بهترین گوشی هواوی سال 2022 9to5mac Farsi

البته سامسونگ نسل پیشرفته این مدل گوشی های سامسونگ را هم عرضه کرده است ماننده گلکسی زد فولد ۲ و ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ . در اینجا لیستی از مواردی که باید قبل از تصمیم به خرید گوشی هوشمند خود به آنها توجه کنید وجود دارد. به همین علت هواوی سعی کرد میان رده های خود را با نام هانر و با فروش بسیار بالا روانه بازار نماید. یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید گوشی سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

پس از طی فرآیندی مشخص گوشی شما باز خواهد شد. این پروسه بسیار ساده است اما اگر به هر دلیلی در این فرآیند دچار مشکل شدید با نگه داشتن طولانی مدت دکمه پاور، گوشی شما خاموش می شود و می توانید فرآیند را از ابتدا طی کنید. همچنین این گوشی از 4 دوربین در قاب پشتی به همراه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز بهره میبرد. همچنین برای این گوشی دوبین سلفی با 32 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است. گلکسی A22 فایو جی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 48، 5 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است.

اما این پتانسیل فوقالعاده در عمل درخشش چندانی ندارد و تصاویر ثبت شده توسط آن حتی در شرایط نوری ایدهآل نیز صرفا قابل قبول هستند و نه عالی! Met 20 pro از مدل های میان رده این کمپانی است که با پشتیبانی از دوربین های 3 گانه و فناوری HDR 10 سبب می شود تا با کیفیت فوق العاده ای محتوا و تصاویر در اختیار افراد قرار گیرد. آن گفته رن ژنگفی که فناوری سوئیچینگ مهمترین ابزار امنیت ملی است و کشوری که تجهیزات سوئیچینگ خود را نداشته باشد مثل آن است که فاقد ارتش یا نیروی نظامی است باعث شد که دیدارهایی را با رئیسجمهور خلق چین داشته باشد و آنها سرانجام موفق به عقد قرار داد با دولت و ارتش آزادیبخش شدند.

علاوه بر بهبود کیفیت و کارکرد این دوربینها، شیوه کاربریشان هم به آرامی توسعهیافته و بهفرض مواردی همچون سلفی (Selfie) توسط آنها گسترشیافته است. گلکسی A12 از یک دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیسکلی، حسگرهای اثر انگشت در لبه و شتاب سنج نیز بهره میبرد. بنابراین اگر یک تعمیرکار هستید باید همیشه آمادگی لازم برای شروع تعمیرات موبایل هر برندی از جمله سونی را داشته باشید. گوشی هوشمند سونی Xperia 1 با قیمت بالایی به بازار عرضه شد اما امکانات و قابلیتهای خوبی را ارائه کرده و ارزش خرید بالایی دارد زیرا بهترین موبایل سونی در سالهای اخیر است که میتوانید خریداری کنید. کیفیت عکس گوشی های جدید هواوی یکی از دلایل عمدهای است که کاربران را به سمت خرید گوشی هواوی به خصوص بالاردهها سوق میدهد. فروشگاه اینترنتی گندم با این هدف راه اندازی شده است تا کمترین قیمت را برای محصولات مختلف به کاربران خود معرفی کند و گوشی های سامسونگ هم جزو آن دسته از محصولاتی است که بیشترین تقاضا را در بین کاربران دارد. قیمت گوشی های هواوی با در نظر گرفتن مشخصات و امکانات آنها برای کاربران مناسبتر از بسیاری از رقبا به نظر میرسد.

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه شرکت هواوی و زمان تولد گوشی هواوی بیندازیم، متوجه عملکرد خوب و رو به رشد این غول چینی در طی 31 سال خدمت این شرکت میشویم. جواب- در میان گوشی های سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، سامسونگ گلکسی S20 پلاس و سامسونگ گلکسی S10 ضد اب هستند. ما بر این باوریم که در ایران به جز مراکز انحصاری هر یک از نام های تجاری معتبر این بازار، هیچ مرکز تخصصی در سطح استانداردهای جهانی یا منطقه ای برای تعمیرات تخصصی این وسایل وجود ندارد. در صورتی که نیازهای خیلی خاصی نداشته باشید یه به دنبال خرید گوشی هواوی مناسب برای کسبوکار نباشید، احتمالا یک گوشی سری P تمام انتظارات شما از یک گوشی هوشمند را برآورده میکند. که با یک مقایسه سرانگشتی به قیمت موبایل هواوی از لحاظ مناسب بودن برای طرفداران این نوع گوشی پی خواهید برد. قطعا زمانی برای یک کمپانی رضایت مشتری در وهله ی اول قرار میگیرد خدمات آن نیز بهتر خواهد بود. با نظر مدیران شرکت که معتقد بودند رنگ قرمز بیشتر توجه مردم را جلب میکند، لوگو ابتدایی با سه حرف اصلی بزرگ (HTC) با رنگ قرمز شکل گرفت و تا سال 2006 هم لوگوی این شرکت بود.

درست مانند گوشی های اپل که گزینه Find My iPhone دارند، گوشی های سامسونگ از گزینه Find My Mobile برخوردارند. این تلفن دارای ماژول قرص مانند دوربین در پشت است که از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده میکند. نحوه نمایش رنگها، داغ بودن رنگها، سیستم نمایش رنگها (مانند RGB یا RGBW) و غیره همگی از مسایل مهم در بخش صفحه نمایش هستند که باعث میشوند گاها تصاویر بهتری حتی از صفحه نمایشهای QHD نیز نمایش داده شوند. کدام مدل هوآوی دوربین بهتری دارد؟ همه گوشی های سامسونگ از کیفیت خوبی برخوردار هستند و زیاد مهم نیست که داخل کدام کشور ساخته شده است .چون در همه آنها یک نوع نظارت وجود دارد و کیفیت تک تک محصولات بررسی و بعد روانه بازار های جهانی می شود. سامسونگ بعد از جنگ جهانی دوم تشکیل شده است. گوشی های سامسونگ از سری گوشی های A و M و F و S و Note تشکیل شده است.

سونی در این گوشی هوشمند همچون نسل قبل از بلندگوی مونو استفاده کرده است اما کیفیت و بلندی صدا نسبت به نسل قبل بالاتر میباشد که این موضوع قطعاً در خرید بسیاری از کاربران مهم خواهد بود. با این حال بقا در این بازار رقابتی و زنده نگه داشتن این بخش فارغ از همه مسائل دیگر در حال حاضر مهمترین موضوع است و سونی نیز اکنون این روند را به خوبی دنبال میکند. یکی از مهمترین محصولات این کمپانی بزرگ گوشی سامسونگ است که جز یکی از برترین برندها در بازار است، برای خرید گوشی موبایل سامسونگ میتوانید محصولات و قیمت گوشی سامسونگ را در باغ کالا مشاهده کرده و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. گوشی هواوی میت ۵۰ پرو در مقایسه با هوآوی میت ۴۰ پرو پیشرفتهایی داشته است. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که محتاطانه عمل کرده و اگر قصد خرید گوشی های هوآوی را دارید حتما این خرید را از فروشگاه های معتبر و با سابقه انجام دهید که در قبال خرید به شما کارت گارانتی محصول می دهند. دیگر محصول جدید هواوی عینک هوشمند مدل Eyewear است. شیائومی به تازی توانسته رتبه سامسونگ در تولید و عرضه گوشی های هوشمند به بازار های جهانی را بگیرد و این زنگ خطری جدی برای این کمپانی کره ای می باشد .

اما با تمام مشکلاتی که وجود دارد، هواوی همچنان به تولید گوشیهای باکیفیت و خوش قیمت ادامه میدهد و در کشور ما هم کماکان با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه است. تراشه این محصول از نوع مدیاتک MT6765 است و یک باتری 3830 میلیآمپر برای آن در نظر گرفته شده است. اما گاهی اوقات همین پسوورد یا الگوی پیچیده فراموش شده و تبدیل به یک دردسر بزرگ می شود. نسخه میانی نیز دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم میباشد و در نهایت ، بزرگترین نسخه به حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایت مجهز شده است. ۱۶، ۳۲، ۶۴ گیگابایت یا بیشتر، فضای اصلی ذکر شده نیستند.

خب با سری گوشی A شروع می کنیم که بیشترین مدل های گوشی های سامسونگ را سایت 9to5mac تشکیل می دهند. خب گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ گوشی های سری Note می باشد که ویژگی های بسیار بالا به بازار عرضه می شود. 1. ابتدا نیاز دارید به سایت Device Manager رفته و از طریق یک اکانت گوگل که قبلا بوسیله آن به Samsung device خود وارد شده اید، در سایت sign in کنید. برخی کاربران سامسونگ از یک پسوورد یا الگوی پیچیده برای محافظت از اطلاعات خود استفاده می کنند تا دیگران به راحتی نتوانند به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشند. آموزش تعمیرات موبایل باید در یک بستر حرفه ای و به صورت عملی و کاربردی و همگام با نیازها و چالش های روز بازار کار صورت بگیرد. به عنوان مثال، با استفاده از موس متنی را در نوتپد یا تصاویری را از گالری گوشی خود انتخاب کنید و آنها را به داخل یک Document باز بکشید و ویرایش کنید. اگر می خواهید از این قابلیت برای پاک کردن پسورد خود بهره ببرید باید ابتدا به اکانت سامسونگ خود وارد شده و گزینه باز کردن قفل از راه دور را فعال کنید. روی گزینه Find My Mobile کلیک کرده و سپس گزینه Unlock را انتخاب کنید تا قفل دستگاه شما از راه دور باز شود.

اولین گوشی تولید شده این شرکت به سال ۱۹۸۸ و گوشی SH-100 برمیگردد. بر اساس این قابلیتها، اکسپریا 1 IV سونی محصول جذابی برای علاقمندان به عکسبرداری، فیلمبرداری و تولید محتوا به شمار میرود. شاید می توان گفت که کم فروش شدن گوشی های سونی به همین دلیل باشد. و سامسونگ هم کمی پول برند دریافت میکند .ولی مورد دیگری که وجود دارد این است که قطعات گوشی های سامسونگ در ایران بسیار زیاد است ولی قطعات گوشی های شیائومی کم است . ریست فکتوری سامسونگ گاهی برای خیلی از کاربران به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود طوری که مجبور می شوند برای بازگرداندن گوشی خود به تنظیمات کارخانه به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنند.

همه این موارد نشان دهنده نشان دهنده قدرتمند بودند این کمپانی کره ای می باشد که تبدیل به غول فناوری شرق آسیا شده است. گلکسی A22 به 4 دوربین پشتی با رزولوشن 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. سامسونگ برای این گوشی صفحه نمایش 6.5 اینچی، 2 دوربین در قاب پشتی با رزولوشنهای ۱۳ و 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. قاب جلوی این گوشی از شیشه و فریم و قاب پشتی آن پلاستیکی است. گوشی هواوی( Huawei ) در سال 2009 به عنوان یکی از محصولات شرکت هواوی که از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده سرویس اعتباری در دنیا است به بازار عرضه شد. البته این مدل ها بیشتر برای سال های 2019 تا 2021 می باشد که به احتمال زیاد ادامه دار خواهد بود . البته به مرور زمان قطعات بیشتری از گوشی های شیائومی وارد ایران خواهد شد و این مشکل حل خواهد شد . میزان مصرف باتری بسته به نحوه استفاده از دیوایس متفاوت است. بیشترین تفاوت این نوع گوشی ها در میزان باتری و سخت افزار می باشد یعنی هر کسی که میخوای گوشی با باتری قدرتمند داشته باشد باید گوشی های سری a سامسونگ در واقع باتری هایی با ظرفیت هفت هزار میلی آمپر ساعت دلیل قاطعی بر این ادعا باشد.

گوشی سامسونگ خود را خاموش کنید و سپس آن را به حالت Recovery Mode بوت کنید. پردازنده مرکزی این گوشی ۸ هستهای (۱۳ گیگاهرتز Cortex A77، ۳×۲.۵۴ گیگاهرتز Cortex A77 و ۴×۲.۰۵ گیگاهرتز Cortex A55) است. قیمت گوشی های هواوی نسبت به برند های سامسونگ، شیائومی و آیفون پایینتر است. اچ تی سی دیزایر 20 پلاس از تراشه اسنپدراگون 720 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. نسخه پایه آن از 32 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 3 گیگابایت حافظه RAM بهره میبرد. بخش بزرگی از حافظه داخلی گوشی هوشمند Samsung با سیستمعامل و اپلیکیشنهای پیشفرض، پر میشود. سامسونگ یکی از شناخته شده ترین برندها در صنعت تولید گوشی های هوشمند است. این گوشی را باید یک پرچمدار قدیمی توصیف کرد، اما هنوز هم یکی از بهترین گوشیهای اچتیسی است. در رنج قیمت کمتر از 10 میلیون تومان گوشی A71 با ظرفیت 64 گیگا بایت یک گوشی بسیار پر طرفدار است.

گوشی های موبایل در موارد متعددی نیاز به تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری دارند. موبایل های هواوی به خاطر قطعات سخت افزاری با کیفیت بالا، پردازنده کرین که در بسیاری از این گوشی ها به کار گرفته شده، جزو گوشی های میان رده می باشد. ممکن است ظاهر و لوکس بودن گوشی موبایل برای شما بیشتر دارای اهمیت باشد به همین خاطر به دنبال خرید گوشی هایی با ظاهر لوکس تر بروید که در این صورت گاهی باید هزینه نسبتا بالایی پرداخت کنید. این گوشی با ارتقا نسل گذشته خود، از یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED با کیفیت 4K بهره می برد که به نرخ نوسازی 120 هرتز نیز مجهز شده است و تصویری با تراکم 643 پیکسل را در قابی با رزولوشن 1960 در 2560 پیکسل به نمایش در می آورد. با این حال، به دلیل قابلیت استفاده از اپلیکیشنهای گوگل در گوشیهای سامسونگ، این رقابت بیشتر شبیه به یک مسابقهی تمرینی برای سامسونگ است. شما می توانید به راحتی ریست فکتوری سامسونگ را از طریق Setting گوشی خود انجام دهید. تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند نشان میدهد که آن دارای طراحی فشرده و جمع جوری است و قرار است با ظاهری شبیه به گوشیهای آیفون SE روانه بازار شود.

چنانچه به قیمت روز گوشی هواوی نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی محسوب میشود. از سایر ویژگیهای گلکسی A03 میتوان به باتری لیتیوم یون با ظرفیت 5 هزار میلیآمپر ساعتی به همراه حسگرهای شتاب سنج و مجاورت اشاره کرد. امکانات مناسب، کیفیت بالا و قیمت عالی از ویژگیهای سری میت هواوی بود که بهصورت یک جا در این گوشیها دیده میشد. حسگر تشخیص اثر انگشت روی لبه، شتابسنج و قطبنما به عنوان سایر ویژگیهای این گوشی محسوب میشود. در کشور عزیزمان ایران رتبه فروش گوشی های تلفن همراه از لحاظ تعداد و سهم بازار متعلق به کمپانی کرهای سامسونگ می باشد. صفحه نمایش این گوشی از نسبت 20:9 پیروی میکند که توانسته حدود 82.8 درصد از بدنه جلویی دستگاه را پوشش دهد. همانطور که اسم این قابلیت نشان می دهد این ویژگی می تواند دستگاه شما را مکان یابی کرده و همچنین تمام اطلاعات را از گوشی شما پاک کند. سوال- کدام گوشی های سامسونگ حسگر اثر انگشت ندارند؟ سامسونگ تولید شده کدام کشور را بخریم ؟ البته برای این کار نرم افزارهای زیادی وجود دارد اما از بین آنها نرم افزار Tenorshare 4uKey for Andorid بهترین عملکرد را دارد.

باتری آن 2700 میلی آمپر ساعت میباشد. بلندگوها شامل پشتیبانی از Dolby Atmos و گزینههای اتصال شامل اینترنت ۵G، بلوتوث نسخه ۵.۲ و جک ۳.۵ میلی متری صدا هستند. بلندگوها و کیفیت صدای خروجی از آن یک پارامتر مهم برای کسانی است که به پخش ویدئو یا کنفرانسهای ویدئویی متکی هستند. باز شدن اپلیکیشن عکسبرداری کمیکند است، اگر چند تصویر پرتره را همزمان بگیریم، گوشی قفل میکند و تنها یک دکمه برای جابهجایی بین لنزهای دوربین موجود خواهد بود. در سال ۲۰۱۹ گوشی هایی همچون A10 تا A70 تا A80 از طرف کمپانی کره ای سامسونگ معرفی شد این سری مدل گوشی های سامسونگ بیشترین فروش را در ایران به خود اختصاص داد گوشی آ ۱۰ جزو آن دسته از گوشیهای بود که ایرانی ها بیشتری را به خود جذب کرده بود. سامسونگ در بسیار از کشور های منطقه و البته در جهانی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. هواوی در گوشی Y7 اندروید 8 را گنجانده است که البته این نسخه از اندروید تجربه بسیار روانی را در اختیار کاربران قرار میدهد.