بهترین وکیل مهاجرت ویزای اروپا، آلمان، ترکیه، کانادا، انگلستان، آمریکا و ..-بیات گروپ

بهترین وکیل مهاجرت ویزای اروپا، آلمان، ترکیه، کانادا، انگلستان، آمریکا و ..-بیات گروپ گروهی از افراد بر این باور هستند که خودشان می توانند به تنهایی با پرس و جو از دیگران و جستجو در اینترنت، مسیر اپلای و مهاجرت را طی نمایند و پرداخت هزینه برای استفاده از خدمات وکیل مهاجرتی را یک خرج اضافه می دانند. بعد از سالها کار و تجربه وکلای ما در امور مهاجرت و مسائل مرتبط با آن همچون سرمایه گذاری ، ثبت شرکتها و حقوق بانکی حوزه خدمات ما به تدریج گسترش پیدا کرده است. یک وکیل مهاجرتی از قوانین مهاجرت آگاهی دارد و از بهترین استراتژی و گزینه های ممکن برای گرفتن سریع اقامت کشور مورد نظر استفاده می کند. بدون شک، وکیلان میتوانند از هرگونه تاخیر بی دلیل به دلیل نداشتن دانش تخصصی در زمینه مهاجرتی جلوگیری کنند.

وکیل مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرتی کیان ویزا

وکیل خوب باید استقامت داشته و همیشه یک راه حل خوب در زمان مواجهه با موانع پیدا کند. برای اینکه بتوانید این وکلای تقلبی را شناسایی کنید، راهکارهایی مانند گرفتن استعلام وکیل مهاجرت وجود دارد که به کمک آن می‌توانید نام و شناسه وکلا را دریافت اطلاعات بیشتر جست‌وجو کنید. سایت‌های مشخصی برای این هدف طراحی شده‌اند که با جست‌وجو در اینترنت می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. دقت کنید که این وکیل باید قابل‌اعتماد بوده و همچنین مورد تأیید دولت ایران و کشور مقصد نیز باشد. قبل از بستن هر قراردادی دقت کنید که باید اطلاعات وکیل را استعلام کنید تا در آینده به مشکلی برخورد نکنید. برای این کارهای مختلفی وجود دارد که ساده هستند و در ادامه بیشتر درموردشان صحبت خواهد شد.

حتما قبل بستن قرارداد با شخص مورد نظر از طریق چندین روش که در زیر به آن اشاره می‌کنیم، بررسی کنید تا مطمئن شوید این وکلا مجوز رسمی دارند یا خیر. کانادا به غیر از طبیعت بسیار خوبش، دارای یکی از قویترین اقتصاد های دنیا بوده و از مهاجرپذیرترین کشور های دنیا است. برای مهاجرت به کانادا عوامل بسیاری از جمله سطح تحصیلات، سن، سابقه کاری، مدرک زبان، تجربه کاری، مهارت کاری و همچنین توانایی شما مورد بررسی قرار می گیرد. یک فرد مجرد برای مهاجرت به کانادا باید چیزی در حدود 12،960 دلار هزینه کند. از آسان ترین روش های مهاجرت به کانادا می توان به ویزای کاری اکسپرس انتری، نامزدی استانی بریتیش کلمبیا، برنامه مهاجرتی آتلانتیک اشاره داشت.

وکیل خوب برای مهاجرت کردن

تمامی پرونده ها توسط وکلایی انجام می شود که مورد تایید دولت کشور مقصد می باشد و در این زمینه از رزومه قوی برخوردار هستند. هزینه وکیل مهاجرت به کانادا در بخش تحصیل نیز یکی از هزینه های مربوط به این نوع ویزا پیش از سفر به کشور کانادا می باشد که هر موسسه هزینه مخصوص به خود را داراست. به صورت حدودی هزینه وکیل مهـاجـــرت به در بخش تحصیل بین ۲ تا ۳ هزار یورو عنوان می شود که ضمانت و شرایط آن در هر یک از موسسات متغیر است. شرکت حقوقی بین المللی گروه یزدانی ( وای ال جی ) با مدیریت افشین یزدانی وکیل پایه یک دادگستری انتاریو کانادا و دانش آموخته حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، حقوق مهاجرت و حقوق کامن لای کانادا است. پنج شعبه ما در کشورهای کانادا و آمریکا و ایران است و ما پیشتاز و صاحب سبک در ارائه خدمات جامع حقوقی و مهاجرتی به شرکت‌های بین المللی در تامین اهداف توسعه آنها در کانادا هستیم. شرکت حقوقی بین المللی گروه یزدانی (وای ال جی) با مدیریت افشین یزدانی وکیل پایه یک دادگستری انتاریو کانادا و دانش آموخته حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، حقوق مهاجرت و حقوق کامن لای کانادا است.

سوالات متداول مهاجرتی

این مسئله به ویژه برای کسانی که به دنبال مهاجرت هستند و مراحل اداری را درک نمی کنند صادق است. اینجاست که مهارت های ارتباطی قوی به عنوان یکی از ویژگی های بهترین وکلای مهاجرت در نظر گرفته می شود. این روش مهاجرت نیازمند پشت سر گذاشتن مراحلی است که در طی آن کارمند سفارت باید اطمینان یابد که شما در طول مدت زندگی در کشور مقصد اشخاص همراه را از لحاظ مالی سرپرستی می نمایید. در روش مهاجرتی از طریق اسپانسرشیپ نیز مانند سایر روش‌ها قوانینی از سوی کشورها وضع شده است که اکثر متقاضیان از آن بی اطلاع هستند و برخورداری از راهنمایی های یک وکیل مهاجرتی مجرب می تواند ضامن موفقیت آن ها باشد. آن دسته از هم‌وطنان که تصمیم به مهاجرت دارند و به دنبال یک موسسه مهاجرتی با وکلای مجرب در تهران می گردند، می توانند جهت برخورداری از راهنمایی های مشاوران و استفاده از خدمات حقوقی وکلای مهاجرتی با تیم موسسه مهاجرتی تراست ارتباط برقرار نمایند.

در این صورت، زمان مورد نظر برای انجام امور پرونده نیز برای وکیل مهاجرتی افزایش خواهد داشت و هزینه استخدام وکیل مهاجرت نیز بالاتر خواهد بود. تخصص ایشان ویزای کاری و تحصیلی، اخذ اقامت دائم و موقت و درخواست تجدید نظر برای رفع ریجکتی است. متقاضیانی که تمایل به تحصیل در کشور کانادا دارند باید هزینه های مربوط به تحصیل در این کشور را مورد بررسی قرار دهند. هزینه های تحصیل بسته به رشته، مقطع تحصیلی و دانشگاه متفاوت می باشد، علاوه برهزینه تحصیل، هزینه خوابگاه، خورد و خوراک، پوشاک، حمل و نقل، اینتزنت و قبوض، بیمه و …. طبق حقوق مهاجرت کانادا، شما میتوانید از دادگاه فدرال کانادا بخواهید که تصمیم‌های مربوط به مهاجرت را مورد بازبینی قرار دهد. در برخی موارد، مهلت‌هایی برای ارائه درخواست شما برای بازبینی به دادگاه فدرال وجود دارد.

  • متاسفانه برخی موسسات قیمت های بسیار بالایی را برای یک پرونده به بهانه تضمین آن دریافت می نمایند که همانطور که در بندهای بالا ذکر شد غیرقانونی است.
  • این کشور مقصد بسیاری از سرمایه‌گذران و قشرهای تحصیل‌کرده از سراسر دنیا به خصوص ایران است، اما آیا می‌توان بدون آشنایی با قوانین این کشور به آن مهاجرت کرد؟ قطعا جواب منفی است، بنابراین همراهی یک وکیل مهاجرت به کانادا کنارمان حس می‌شود.
  • بعضی وکلا به هیچ عنوان اطلاعات ثبت شده برای کلاینت را در اختیار ایشان قرار نمی دهند و آن فرد را از روند انجام کار مطلع نمی کنند.
  • امروزه موسسه های حقوقی در این زمینه وجود دارد که شما را راهنمایی می کنند که در هر زمینه ای از حوزه وکالتی، وکیل مورد نیاز خود را انتخاب و با او ملاقات کنید.
  • مشاوران قانونی مهاجرت نیز باید یک دوره حدودا یک ساله را طی کرده و مدرک دریافت نمایند.