بهترین هدایای اپل برای دادن مدرک 2022 در حال حاضر

ماه ها بعد، پس از تلاش آی پد (نسل نهم) برای مدتی، به راحتی به دانش آموزان توصیه می شود. این دارای ارزش فوق العاده برای پول و عمر باتری بسیار بهتر برای استفاده عمومی است. حتی با طراحی قدیمی و نمایشگر بدون لایه، همچنان ابزاری عالی برای یادداشت برداری و طراحی است. من استفاده می کنم قلم XIRON به جای Apple Pencil (نسل اول) و متوجه شوید که به همان خوبی کار می کند و عقب نمی ماند.

Beats Studio Buds

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

هاب USB-C: آ هاب USB-C لوازم جانبی ضروری برای کسانی است که مک بوک ایر دارند. تنها با دو پورت USB-C، ممکن است به آداپتورهای اضافی نیاز داشته باشید و یک پورت راه آسانی است. این هاب شامل یک پورت HDMI، دو درگاه USB-A، یک اسلات کارت SD و یک پورت USB-C اضافی است. اندازه کوچک آن باعث می شود قابل حمل باشد و به راحتی با خود حمل شود. همچنین خرید یک هاب به جای آداپتورهای جداگانه آسانتر (و گاهی ارزانتر) است.

سال گذشته فاش شد، Airtag یک ردیاب شی به شکل سکه است که با اکوسیستم اپل ادغام می شود. این برنامه برای ردیابی اقلام شما از طریق برنامه Find My اپل طراحی شده است و معمولاً برای کوله پشتی، کلید، دوچرخه و حتی سگ استفاده می شود. اگر واقعاً در یافتن یک مورد مشکل دارید، می توانید از ردیابی دقیق برای یافتن مکان دقیق تری از کالای گم شده استفاده کنید. ردیابی دقیق حتی به شما دستورالعمل های گام به گام به AirTag را می دهد. لوازم جانبی رایجی که این روزها توسط دانش آموزان استفاده می شود، اگر نگران گم شدن یا دزدیده شدن چیزی هستید، تقریباً ضروری است.

لوازم جانبی برای دستگاه های اپل

را Beats Studio Buds تابستان گذشته وارد شد و هدفون سبک وزن با صدای با کیفیت بالا است. این هدفون به خوبی با دستگاه های اپل و اندروید ادغام می شود. درست مانند AirPods، Beats Studio Buds از اپلیکیشن Find My اپل پشتیبانی می کند و با سیری کار می کند. همچنین حالت حذف نویز فعال (ANC) و شفافیت وجود دارد. حالت شفافیت شبیه حذف نویز است، با این تفاوت که به شما امکان می دهد صداهای اطراف خود را بشنوید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آیا هدیه دیگری وجود دارد که پیشنهاد کنید؟ چه چیزی برای شما به عنوان یک دانشجو یا فارغ التحصیل کار کرد؟ بیایید گفتگو را در نظرات شروع کنیم.

سایر راهنماهای دانشجویی من را دنبال کنید

در حالی که شایعات در مورد معرفی مجدد مک بوک ایر در ماه آینده ادامه دارد، مدل فعلی هنوز یک هیولا است. این لپ تاپ قدرت تراشه M1 اپل را در یک طراحی ظریف و نازک قرار می دهد و برای همراه داشتن در حین حرکت عالی است. چیز مورد علاقه من در مورد این مک بوک این است که تایپ کردن روی آن چقدر حس خوبی دارد. ناگفته نماند که این کامپیوتر نیز بدون فن و در نتیجه بی صدا است. به عنوان لپ تاپ سطح پایه اپل، برای اکثر کاربران خوب است. اگر مطمئن نیستید که آیا به مک بوک ایر یا مک بوک پرو نیاز دارید، راهنمای مایکل را به همکارانم توصیه می کنم.

آی پد

معمولاً iPad Air تبلتی است که من بیشتر به دانش آموزان توصیه می کنم. من عاشق صفحه نمایش چند لایه و پشتیبانی از Apple Pencil (نسل دوم) هستم. نه تنها در رنگ های سرگرم کننده عالی به نظر می رسد، بلکه یک نیروگاه چندوظیفه ای است. با این حال، پس از داشتن یک iPad Air (نسل چهارم) برای چند هفته در سال گذشته، از عمر باتری آن بسیار ناامید شدم.

باتری اپل MagSafe: را باتری اپل MagSafe با رنج آیفون 12 و 13 کار می کند. این یک باتری خارجی برای گوشی شما است که از طریق MagSafe به پشت متصل می شود. برای شارژ کردن گوشی در روزهای طولانی که ممکن است به شارژر دسترسی نداشته باشید مفید است. اخیراً شاهد یک بروزرسانی سیستم عامل بود که در آن شارژ کردن آیفون شما در حال حرکت اکنون سریعتر از همیشه است.

نظر شما در مورد هدایای اپل برای فارغ التحصیلان؟

فصل فارغ التحصیلی در راه است. فارغ از فارغ التحصیلی دبیرستان، کالج یا بازرگانی، مطمئنا اپل برای همه هدیه ای دارد. این عناصر برای کسانی که به تحصیل خود ادامه می دهند مفید است اما کسانی که وارد بازار کار می شوند نیز می توانند از آن بهره مند شوند. اگرچه ممکن است اقلام جدید ماه آینده در WWDC 2022 رونمایی شوند، اینها محصولاتی هستند که می توانید بلافاصله برای فارغ التحصیل مورد علاقه خود خریداری کنید.

مک بوک ایر

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


باید بگویم که ANC یک ویژگی کلیدی برای دانش‌آموزان و متخصصانی است که باید هرگونه نویز پس‌زمینه را از بین ببرند. با Beats Studio Buds، جایگزینی مقرون به صرفه برای AirPods Pro بدون از دست دادن ویژگی‌های مهم دریافت می‌کنید.

Airtag

صفحه نمایش حریم خصوصی ZAGG InvisibleShield Glass برای آیفون: ایده یک صفحه خصوصی از یکی از دوستانم می آید این برای حفظ حریم خصوصی شما در حال حرکت عالی است، زیرا اگر از بالای شانه شما نگاه کند، هیچ کس نمی تواند ببیند که شما در آیفون خود چه می کنید. این برای هر کسی که سفر می کند یا در محیط های شلوغ مانند پردیس ها یا حمل و نقل عمومی مناسب است. نقطه: مطمئن شوید صفحه حریم خصوصی که خریداری می کنید با مدل آیفون گیرنده سازگار است.