بهترین مارک زودپز [برندهای ایرانی ، آلمانی ، ترکیه ای]

هر برنامه خلاقانه ای که میتوانید نام ببرید روی Razer Blade 17 اجرا میشود، حتی فشرده ترین بازیها، از جمله VR. نه تنها میتواند تقریباً هر برنامهای را اجرا کند، بلکه در طراحی هم بسیار شیک به نظر میرسد، با یک شاسی تمام سفید فانتزی که در مقابل دریای گزینههای خاکستری و مشکی که در حال حاضر بر بازار مسلط هستند، متمایز است. از دیگر مدل های بسیار پرطرفدار در بازار می شود به زودپز برقی فلر مدل PC163 اشاره کرد.

بهترین کولر گازی موجود در بازار

این دستگاه دارای سخت افزارهای بسیار قدرتمندی است که با طراحی شیک بسته بندی شده اند و با انتخابی از پردازندههای قدرتمند اینتل، کارتهای گرافیک انویدیا و رم قابل تنظیم هستند، که به این معنی است که برای انیمیشنهای سه بعدی و ویرایش ویدیو عالی است. البته باید در نظر داشته باشید که در صورت انتخاب این مدل، قسمتی از فضای روی پیشخوان شما اشغال میشود که برای بعضی از افراد خوشایند نیست. در بعضی از لپتاپهای این رده قیمتی کارتخوان SD دیده میشود. برند MSI برند دیگری است که در لپتاپهای گیمینگ شناخته شده است، و در نتیجه، MSI Creator 17 یک ایستگاه کاری خلاقانه است که به لطف تاریخچه گسترده MSI در ساخت لپتاپهای بازی و رایانههایی که توانایی بالایی دارند، برای طیف وسیعی از حرفههای مختلف ایدهآل است. در ادامه ما برای شما بهترین مارک زودپز ایرانی و همچنین بهترین مارک زودپز آلمانی و ترکیه ای را برای شما بررسی کرده ایم.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ

این لپ تاپ مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین سری AMD Ryzen و Nvidia RTX 3000 است، آنها فوقالعاده قدرتمند هستند و میتوانند شما را در سختترین بازیها همراهی کنند. این بدان معناست که این یکی از هوشمندترین و سریعترین ابزارهایی است که خلاقان میتوانند بخرند، و همه اینها با یک برچسب قیمت خیلی بالا همراه است. با این حال، اگر بتوانید از عمر باتری صرف نظر کنید، یک ایستگاه کاری کامل خواهید داشت، مجهز به جدیدترین اجزا و صفحه نمایش 4K OLED باشکوه، همه ویژگیهایی که به کارهایی مانند ویرایش ویدیو و رندر سه بعدی با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه کمک می کند. اگر بتوانید با محدودیت باتری کنار بیایید، این یک گزینه وسوسه انگیز خواهد بود. اگر دانشجو یا والدی هستید که می خواهید یک لپ تاپ خوب برای مهندسی عمران بخرید، پیشنهاد می کنیم این گزینه ها را مرور کرده و انتخاب کنید.

چای ساز های پارس خزر به دو دسته دم آور ها و چای نوش ها تقسیم می شوند که دم آور ها معمولا مدل های روی هم است به گونه ای که قوری بر روی کتری قرار میگیرد و با هم بر روی پایه هستند و چای نوش ها هم که همان چایساز های معمولی هستند گام اول خرید . اگر این ویژگی ها شما را نگران می کنند، به دنبال گزینه ای با ظرافت بیشتر (و به احتمال زیاد با قیمت بالاتر) باشید. این مدل تنها سماوری است که نسبت به سایر مدل ها کمتر آسیب می بیند. لپ تاپ ROG Zephyrus G15 کمی با دستگاههای عرضه شده از سایر برندهای بازی متفاوت است، زیرا این یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند است و نه چیزی که کاملاً برای سازندگان محتوا طراحی شده باشد. بسیاری از دستگاههای ROG پر از نورپردازی RGB هستند که ممکن است برای همه جذاب نباشد.

بهترین کرم برای از بین بردن ترک های پوستی

با وجود تمام آن ویژگیها و قدرت زیر کاپوت، Gigabyte Aero 17 با توجه به عملکرد خامی که ارائه میکند، ارزش بسیار بهتری نسبت به بسیاری از دستگاههای دیگر این فهرست دارد. گرافیک اینتل UHD 600 دارد و پردازنده نسل دهم اینتل Core i3-10110U را در زیر کاپوت خود دارد. عمر باتری نیز چشمگیر است، به خصوص با این همه قدرت در زیر کاپوت. چون شیوه کار این دستگاه ها مثل روش سنتی دم کردن چای است که سال های سال در خانه های خود استفاده کرده ایم و خیلی خوب هم جواب میدهد و طعم و عطر بهتری نیز ارائه میکند.