بهترین یونیت های اصلی CarPlay Aftermarket در سال 2023

در نهایت، تصمیم گیری در مورد خرید جدید با CarPlay یا تکیه بر یک سیستم پس از فروش وجود دارد. خودروهای جدیدتر با پشتیبانی از CarPlay معمولاً ادغام بهتری با دوربین‌های عقب/جانب و کنترل‌های فرمان ارائه می‌کنند.

بهترین گیرنده های Apple CarPlay برای ماشین شما، لوازم جانبی و داخلی

خلاصه بازی CarPlay:

Alpine iLX-507 (بازبینی شده) یک توصیه عالی برای یک هد یونیت بی سیم بی سیم CarPlay است.

بهترین گیرنده های Apple CarPlay برای ماشین شما، لوازم جانبی و داخلی

Apple CarPlay با در دسترس بودن بسیار محدود در سال 2014 در برخی از خودروهای جدید و واحدهای اصلی بازار عرضه شد، اما امروزه تقریباً برای هر برندی می‌توانید پشتیبانی از CarPlay را پیدا کنید. این حداقل در مورد CarPlay سیمی صادق است، اما CarPlay بی سیم هنوز در همه جا حاضر نشده است.

برخی از صفحه‌نمایش‌های لمسی مقاومتی مناسبی وجود دارند که تجربه مناسبی را با بودجه ارائه می‌دهند، اما سرمایه‌گذاری روی صفحه‌نمایش خازنی در نهایت تجربه بسیار بهتری را ارائه می‌دهد. در برخی موارد، می توانید برای یک تجربه بدتر هزینه بیشتری بپردازید! تفاوت بین انواع صفحه نمایش مانند مقایسه صفحه نمایش آیفون با دستگاه خودپرداز قدیمی است.

CarPlay داخلی یا پس از فروش؟

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید سازگاری سیستم است. سیستم‌های اطلاعات سرگرمی می‌توانند با Apple CarPlay و Android Auto گوگل کار کنند. همانطور که گفته شد، واحدهای جدیدی هنوز معرفی می شوند که فقط از یک سیستم پشتیبانی می کنند. اگر سازگاری دوگانه مشکل است، این را تماشا کنید.

اگر ماشین شما صفحه نمایش داخلی نداشته باشد چه؟ اگر یکی وجود داشته باشد که با Apple CarPlay کار نمی کند چه؟ خبر خوب این است که شما مجبور نیستید بیرون بروید و یک ماشین جدید بخرید. در بیشتر موارد، شما می توانید یک سیستم بسیار خوب داخل داشبورد را با قیمتی بین 200 تا 1000 دلار نصب کنید. مهم است که قبل از سرمایه گذاری راه حل مناسب را انتخاب کنید.

عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از از دست دادن دسترسی به دوربین های داخلی، نیاز به تعویض دوربین ها و احتمالاً از دست دادن دسترسی به کنترل های سیستم که فقط در سیستم اطلاعات سرگرمی پیش فرض موجود است. اینها سوالات مهمی هستند که باید قبل از انتخاب یک نصاب بپرسید.

Apple CarPlay امن ترین راه برای تعامل با آیفون در ماشین است. شما هرگز نیازی به لمس آیفون خود در حین رانندگی ندارید – کاری که به هر حال هرگز نباید انجام دهید. درعوض، ناوبری، ارتباطات و سرگرمی را با کنترل صوتی و رابط کاربری ساده‌شده روی صفحه‌نمایش خودرو کنترل می‌کنید.

خانواده من فقط از Apple CarPlay استفاده می‌کنند، اما اگر مسافری از Android استفاده کند ممکن است Android Auto مفید باشد. پشتیبانی از هر دو سیستم نیز باید به ارزش فروش مجدد و جذابیت وسیله نقلیه شما کمک کند.

نوع نمایشگر عامل دیگری است. دو نوع با کیفیت های بسیار متفاوت وجود دارد: خازنی که ترجیح داده می شود و مقاومتی که احتمالاً می خواهید از آن اجتناب کنید.

بهترین گیرنده های Apple CarPlay برای ماشین شما، لوازم جانبی و داخلی

هر نسخه از CarPlay می تواند با اتصال به سیستم با کابل شارژ آیفون کار کند. اگر سرمایه گذاری می کنید، من به شدت توصیه می کنم CarPlay بی سیم را به عنوان یک ویژگی ضروری در نظر بگیرید.

اگر تصمیم دارید ماشین جدیدی بخرید که CarPlay را ارائه می دهد، به دنبال عواملی مانند اندازه صفحه و وضوح صفحه نمایش برای مقایسه باشید. از آنجایی که خودروسازان از CarPlay بی سیم استقبال می کنند، حتماً قبل از خرید در مورد گزینه های فعلی تحقیق کنید. بسیاری از فروشندگان تفاوت بین CarPlay و Wireless CarPlay را نمی دانند، بنابراین به اطلاعات خود اعتماد کنید.

اگر ماشین شما قبلاً CarPlay داشته باشد، اما بی سیم نباشد، چه؟ سوال عالی من از یک آداپتور شخص ثالث استفاده می کنم که به CarPlay داخلی ماشین من اجازه می دهد به صورت بی سیم کار کند. می توانید تجربه من را اینجا بخوانید.

انواع نمایشگر

من ترجیح می‌دهم در صورت امکان، ادغام خودروی جدید با CarPlay داخلی را انتخاب کنم، اما Alpine iLX-507 را به‌عنوان یک گزینه جایگزین برای اندازه نمایشگر، نوع صفحه‌نمایش و پشتیبانی از CarPlay بی‌سیم توصیه می‌کنم. اگر واقعاً می خواهید بزرگ فکر کنید، غول آلپاین ILX-F511 برای یک ارتقاء عالی

همانطور که برای نصب، آن است می توان اگر تجربه تعویض استریو ماشین را دارید، خودتان کار خود را انجام دهید، اما معمولاً می توانید 100 تا 500 دلار برای قطعات و خدمات بپردازید تا صفحه های CarPlay به درستی نصب شوند. قیمت ها اغلب به پیچیدگی کار نصب بستگی دارد، بنابراین با شرکت های محلی خرید کنید تا گزینه های خود را بیابید.

در اینجا چند گزینه وجود دارد:

CarPlay بی سیم

با آپشن ها و لوازم جانبی جدید در 31 مه 2023 به روز شد.

Apple CarPlay + Android Auto

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی