بهترین یونیت های اصلی CarPlay که در سال 2019 عرضه می شوند

JVC گیرنده پرچمدار 2018 خود را با دو هد یونیت بی سیم CarPlay جایگزین کرد از 600 دلار:

واحدهای مرکزی پس از فروش برای افزودن CarPlay به خودرویی که قبلاً دارید، بدون نیاز به خرید یک ماشین کاملاً جدید عالی هستند. رانندگی با CarPlay نیز بسیار ایمن تر و راحت تر است.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

کنوود همچنین گیرنده‌های CarPlay بی‌سیم پس از فروش را با نه دو عدد اما ارائه می‌کند هفت انتخاب امسال می آید:

KENWOOD USA هفت گیرنده رسانه جدید را برای سال 2019 معرفی کرده است که به کاربران iPhone® اجازه می دهد از محتوای خود به صورت بی سیم از طریق گیرنده با استفاده از Apple® CarPlay™ لذت ببرند. […]

کنوود

مدل های با قابلیت بی سیم کامل عبارتند از: KENWOOD eXcelon Reference DNX996XR و DDX9906XR; KENWOOD eXcelon DDX8906S و DMX906S؛ و KENWOOD DNR876S، DDX8706S و DMX9706S.

این یک خبر عالی است. داشتن قابلیت استفاده از CarPlay به صورت بی سیم فوق العاده است، حتی اگر تصمیم دارید گهگاهی به برق وصل و شارژ کنید. CarPlay بی‌سیم هنوز در خودروهای جدید در سال 2019 نادر است، بنابراین افزودن آن به خودرویی که قبلاً با قیمت کمتر از 1000 دلار دارید، دزدی است.

مدل‌های جدید KW-V950BW (MSRP 699.95 دلار) و KW-M855BW (599.95 دلار) بدون DVD اولین مدل‌های JVC هستند که دسترسی سیمی و بی‌سیم به Apple® CarPlay™ و Android Auto™ ارائه می‌دهند.

در مدل CES معمولی، به نظر می‌رسد قیمت و در دسترس بودن بعداً ارائه می‌شود، اما بسیار خوب است که CarPlay بی‌سیم امسال تقریباً پیش‌فرض شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سونی

با استفاده از نمایشگر داخلی خودرو می‌توانید با خیال راحت نقشه‌ها، موسیقی، پیام‌ها و سایر برنامه‌ها را کنترل کنید و سیری به شما کمک می‌کند بدون نیاز به برداشتن گوشی خود رانندگی کنید.

JVC

سونی همچنین یک هد یونیت جدید CarPlay (تصویر بالا) را در سال 2019 راه اندازی کرده است، اگرچه به نظر می رسد اتصال بی سیم به بلوتوث و نه CarPlay محدود می شود.

CES 2019 هدیونیت های سیمی و بی سیم جدید CarPlay را از برندهایی مانند سونی، کنوود و JVC برای ما به ارمغان می آورد. اینها آخرین صفحه نمایش های CarPlay هستند که امسال عرضه می شوند.

این یکی از گزینه‌های بی‌سیم در سال 2019 باید ارزش زیادی داشته باشد، اما طراحی یونیت اصلی و رابط کاربری استوک به اندازه رقبا برای کاربران آیفون بیگانه نیست.

شرکت Sony Electronics امروز گیرنده خودکار XAV-AX7000 را معرفی کرد که دارای جدیدترین اتصالات تلفن هوشمند و صدای پرقدرت است. گیرنده XAV-AX7000 دارای یک صفحه نمایش 6.95 اینچی بدون حاشیه با صفحه نمایش لمسی خازنی ضد تابش است که با فضای داخلی خودروهای مدرن مطابقت دارد و ترمینال کلید آلومینیومی شیک آن دارای دکمه صوتی اختصاصی و ساختار مهر و موم شده است.

منتظر پوشش بیشتر CES 2019 (و امیدواریم اخبار CarPlay بیشتر!) در طول این هفته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد CarPlay، این داستان ها را بررسی کنید:


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.