بهترین گوشی هواوی با قیمت مناسب 2022 مجله تکنولوژی ایسل | 9to5mac Farsi

وقتی که یک وسیله‌ی الکترونیکی از یکی از شرکت‌های اپل یا هواوی می‌خرید، بعید است که وسیله‌ی دیگر را از برند دیگری بخرید. با این حال، این ویژگی گوشی هواوی یک مشکل هم دارد؛ بعضی از قطعات تولید شونده توسط هواوی، ضعیف‌تر از قطعات تولید شونده توسط شرکت‌های دیگر هستند. به عنوان مثال، با اینکه پردازنده‌ی کرین هواوی می‌تواند رقابتی شانه به شانه با پردازنده‌ی کوالکام داشته باشد، ولی معمولا پردازنده‌های کوالکام رقابت را می‌برند. به غیر از شرکت اپل، تعداد کمی از برندها، سخت‌افزارهای داخلی گوشی‌های خود را تولید می‌کنند.

  • این کمپانی محصولات مختلفی را در رنج قیمتی متفاوت به کاربران عرضه کرده است تا افراد مختلف با بودجه‌های متفاوت بتوانند تجربه استفاده از گوشی های هوآوی را داشته باشند و از کار با آن‌ها لذت ببرند.
  • در واقع هواوی راه ورود انواع گوشی های هوشمند را به بازارهای مختلف جهان باز کرد.
  • با باز کردن کامل این گوشی، حس داشتن تبلتی بزرگ را خواهید داشت؛ البته ضخامت و وزن آن نیز شاید برای برخی قابل‌قبول نباشد.
  • گوشی هواوی محصولی از شرکت چند ملیتی هواوی است که سال‌های پیش فعالیت خود را با کار در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی آغاز کرد.
  • گوشی‌های هواوی نوا همانند سری Y معمولا در مقایسه‌ با گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت، قیمت پایینی دارند.
  • گوشی های هواوی سری اینجوی معمولا نام‌گذاری مجدد سایر مدل‌های جهانی هواوی مخصوصا گوشی‌های سری Y هستند؛ هر چند که برخی مدل‌های آن از سری آنر و سری P نیز گرفته شده‌اند.

در حقیقت بهتر است اینگونه بگوییم که تنها گوشی هوآوی محصول تولیدی این کمپانی نیست؛ از سال‌ها پیش محصولات مختلف ارتباطی و الکترونیکی توسط این شرکت تولید شده است و هم اکنون نیز کار تولید این محصولات ادامه دارد. اما بیراهه نیست که بگوییم شناخته‌تر شدن این برند بعد از ورودش به بازار موبایل اتفاق افتاد. لیست قیمت موبایل هواوی به شما کمک می کند تا اطلاعاتی در مورد موبایل های هوآوی موجود در دارسو با قیمت دقیق آنها و گوشی هوشمند آینده هواوی به دست آورید.

ورود قطعات جدید به گوشی هواوی

از این رو شاید کسانی را که به دنبال محصولاتی با پوشش گوریلا گلس هستند، به خصوص در محصولات میان‌رده و اقتصادی، ناامید کند. دوربین‌‌های سری پی و میت در سال‌های اخیر همواره جزو بهترین‌ها در بازار بودند و نوآوری در آن‌ها بسیار است. آیا شما زیاد عکس و فیلم می گیرید؟ اگر چنین است، پس هر چه ظرفیت بالاتر باشد بهتر است. مشکلات مربوط به برنامه ها و فروشگاه های برنامه به طور خودکار تلفن های هوشمند هواوی را ذاتاً خطرناک تر از دستگاه های اندروید و iOS نمی کند، اما یک مشکل امنیتی بالقوه برای کاربران است که باید از آن آگاه باشند. گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تر هوآوی ن سبت به قیمت خود، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می کنند.

ما وضعیت را رصد خواهیم کرد و در صورت بهبود وضعیت ممکن است گوشی های هواوی را در آینده بهترین خریدها کنیم. و دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن باتری گوشی خود باشید، زیرا گوشی های هوآوی به خاطر ظرفیت بالای باتری خود مشهور هستند. در حالی که یک گوشی هوشمند متوسط در عرض 10 ساعت یا بیشتر به صفر درصد می رسد، گوشی های برتر هواوی می توانند برای یک روز کامل استفاده سنگین دوام بیاورند. باشگاه رانندگان اسنپ در همکاری با برند هواوی، شرایط ویژه‌ای را به مدت 2 هفته، از 15 تا 29 مرداد، برای خرید انواع گوشی‌های موبایل این برند با کد تخفیف اختصاصی و هدایای ویژه برای کاربران راننده اسنپ فراهم کرده است.

Huawei nova 5i 4/128 GB

مدت زمانی است که دیگر هندزفری به همراه گوشی‌های هوشمند عرضه نمی‌شود و این موضوع به حذف جک های 3.5 میلی متری از گوشی های بالا رده مرتبط است. اکثریت گوشی های هوآوی تنها با آداپتور و کابل شارژ همراه‌اند و به همراه این سری از گوشی های‌هوشمند به ندرت لوازم جانبی دیگری مشاهده می‌شود. خوشبختانه تمامیگوشی های هوآوی از منوی فارسی پشتیبانی می‌کنند که همین موضوع به محبوبیت این برند در بازارهای ایران افزوده است و کاربران بسیاری را به خرید گوشی هواوی متمایل ساخته است. با این حال، تحریم‌های سخت دونالد ترامپ علیه این شرکت مرموز چینی که وابسته به نهادهای کمونیستی جمهوری خلق چین است، مانع از پشتیبانی گوگل از محصولات این برند و البته برند وابسته‌ی هانر می‌شود. بنابراین، اگر استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل جزء مهمی از زندگی شما است، تا زمان رفع احتمالی تحریم هواوی توسط رئیس‌جمهور بایدن، خرید گوشی هواوی را به شما توصیه نمی‌کنیم و بهتر است که به خرید گوشی سامسونگ فکر کنید. سپس هواوی گوشی‌های اندرویدی متعددی را وارد بازار کرد که اکثر آن‌ها تحت برند Ascend به فروش می‌رسیدند.

علاوه بر این، شرکت هوآوی توانسته در جریان سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز با کنار زدن رقیب کره‌ای خود به این عنوان دست پیدا کند. این اتفاق منجر به رسیدن محصولات هوآوی به جایگاه «پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان» در این بازه زمانی شده‌است. از مجله خبری محصولات اپل دیگر ویژگی‌های خاص گوشی های هوآویمی‌توان به طراحی زیبا و تنوع بالا اشاره کرد؛ هوآوی گوشی‌های متنوعی را در فواصل زمانی کوتاه به بازار عرضه می‌کند و امکان خرید گوشی های هوآوی را در اختیار کاربران مختلف با بودجه‌های متفاوت قرار می‌دهد.

http://1gamer.ir