بهترین قیمت و خرید گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت آبی دو سیم کارت آیفونچی

در این گوشی‌ها برای نخستین بار امکان ضبط فیلم به صورت Dolby Vision فراهم شده است. بنا بر ادعای شرکت اپل، پردازنده ۱۶ هسته‌ای این گوشی‌ها، تا ۸۰ درصد نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر عملکرد سریع‌تر و بهتری دارد به این صورت که می‌تواند ۱۱ تریلیون عملیات را تنها در یک ثانیه انجام دهد. به این معنی که تراشه‌ها با فرآیندهای پیچیده‌ای ۵ نانو متری ساخته شده، به همین دلیل پردازنده‌های گرافیتی بکار رفته در این گوشی‌ها تا ۵ درصد سریع‌تر از دیگر پردازنده‌هایی است که در سایر گوشی‌ها بکار رفته است. A14 قادر به تأمین تمام توان اپل است، به عنوان نمونه، A14 قادر به پشتیبانی از اجرای بازی‌هایی با نرخ فریم بسیار بالا است. با نرخ 60 فریم بر ثانیه را داشته و کیفیت بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. کیفیت دوربین این دستگاه به‌نسبت نس قبلی پیشرفت خوبی داشته و گفته می‌شود برای امور عادی و امور حرفه‌ای عملکرد بسیار خوبی دارد.

البته این تنها مشخصه‌ی نسخه مکس آیفون 12 پرو نیست؛ ست‌آپ دوربینی که تا کنون در بازار گوشی‌های همراه بی‌سابقه بوده است هم دیگر ویژگی این عضو جدید خانواده اپل است. در کنار همه این‌ها مکس بزرگ، وبلاگ 9to5mac.ir بزرگ‌ترین باتری خانواده اپل را هم در دل خود دارد تا بلاخره بتوانیم لقب غول اپل را به راحتی به آن نسبت دهیم. شرکت اپل در اکتبر سال 2020، سری آیفون 12 را در چهار مدل به بازار عرضه کرد.

Apple Iphone 12 256GB Ram 4GB mobile phone 5G

ساختار کلی دوربین آیفون ۱۲ پرو همانند نسل قبلی خود بوده و در آن از دوربین سه‌گانه استفاده شده است؛ اما با این تفاوت که در مدل جدید، یک حسگر LiDAR نیز در کنار دوربین‌ها قرار گرفته است. طریقه کار این اسکنر به‌این‌گونه است که زمانی که طول می‌کشد تا نور از سطح یک جسم بازتاب یافته و به حسگر برسد را اندازه‌گیری می‌کند؛ این کار موجب می‌شود که حسگر فوق قادربه تهیه یک نقشه عمق از محیط پیرامون باشد. همین امر موجب شده تا ناسا هم ا این تکنولوژی در کاوشگر مریخ خود استفاده کند. به‌دلیل ویژگی‌های گفته شده، این اسکنر قادر است تا در اپلیکیشن‌های AR استفاده شود و عملکرد بسیار خوبی را برای آیفون ۱۲ در این بخش به‌همراه بیاورد. جدا از فناوری AR، حسگر LiDAR آيفون ۱۲ پرو باعث شده تا این دستگاه عملکرد بهتری در بخش فوکوس خودکار هم داشته باشد که این امر بخصوص در شرایط کم‌نور نمود بیشتری خواهد داشت. آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس می‌توانند فیلم‌برداری ۱۰ بیتی HDR با حداکثر ۷۰۰ میلیون رنگ را ضبط کنند.

جدال همیشگی آیفون و اندروید

در پنل جلویی آیفون 12، یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر کار گذاشته شده تا ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمات تصویری، به‌خوبی انجام شود. لنز این دوربین از نوع واید و گشودگی دریچه دیافراگم آن f/2.2 است که زاویه دید بالا و توانایی بالا در جذب نور را ثابت می‌کند. بهره‌گیری از سنسور عمق و بیومتریک SL 3D کمک می‌کند سوژه به‌شکلی دقیق از پس‌زمینه جدا شود که این مسئله در ثبت تصاویر پرتره اهمیت زیادی دارد. دوربین سلفی iPhone 12 امکان ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه را برای کاربر فراهم می‌کند که این میزان در صورت انتخاب رزولوشن 1080p به 120 فریم بر ثانیه افزایش پیدا می‌کند.

حافظه

این تلفن هوشمند، در حقیقت قدمی رو به جلو از طرف اپل در زمینه ساخت آیفون‌ها به حساب میاید. اپل به ندرت طراحی فیزیکی آیفون را از نسلی به نسل دیگر تغییر می‌دهد و بنابراین هر تغییری-هرچند کوچک – معمولاً با سر و صدای زیادی همراه است. لبه‌های تخت ایفون۱۲ یکی از این اصلاحات نسبتاً معتبر این برند به شمار می‌رود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این گوشی نیز مانند نسل سیزدهم آیفون در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و قادر است به مدت 30 دقیقه، عمق 6 متری آب را تحمل کند.

  • امکان استفاده از تصاویر حرکت آهسته در رزولوشن Full HD و با فریم‌بندی 240 فریم بر ثانیه ممکن شده است.
  • عکاسان حرفه‌ای می‌توانند از Apple ProRAW استفاده کنند که فرمت جدیدی برای پردازش چند فریم باهم است و ترکیبی از بهترین فایل‌های RAW و JPEG را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • نکته قابل ذکر در مورد پارت نامبرهای موجود، این است که پارت نامبر ZA مربوط به آیفون های ساخته شده برای سنگاپور و CH برای مدل های سازگار با چین است.
  • پایین فریم دستگاه، دو عدد اسپیکر استریو و درگاه USB و همچنین میکروفن دستگاه جای گرفته اند.
  • این ترکیب بزرگ‌نمایی نوری ۲ برابری و دامنه بزرگ‌نمایی کلی ۴ برابری را در اختیار کاربران می‌گذارد.