به‌روزرسانی میان‌افزار Starling Home Hub با استفاده از سرویس هواشناسی Nest، حسگرهای دمای مجازی را به HomeKit می‌آورد

برای افرادی که بین پلتفرم خانه هوشمند گوگل و اپل حرکت می کنند، مرکز بازدیدکنندگان سار در شبکه خانگی شما ضروری است. پس از نصب، همه دستگاه‌های Nest و Google Home که دارید در HomeKit قابل دسترسی هستند. من چند سالی است که از این محصول استفاده می کنم و به روز رسانی های مداوم برای اضافه کردن ویژگی های جدید بدون هزینه اضافی دریافت می کند. امروز Starling Home Hub نسخه 11.4 پشتیبانی از سنسورهای آب و هوای مجازی را در HomeKit اضافه می کند.

Starling Home Hub به صورت یکبار خرید بدون اشتراک فروخته می شود 99 دلار. اگر تعداد انگشت شماری از دستگاه های Google Home یا Nest در خانه خود دارید، اگر می خواهید آنها را به HomeKit پیوند دهید، به شدت این را توصیه می کنم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر از قبل یک Starling Home Hub دارید، به در شبکه محلی خود برای شروع به روز رسانی. اگر به‌روزرسانی‌های خودکار فعال باشند، در هفته آینده منتشر خواهند شد.

این کارکرد سنتی را به شما می دهد سنسورهای دما و رطوبت فضای باز HomeKit بدون نیاز به نصب چیزی در خانه، تعویض باتری یا مدیریت دستگاه دیگری. سفت‌افزار نسخه 11.4 همچنین شامل یک تجربه راه‌اندازی بهبودیافته هنگام مدیریت چندین خانه و افزایش تعداد دوربین‌های Nest در HomeKit Secure Video از 8 به 10 است.

پس از نصب به‌روزرسانی میان‌افزار نسخه 11.40، به سادگی به برنامه وب Starling بازگردید و گزینه فعال کردن این ویژگی را در بخش «نست هوم و تنظیمات محصول» خواهید یافت. تا زمانی که Starling Home به HomeKit متصل است، حسگرهای دمایی و رطوبت فضای باز جدید را به محیط HomeKit شما اضافه می کند. داده‌ها را با استفاده از داده‌های سرویس هواشناسی Nest استخراج می‌کند. این ویژگی امکان مشاهده شرایط فضای باز را در برنامه Home یا انجام اتوماسیون بر اساس دما را فراهم می کند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: