری ارتباطی 5G و امکان ایجاد مشکل در بهره‎‌وری باتری بوده است. اپل همچنان از صفحه‌نمایش Super Retina XDR OLED برای مکس جدید استفاده کرده است که نکته منفی ندارد اما از نرخ به‌روزرسانی 120هرتزی هم در آن خبری نیست. صفحه‌نمایش صافِ صاف است و حتی از قوس 2.5بعدی هم در آن خبری نیست که البته گوشی را زیباتر کرده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy Note 10 Plus N975F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

همچنین باید وضوح و شفافیت بالایی داشته باشد و در کیفیت تصویر صفحه نمایش اختلالی ایجاد نکند. اپل در اکتبر 2020، آیفون 12، 12 مینی، 12 پرو و پرو مکس را به بازار جهانی معرفی کرد. در هر حال شما می توانید قیمت آیفون 12 را در ادامه مشاهده و سپس با ثبت سفارش آنلاین، لذت خرید اینترنتی گوشی اپل آیفون را بچشید.

آیفون ۱۲ پرو اپل – ۱۲۸ گیگ

موبایل 140 را می‌توان یکی از بروزترین فروشگاه‌های تلفن همراه در ایران دانست که هدفش حمایت از همه اقشار جامعه می‌باشد. دوربین سلفی گوشی آیفون ۱۲ تصاویر با جزئیات مطلوب، رنگ‌های طبیعی و کنتراست متعادل ثبت می‌کند که برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی 9to5mac مناسب هستند. نهایتاً با در نظر گرفتن قیمت ایفون۱۲ ، عملکرد دوربین یکی از نقاط قوت آن تلقی می‌شود. گوشی‌های آیفون معمولاً جزء نسخه‌های گران بازار موبایل هستند زیرا کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و یکی از برندهای معروف و پرطرفدار هم محسوب می‌شوند.

قاب پشتی این گوشی شیشه است تا علاوه بر بهبود آنتن دهی، امکان شارژ بی‌‌سیم باتری نیز در آن وجود داشته باشد. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌ وخش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان راحت باشد چون آب و گردوغبار به‌‌ راحتی بر آیفون 12 تأثیر نخواهد گذاشت. علاوه‌براین لکه و چربی هم روی صفحه‌نمایش باکیفیت این گوشی تقریبا بی اثر است. اپل از دو میدان دید برای عکاسی سلفی استفاده کرده است؛ اگر دوربین را به حالت عمودی بگیرید، تصاویر 7مگاپیکسلی از سنسور مواجه می‌شود که در واقع خروجی تصویر 12مگاپیکلسلی را کراپ کرده است. اما اگر گوشی را به شکل افقی در دست بگیرید، میدان دید بزرگ‌تر شده و خروجی 12 مگاپیکلسی را تحویل می‌گیرید.

گوشی اپل iPhone 12 mini ظرفیت 128 گیگ za