بهترین گوشی هواوی حال حاضر بازار کدام است؟ 9to5mac Farsi

کیفیت نمایشگر های تولیدات این شرکت بر هیچ یک از کاربران رسانه های دیجیتال پوشیده نیست این بار هم اپل دست به کار شده و برای غافلگیر کردن مشتریان خود از تکنولوژی TrueTone که قبلن فقط در ipad های این شرکت برای ایجاد توازن در شدت رنگ سفید و دیگر رنگ ها استفاده می شد در این مدل از گوشی های خود نیز به کار گرفته تا بیش از گذشته خود را دردل کاربرانش جای دهد. در دو روز اخیر هم قیمت گوشیهای شیائومی افت داشته است. گلکسی S22 نسخه اولترا شاید قیمت ترسناکی داشته باشد، اما بررسیها نشان میدهد جزو گوشیهای پرفروش سامسونگ قرار دارد. وجه تسمیه آیفون اکس از این روست که این محصول در دهمین سالگرد ارائه آیفون به بازار ارائه میشود و حرف اکس (X) در الفبای رومی معنای عدد ۱۰ را میدهد. دو دوربین با سنسورهای­ 12مگاپیکسلی ویژگی دیگر این گوشی است که عکسهایی با کیفیت کاملاً رضایتبخش را به کاربر هدیه میدهد. علاوه بر کیفیت صدا هندزفری کم کیفیت در هنگام استفاده مداوم صدمات جبران ناپذیری به سیستم شنوایی میزند که با هیچ هزینهای قابل بازگشت نیست.

از شیشه مقاوم جهت مقاومت در برابر خراش در صفحه نمایش گوشی استفاده شده است. اشکالات بلوتوث، یکی از رایجترین مشکلات آیفون ایکس است که بسیاری از کاربران این گوشی ممکن است آن را تجربه کنند. این مساله یکی از معیارهای تشخیص کابل اصلی آیفون X از کابل نامرغوب است. با ورود اطلاعات اشخاص به محیط این ابزار ها یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران حفظ امنیت اطلاعات است که دهمین فرزند از نسل گوشی های این کمپانی با مجهز شدن به سیستم تشخیص چهره سه بعدی Face ID به خوبی از عهده ی این کار بر می آید اما در عین حال این سیستم در تشخیص چهره های همسان دچار اشتباه می شود پس اگر شما شخصی هستید که برادر یا خواهر دوقلویی دارید که چهره ای شبیه به چهره شما دارد ممکن است iphone x انتخاب مناسبی برایتان نباشد. ویژگی دیگر مجهز بودن آیفون XS Max به حسگر تشخیص چهره است. یا خرید گارد آیفون ایکس مانند گارد سخت، گارد نیلکین، کاور چرمی، گارد 360، گارد ضد ضربه یا کاور 360 درجه که به عنوان قاب سه تکه ایفون ایکس 10 نیز در بازار موجود هستند.

خرید هندزفری اصلی آیفون 10 یا خرید ایرپاد میتواند نگرانیها در این زمینه را به کلی مرتفع سازد. این گوشی توانایی ضبط ویدئوهای اسلوموشن با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ ۲۴۰ فریم در هر ثانیه را داراست. بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به گوشیهای هوشمند با صفحه نمایش کوچک علاقه دارید، iPhone SE میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در حقیقت مزایای بهترین گوشیهای هواوی آنقدر زیاد است که با وجود نداشتن سرویس گوگل بازهم ارزش خرید بالایی داشته باشند. در این مقاله از استارموبو مشخصات کامل آیفون 10 را بخوانید و سپس اقدام به خرید کنید. طراحی آن همانند دیگر اعضای خانواده پی باریک است اما تمام فلزی بودن این گوشی وجه تمایزی بین آنها ایجاد کرده است.

پس پس از خرید قاب آیفون x باید خرید گلس این گوشی رو را در اولویت قرارد دهید و خرید گلس آیفون ایکس X تصمیم عاقلانهای به نظر میرسد. بعد ازانجام این مراحل ios گوشی iPhone X آپدیت می شود، این روند ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید. حالا ۱۵ سال رونق رایانش سیار (mobile computing) که بزرگترین شرکتهای فناوری را به غولهایی با ارزش تریلیونها دلار تبدیل کرده است گذشته. سامسونگ با استفاده از فناوری های به روز جهان، توانست کیفیت بی نظیری از صفحات نمایش را برای گوشی های خود در نظر گیرد. برخی افراد هک رشد را مسخره میکنند، اما هکرهای رشد مکانیزم های بازاریابی خود را در محصول ایجاد میکنند تا مشتریان را از طریق سفری از آزمایش تا پرداخت اضافی سوق دهند، یا اهرم های شبکه های اجتماعی خود را برای جذب مردم به وجود آورند و گرچه همه سایت ها اجتماعی نیستند، اصل ایجاد مکانیزم های بازاریابی به خود محصول فرصتی هیجان انگیز است. نکته مثبت دیگر تنوع بالای طراحی گوشی شیائومی است به صورتی که گوشیهای آن از طراحی ناچ عادی، ناچ کوچک، ناچ قطرهای و حفره استفاده میکنند تا با هر سلیقهای جور باشند.

یا خرید گلس آیفون ایکس به نوبه خود نیاز به بررسی دقیق دارد. خرید لوازم جانبی برای یک گوشی موبایل میتواند به نوبه خود امری چالش برانگیز برای یک کاربر حرفهای باشد، خرید لوازم جانبی برای آیفون ایکس بهترین مثال است. در هنگام خرید هندزفری برای آیفون ایکس اگر از ایرپاد استفاده نمیکنید ترجیحا از هندزفری اصلی و باکیفیت بالا برای ایفون X استفاده کنید. اگر یکی از قسمت های شارژر دچار آسیب شده بود آن را با قطعه اصلی دیگر تعویض کنید. با سایمان دیجیتال میتوانید گوشیهای مختلف شیائومی را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گوشی بر اساس بودجهای که در نظر گرفتهاید را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر شرکتی تهیه کنید. اولین گوشی فهرست بهترین گوشیهای هواوی از خانواده Y است؛ هواوی Y6p. اولین تلویزیونهای هوشمند سامسونگ در سال 2007 با نام smart LED TV به بازار عرضه شده و سه سال بعد، در سال 2010 نیز اولین تلویزیون 3 بعدی و HD سامسونگ رونمایی شد. امروزه شیائومی یکی از برترین تولید کنندگان گوشی هوشمند میباشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی رقابتی را تولید میکند.

خرید هر تکه از اکسسوری آیفون ایکس نیاز به بررسی و دقت بالا هنگام خرید دارد. بعد از خرید گلس و کاور آیفون x نوبت به سایر لوازم جانبی ایفون x میشود. در نتیجه شاهد هستیم که این گوشی سونی یکی از چشمگیرترین صفحه نمایشهای ۶.۵ اینچی OLED را دارد. در مرکز آموزشی سونی تمامی مراحل آموزش در دپارتمان های تخصصی و مجهز توسط مجرب ترین اساتیدی که دارای مدارک الکترونیک، سخت افزار و نرم افزار می باشند انجام می شود. Sony Xperia Z3: شاید بتوان گوشی معروف سونی اکسپرا Z3 را نزدیکترین رقیب دیزایر EYE نامید. بهترین گوشی های SONY در سال 2021، علاوه بر کیفیت و کارایی خوب، قیمت های مناسبی هم دارند و باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شوند. این قابلیت ضبط ویدئوهای ۴k با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه هم از ویژگیهای جدید و خاص گوشی آیفون X ، (iPhone X)است و این امکان در گوشیهای مشابه آن وجود ندارد. با توجه به قیمت بالای گوشی کارکرد محافظتی علاوه بر کارکرد فنی و دید زیبایی شناختی برای کاربر آیفون 10 مطرح است.

این فناوری چهره­ی شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­کند؛ حتی اگر تغییری در چهره­ی شما ایجاد شود، آن را شناخته و تنها با صورت شما قفل گوشی را باز می­کند. اولین نکته این است که گلسهای ارزان قیمت ساده که به گلس تخت معروف هستند قدرت محافظت بالایی ندارند و در واقع صفحه گوشی آیفون 10 از این گلسها مقاومت بالاتری دارد پس سعی کنید از گلسهای با کیفیت بالا استفاده کنید که علاوه بر خط و خش در برابر ضربه نیز مقاومت خوبی داشته باشند. از گوشی هایی است که آغاز کننده ی نوع و سبک جدید طراحی ظاهر گوشی های هوشمند می باشد که با حذف زواید از لبه های نمایشگر گامی به سوی بهبود طراحی این نوع از ابزار های هوشمند برداشته و در این زمینه از پیشگامان این صنعت می باشد.

عجله نکنید. مشخصات دقیق کالاها را مطالعه کنید. برای اطلاع دقیق از قیمت موبایل هواوی در سایت ژابیت بمانید تا از اخرین قیمت گوشی هواوی y9 2019، قیمت گوشی هواوی y7، قیمت گوشی هواوی p8، قیمت گوشی هواوی p30 lite و دیگر برندها اطلاع یابید. اگر مشکل برطرف نشد کل گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. اگر گوشی شما با بلوتوث به ضبط اتومبیلتان وصل نمیشود نیز میتوانید تنظیمات ضبط را به تنظیمات کارخانه بازگردانید یا آن را به یک تعمیرکار نشان دهید. در نسخه های قدیمی تر آیفون های اپل که از دکمه هوم بهرهمند بودند کاربر به سادگی میتوانست با کشیدن انگشت خود از لبه زیرین صفحه نمایش به سمت بالا منوی کنترل سنتر را نمایان سازد. شما می توانید لوازم جانبی موبایل اپل iPhone 10 از جمله کابل ، شارژر و هندزفری از فروشگاه تکنوسان خریداری نمایید.

باتری 4200 میلی آمپر و دیگر امکانات نرم افزاری این گوشی از دیگر دلایلی است که افراد بیشتر به این مدل گوشی هواوی روی بیاورند. زمانی که نام برند اپل به میان می آید ناخودآگاه کیفیت بالا و امکانات منحصر بفرد دوربین smart phone های آن را به یاد می آوریم این بار هم این محصول انتظارات را برآورده کرده و با نوآوری هایی در دوربین های خود به دست کاربران رسید که از جمله آن ها ضبط ویدیو های 4K با سرعت 60 فریم برثانیه ویا ضبط درحالت slow-mo بانرخ 240 فریم برثانیه که دوبرابر نمونه موفق قبلی آن در iphone 7 است که در آن باحداکثر 120 فریم برثانیه تصاویر آهسته ما ضبط می شد ضبط می شوند.همچنین کیفیت ضبط عکس و ویدیو ها در شرایط مختلف نظیر تاریکی شب ویا هوای آفتابی تابستانی این همراه هوشمند صاحب خود را به یک تصویر بردار حرفه ای تبدیل می کند. در حال حاضر از محبوبترین مدلهای این شرکت میتوان به آیفون 12 و آیفون 12 Pro اشاره کرد که در ادامه هم قیمت آنها آورده شده است. به طور کلی این سری نیز همانند سایر محصولات، کیفیت قابل قبولی داشتند. به صورت کلی گوشی های اپل عمر باتری کمتری دارند؛ گوشی هایی که توسط این شرکت تولید می شوند با یک بار شارژ می توانند بین ۸ تا ۱۲ ساعت در کنار شما باشند.

کاربران آیفون ایکس می توانند با رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل تصاویر و ویدیوهای خود را تهیه و تماشا کنند. او معتقد است که این فناوری می تواند به برندها کمک کند تا به اهداف پایداری خود دست یابند و از شهرت لنزینگ به عنوان تولیدکننده منسوجات پایدار محافظت کند. از این راهنما برای تعویض باتری و بازگرداندن آیفون خود به عملکردی مانند روز اول استفاده کنید. اگر مشکل حل نشد، میتوانید اتصالات گوشی خود را به طور کلی ریست کنید. اگر قصد خرید یک گوشی شیائومی دارید و شکل ظاهری آن برای شما بسیار اهمیت دارد، گوشی Mi 6 Ceramic Edition را بررسی کنید.

جدیدترین گوشی شیائومی مثل Mi 11 و یا Mi 10 امکانات بسیار خوبی برای عکسبرداری در اختیار کاربر قرار میدهند. اگر مشکلات بلوتوث جدی باشد، حل آن بسیار مشکل است و باید منتظر انتشار یک بهروزرسانی آی او اس از سوی اپل باشید. قابلیت اتصال به شبکه­های 4G، بلوتوث نسخه­ی 5، نسخه­ی 12 از iOS دیگر ویژگی­های این گوشی هستند. این پوسته یا رابط کاربری تجربه بهتر و زیباتری را از اندروید را در اختیار کاربر قرار میدهد. گوشی A 73 تقریباً با A 52 برابر است، البته شایانذکر است که کیفیت دوربین 73A خیلی بهتر از 52 A است اما تراشهها و سیستم سختافزاری یکسانی دارند، بنابراین اگر به عکاسی علاقه دارید بهتر است که گوشی A 73 را خریداری کنید، همچنین این گوشی نیز دارای گواهی ip67 است. سنسور چهارم در کنار نرخ استاندارد آیفون 12 به صورت اسکنر LiDAR، کار با آنچه را که به دنبال آن است آسان تر می کند و این کار در تشخیص چهره در شرایط کم نور بسیار عالی است. بسته به نیازهایی که دارید و تجربیات قبلی که از استفاده از گوشی خودتان داشته اید می توان میزان حافظه داخلی که به آن نیاز دارید را هم تشخیص دهید. هم چنین کابل نامرغوب سرعت انتقال اطلاعات پایینی دارد.

یکی از اشکالاتی که ممکن است در درازمدت متوجه شویم، امیختگی بسیار با این تکنولوژی است که میتواند منجر به اشکالات سلامتی مانند اشکالات چشمی و چاقی سایت 9to5mac شود. برای آشنا شدن با دنیایی که در آینده بیشتر در مورد آن میشنوید، مقاله متاورس و دنیای آینده نزدیک را بخوانید. اگر میخواهید بدانید که متاورس چیست و چگونه عمل میکند، خواندن این گزارش را از دست ندهید. قبل از اینکه کار خود را شروع کنید، پلمپهای جایگزین را آماده کنید، یا اگر تصمیم دارید بدون پلمپ آیفون را سرهم کنید، مراقب باشید که آن را در معرض مایعات قرار ندهید. با انجام این کار با صفحه بروز رسانی سیستم عامل گوشی مواجه می شوید. در لبهی پایینی آیفون، دو پیچ پنجسو با طول 6.9 میلیمتر وجود دارد، آنها را باز کنید.

اما قبل از ادامهی کار، حتماً مطمئن شوید که آیفون را بهطور کامل خاموش میکنید. مجموعهای از برنامههای کاربردی در حال استفاده یا تحت توسعه درحالحاضر میتوانند اختلالات ذهنی و جسمانی را بهطور مستقل و خودکار شناسایی و حتی مستقیما درمان کنند. توجه: پس از تعمیر، ممکن است که آیفون شما هشداری در مورد «اصالت» باتری نمایش دهد، حتی در صورتی که از قطعات اصلی اپل استفاده کرده باشید. در صورتیکه تنها منظور شما از خرید گلس برای اپل آیفون ایکس محافظت در برابر خط و خش است و نیازی به مقاومت در برابر ضربه حس نمیکنید محافظ صفحه نانو آیفون ایکس 10 نیز میتواند در انتخابهای شما باشد.

دارا بودن گواهی IP67 برای مقاومت در مقابل گرد و خاک و هم چنین آب تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت و اپل پی از مهم ترین مشخصات آیفون ایکس به شمار می روند. آنها آزمایشگاه تأسیس میکنند؛ یعنی جایی که مبالغ میلیونی در آن هزینه شده و صرف تحقیق در اهداف خاصی می شود که در رأس آنها، چنین سازمانهای صنعتی ایی حتی به نهادهای دیگر برای تحقیقات علمی، هزینه پرداخت می کنند. گوشی همراه «iPhone XS Max» یکی از سه محصول جدید شرکت «اپل» است که همراه با دو مدل دیگر این شرکت یعنی «iPhone XR»، «iPhone XS» در ماه سپتامبر سال 2018 به بازار عرضه شد. با اینکه قطعات گوشی آیفون مقاوم و قدرتمند هستند، اما نیاز تعمیر و تعویض برای هر محصولی وجود دارد. از نظر سخت­افزاری هم این گوشی از تراشه­ی جدید A12 بهره می­برد که در آن پردازنده­ای ششهستهای و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوهبر کارهای معمول، از قابلیت­های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. هر ۳ گوشی از نظر سخت افزاری فوق العاده قدرتمند هستند، اما مشکلات نرم افزاری هواوی از عالی بودن انواع گوشی هواوی جلوگیری میکند. در صورتی که اختلالات موجود منشا نرم افزاری داشته باشند، مسیر تعمیر ساده تر و سریع تر خواهد بود.

آیفون xویژگیهای خاص و جالبی دارد و شما برای اولین بار شاهد پیاده سازی این ویژگیها در صنعت موبایل، توسط شرکت اپل هستید. صنعت مد نیاز به سرمایهگذاری در تحول پایدار دارد و این تا حد زیادی به رهبری اهداف زیست محیطی و همکاری صنعتی و همچنین تنظیم کنندهها و مصرفکنندگان مد بستگی دارد. قاب پشتی هم از شیشه ساخته شده تا هم گوشی مشکل آنتن­دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی­سیم باتری هم در این گوشی وجود داشته باشد. مطالعه و تحقیق درباره تکنولوژی هم برای افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند و هم افراد عادی که به فناوریهای روز دنیا علاقه دارند، خیلی جذاب است. توجه داشته باشید این کار میتواند رمز وای فای ذخیره شده داخل گوشی شما را نیز پاک کند.