بهترین لوله باز کنی در بومهن09123535882 ارزان و شبانه روزی فنر زنی در بومهن-lolebazkonii

در قسمت های زانو و اتصالات باید حرکت دادن فنر را با دقت بیشتری انجام بدهید و موقعی که مطمئن شدید نوک فنر به محل گرفتگی رسیده، شروع به چرخاندن انتهای فنر کنید. تخلیه چاه و لوله بازکنی نیاز به فردی مجرب دارد زیرا تخلیه چاه گاها در صورت عدم رعایت کامل نکات باعث بروز حوادثی ناگوار و غیز قابل پیش بینی خواهد شد.خدمات فنی کاوه با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به شما می باشد. در انتها یادآور می شویم که باز کردن گرفتگی و تعمیر لوله کشی فاضلاب باید تنها توسط متخصص این کار انجام شود. پس اگر گرفتگی لوله و چاه فاضلاب زیاد است، خودتان دست بکار نشده و فقط از مجری لوله کش کمک بگیرید.

  • فنر برقی با نیروی برق کار می کند و مانند یک مته پرقدرت می تواند فنر را با فشار بالا وارد شرکت لوله بازکنی لوله کند.
  • زمانی که گرفتگی شدید نباشد و عمق گرفتگی نیز چندان زیاد نباشد، می‌توان از این روش برای باز کردن لوله‌ها استفاده نمود.
  • در صورت استفاده از فنر دیگر نیازی به لوله بازکن دیگری نخواهید داشت.
5- فنر را تا آنجا که می شود در لوله فشار دهید، تا زمانی که به حداکثر فشار خود برسید. برای گرفتگی های سخت و محکم فاضلابی بهتر است از فنر لوله بازکنی با قابلیت اتصال به فنر استفاده شود. بعد از اتمام فنر زدن لوله فاضلاب باز هم مقداری آب جوش در داخل چاه بریزید تا اگر لجن و رسوبات در دیواره لوله و چاه گیر کرده اند، به راحتی برداشته شوند. فرد متخصص برای باز کردن لوله فاضلاب با فنر و دریل ابتدا زائده ابتدایی فنر را به دریل متصل می کند و سپس طرف دیگر فنر را وارد لوله فاضلاب می نماید.

دستگاه فنر لوله باز کنی، دستگاهی است که گرفتگی لوله‌ها را با فنری بلند و یک موتور الکتریکی باز می‌کند. این دستگاه توانایی رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب را دارد و بسیاری از شرکت‌های تأسیسات فنی و لوله باز کنی از این دستگاه استفاده می‌کنند. به کمک دستگاه فنر لوله باز کنی می‌توان تمام گرفتگی‌های مربوط به سینک ظرفشویی، فاضلاب حمام، فاضلاب توالت و سرویس بهداشتی، فاضلاب پارکینگ و … را برطرف کرد.

روش کار برای باز کردن لوله فاضلاب با فنر

از بین روش های کار با دستگاه لوله بازکنی فنر لوله بازکنی روشی متداول برای باز کردن لوله فاضلاب است. که در این مطلب قصد دارمی فنر لوله بازکنی رو بشناسیم و روش استفاده از آن را برای شما توضیح دهیم. گفتیم که فنر زدن لوله های فاضلاب به دو صورت استفاده از فنر دستی و بکارگیری فنر متصل به دریل قابل اجرا است. این دو روش از فنر زنی در کلیات کار شبیه به هم هستند، اما در جزئیات با هم متفاوتند. به همین دلیل در قسمت زیر مراحل فنر زدن لوله فاضلاب با کمک فنر دستی را برای شما توضیح می دهیم و در ادامه همین مطلب نحوه فنر زدن لوله با دریل را نیز آموزش خواهیم داد. معمولاً افراد ناشی نیز می‌توانند از فنر لوله بازکنی دستی استفاده نمایند.

بهترین لوله باز کنی در بومهن09123535882 ارزان و شبانه روزی فنر زنی در بومهن-lolebazkonii

پس از پایان یافتن کار باید فنر لوله بازکن را از داخل سیفون توالت بیرون بکشید. پس فنر را در جهت عکس بچرخانید و آن را آرام آرام بیرون بیاورید. اگر فنر در جایی گیر کرد تلاش کنید تا با جلو و عقب کردن فنر آن را از لوله بیرون بکشید. از سری فنر چاقویی جهت باز کردن گرفتگی لوله کشی فاضلاب بر اثر پارچه یا مواد الیافی و مو استفاده می شود. چون این نوع سری فنر می تواند الیاف پارچه، نخ و مو را قطعه قطعه کرده و از این طریق مسیر گرفتگی فاضلاب را باز کند.

شماره لوله بازکنی سیار اصفهان فوری شبانه روزی