به این موضوع اشاره کرده ایم 9to5mac Farsi

سری Mi Max در سالهای اخیر محصول جدیدی را به خود ندیده است. سری Mi Max . قیمت گوشی های هواوی در سری میان رده Nova بالاتر است زیرا این گوشی های کیفیت بالاتری نیز دارند. همچنین بعضی از انواع گوشیهای شیائومی برای رقابت با پرچم دارن کمپانیهای دیگر به بازار میآیند تا بتوانند امکانات به روز و چشمگیر را با هزینه کمتر در اختیار طرفداران دنیای تکنولوژی قرار دهند. سری می شیائومی بهترین و جدیدترین فناوریهای روز دنیا را با کمترین قیمت در اختیار کاربران قرار میدهد تا بتوانند با هزینه کم بیشترین کارایی را از یک گوشی هوشمند عالی داشته باشند. هوآوی به لطف فناوریهای جدید همچون 5G جزو برترین شرکتهای تولیدکننده گوشی است. یکی از تولیدات بسیار موفق این کمپانی redmi note 7 بود که در ژانویه سال 2019 میلادی معرفی شد و از آن به عنوان پرفروش ترین گوشی سال 2019 یاد می کنند که امسال هم با معرفی نخستین گوشی(mi mix alpha) که نمایشگر آن تا پشت گوشی کشیده می شود گرد و خاکی به پا کرد و امروزه خانوادهٔ(redmi note 9) و(mi note10)جزو بهترین گوشی های این کمپانی هستند.شیائومی توانسته یک از بهترین گوشی های هوشمند را از نظر طراحی،اندروید،دوربین بسازد که کاربران زیادی را به خود جذب میکند.

این گوشیها معمولا دارای باتری بسیارعالی و صفحه نمایش با رزولوشن بسیار بالا هستند. Xiaomi black shark معمولا با تراشه و پردازنده گرافیکی بسیار قوی، صفحه نمایش با رزولوشن بالا، سیستم خنک کنندگی و باتری قوی طراحی میشود تا بتواند پاسخگوی گیمرها برای انجام بازیها باشد. یک گوشی با سیستم عامل قدرتمند، باتری مناسب، و البته پایینترین قیمتی که ممکن است در بازار و یا به صورت آنلاین بتوانید پیدا کنید. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید بدانید که با هر قیمتی میتوانید یک مدل گوشی Xiaomi پیدا نمایید. گوشی موبایل نوکیا مدل C20 دو سیم کارت با ظرفیت ۳۲ گیگابایت از سری گوشیهای باکیفیت این برند است که میتواند تمام نیازهای ما مانند وبگردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکههای اجتماعی، کار با اپلیکیشن و بسیاری دیگر را انجام دهید. این کار به شرکتها کمک میکند تا گوشیهای خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است. این کمپانی هر سال انواع مختلف گوشیها را در قیمتهای متنوع برای کاربران خود روانه بازار تکنولوژی میکند. شیائومی به ندرت عضو جدیدی را به این سری اضافه میکند.

در سال 1998 این کمپانی پیشرو در تغییر نقش تلفن همراه بود، در اوایل سال 2007 اولین آیفون با بهره گیری از سیستم عامل IOS توسط استیو جابز معرفی شد. این گوشی به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی مجهز است که آمارها نشان میدهد نه تنها میتواند تمام برنامههای اندرویدی را اجرا کند، بلکه سرعت و عملکرد بهتری از خود اندروید در اجرای آنها دارد. Mi Mix Fold از جمله گوشیهای بسیار محبوب که با سیستم تاشو انقلابی در طراحی گوشی است. از جمله تنظیمات آن میتوان به جبران نوردهی و کنترل ISO اشاره کرد. این پروژه یک گالری نقاشی واقعیت مجازی است که در مدت هفت دقیقه کاربران را به یک تور مجازی میبرد که تابلوی مونالیزا نیز از جمله این تابلوهاست. Xiaomi از مسیرهایی مانند تبلیغ در MIUI، جمعآوری دادههای کاربران از اپلیکشنهای مختلف و دیگر روشها هزینه ساخت محصولاتش را تامین میکند. شرکت شیائومی بعضی از محصولاتش را تحت برندهای دیگری به فروش میرساند که عبارتند از ردمی (Redmi)، پوکو (Poco) و بلک شارک (Black Shark). این شرکت به جای اینکه روی فروش محصولاتش در بازارهای ایالات متحدهی آمریکا و اروپا تمرکز کند، توجه ویژهای به بازارهای جوان و نوظهور دارد. اولین گوشی سال ۲۰۲۲ اچ تی سی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ارتقاپذیر از طریق کارت microSD را در اختیار کاربرانش میگذارد.

گوشی موبایل شیائومی به چندین علت به ویژه کیفیت بالا در ساخت، قیمت مناسب نسبت به عملکرد و رابط کاربری سریع و راحتی که دارد طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. شیائومی شرکتی است که گوشیهای خود را در تنوع بسیار گسترده وارد بازار میکند. پوستر شیائومی میکس فولد 2 نشان میدهد که طراحی پشت آن در مقایسه با مدل قبلی خود تفاوتهایی دارد. این گوشی جدید با شماره مدل M1803E6E شناخته میشود و احتمال میرود که نسل بعدی گوشیهای Redmi باشد. سری بلک شارک شیائومی یکی از سریهای بسیار جذاب این کمپانی است که برای گیمرها طراحی شده است.

این موبایل با قابلیتهای منحصر به فردش در کنار قیمت رقابتی، جزو محبوبترین گوشیهای ساخت شیائومی است. به عنوان بخشی از حمایت بینالمللی برای فناوری و آموزش مخابرات، هوآوی کمکهای مالی و تجهیزاتی را به شماری از مراکز دانشگاهی و آموزشی در کشورهایی مانند کنیا، هند، اندونزی، بنگلادش و نیجریه ارائه مینماند. امروزه گوشی موبایلی که خریداری می کنید علاوه بر سازگاری با تکنولوژی 4G باید قابلیت های مورد نیاز برای اتصال 5G را هم داشته باشد تا اگر در آینده شبکه های مخابراتی از این تکنولوژی پشتیبانی کردند بتوانید به راحتی به شبکه های 5G نیز متصل شوید. باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سختافزاری نمیداند. این سیاست شرکت شیائومی یک حرکت بسیار هوشمندانه بوده است و توانسته است جمعیت زیادی را در نقاط مختلف دنیا به خودش جذب کند. سامسونگ بدون شک یکی از غول های صنعت گوشی است که همیشه توانسته بوسیله موبایل های پیشرفته ایضاً خوش قیمت خویش باعث جلب توجه مردم شود. شما میتوانید تنوعی از گوشیهای موبایل شیائومی را در فروشگاه اینترنتی لوتوس مشاهده نمایید. انرژی مورد نیاز اچ تی سی Desire 820 را باتری پلیمر لیتیوم 2600 میلی آمپر ساعتی آن تأمین میکند که جز دسته باتری های جدا نشدنی می باشد و توسط خود کاربر قابل تعویض نمی باشد.

قیمت گوشی های شیائومی اصلیترین نقش را در فروش بالای این محصولات داشته، چراکه برای بخش بزرگی از مردم جهان، قیمت مهمترین و اصلیترین اولویت در زمان خرید گوشی است. اخیرا ردمی تولید گوشیهای پرچمدار را شروع کرده است. با این حال، اخیرا شیائومی تلاشهایی برای شبیهتر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است. این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازندهی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. در حالی که این گوشی برای بازار چین از تراشه کرین ۹۰۰۰ با مودم ۵G بهره میبرد، نسخه جهانی آن از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ با مودم ۴G عرضه خواهد شد.

اکنون ظاهر گوشی های شیائومی منحصر به فرد و بسیار جذاب است. این تبلیغات در هنگام کار کردن با خود اندروید و نه اپلیکیشنهایی که روی گوشی نصب میکنید، ظاهر میشوند. وارد تنظیمات شده و سپس به قسمت Apps و بعد App Twin بروید، در این قسمت میتوانید انتخاب کنید که کدام برنامه دوبل یا تکثیر شود و به این ترتیب، دو نسخه از آن اپلیکیشن در نمایشگر گوشی شما ظاهر خواهد شد. گفته شد که این برند چینی، گوشیهایی ارزانقیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه میدهد و علاوه بر ۵ ردهی اصلی گوشیهایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازهی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این گوشی از صفحه نمایشگر ۳٫۲ اینچی TFT و پردازنده تک هستهای MSM7201A کوالکام بهره میبرد و به یک کیبورد فیزیکی کشویی نیز مجهز بود. اگر بخواهیم از دیدگاه جذابیت بهترین گوشی سامسونگ را انتخاب کنیم، باید اعتراف کرد که سامسونگ چیزی برای گوشیهای سری Z خود کم نگذاشته است، میشود گفت: شما میتوانید با خرید گوشی سری زد سامسونگ علاوه بر یک گوشی قدرتمند صاحب یک تبلت نیز بشوید. اگر به فکر خرید آنلاین گوشی سامسونگ از سری نت هستید ولی شک دارید که آیا این سری از گوشی های سامسونگ می توانند به رقابت با برند اپل بپردازند بهتر است با ویژگی ها و قابلیت های این دو گوشی آشنا شوید و سپس برای خرید اقدام نمایید چراکه این گوشی ها دارای قیمت بالایی هستند از این رو باید در خرید آنها دقت کرد.

سری میت در بین کاربران بسیار محبوب است زیرا از هر نظری نیاز کاربر به یک گوشی را برآورده میکند. علاوه بر این راهنمای ارائه شده برای خرید گوشی هواوی در مدل های مختلف به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید. P40PRO یکی از قدرتمندترین مدل گوشی های هواوی از نظر دوربین است که می تواند واضح ترین و زیباترین عکس ها را برای افراد ثبت کند. تا بهجای رابط کاربری MIUI رابط اصلی Android One را برای کاربران دوستدار این رابط کاربری به ارمغان بیاورد. شیائومی (زبان چینی: 小米 科技 و انگلیسی: Xiaomi) یک کمپانی الکترونیکی خصوصی است که جایگاه اصلی آن در پکن، پایتخت چی می باشد. خبرگزاری میزان- ۶نقطه ضعف آیفون در مقایسه با گوشیهای اندرویدی، چه کسانی باید کروم بوک بخرند؟

از دیگر نکات مهم و قابل توجهای که نه تنها هنگام خرید گوشی موبایل شیائومی بلکه تمامی گوشیها باید به آن توجه کنید، ضمانت اصالت کالا است. در زندگی مدرن امروز گوشی موبایل یک وسیله ضروری است. دوربین، صفحه نمایش و پردازنده این محصول در بهترین حالت خود قرار دارند اما فقدان سرویسها و خدمات گوگل تا حدود زیادی به تجربه کاربری آن لطمه زده است. به گزارش اقتصادآنلاین، Mi 6X ؛ نام محصول جدید شیائومی است که البته با نام Mi A2 به بازارجهانی وارد خواهد شد و مهم ترین ویژگی آن بهرمندی از فناوری هوش مصنوعی در پردازش اطلاعات است . تا قبل از سال 1992 تنها تجار و بازرگانان از گوشی استفاده میکردند اما بعد از آن با دیده شدن این دستگاه برای خریداران عادی شد و قیمت آن کاهش یافت. در این مقاله در رابطه با برند جوان شیائومی و گوشیهای آن صحبت کردیم. این کمپانی تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند دارد که بهطور عمده در کشورهای چین، هند، سنگاپور، استخدام شده اند و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی می باشد. این سری به هدف رقابت با پرچمداران کمپانیهای دیگر پا به میان گذاشته است.

خرید گوشی ردمی شیائومی را به کسانی که نمیتوانند پول خرید گوشی شیائومی Mi یا Mi Note را بپردازند، پیشنهاد میکنیم. ما از آنها برای برقراری ارتباط، گرفتن عکس، ذخیره فایلها در فضای ابری، گشتوگذار در اینترنت و حتی به عنوان پاوربانک برای شارژ سایر دستگاه ها استفاده میکنیم. به همین دلیل، اغلب فروش محصولات شیائومی در کشورهای چین و هند انجام میشود. به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع میکند، برای چندین سال آن را ادامه میدهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشیهای برندهای رقیب است. این فریمورک، تجربهی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته میکند. مودمی که قرار شده در این گوشی استفاده شود یکی از قدرتمندترین و در عین حال پرسرعت ترین مودم موجود در بازار است که می تواند سرعتی بین 2.3Gbps را برای کاربر فراهم کند. ممکن است مشکل از خرابی شارژر باشد، بهتر است که شارژر خود را تعویض کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی S22 ULTRA با دوربین چهارگانه و لنز اصلی 108 مگاپیکسل بهترین کیفیت دوربین را دارد و در رتبه نخست بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین قرار می گیرد. البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد میکند تا آن گوشی به روز باقی بماند. هواوی Y6P ، هواوی Y8S و هواوی Y8p از جمله این مدلها محسوب میشوند. ما به گوشی موبایل به چشم دفتر ثبت خاطرات نگاه میکنیم بنابراین زمان خرید گوشی موبایل فاکتورهای بسیاری را از جمله مهمترین آنها یعنی به قیمت گوشی توجه داریم. برای دسترسی سریعتر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. با وجودی که عمر شیائومی نسبت با سایر برندها در تولید گوشی کوتاه تراست ولی در همین مدت کوتاه، توانسته به عنوان یک رقیب قابل برای آن ها عرض اندام کند و سهم بزرگی از بازار را نصیب فروش گوشی های خود کند. البته در کنار سامسونگ برندهای پر فروش دیگری همچون شیائومی، آنر و هواوی نیز سهم قابل توجهی در بازار گوشی موبایل در سطح جهان دارند. جام جم نوشت : به نقل از دیجیرو، همانطور که در خبرهای قبلی آمده بود، ردمی 5 و ردمی 5 پلاس دارای طراحیای با کمترین حاشیه نمایشگر و صفحه نمایشی با نسبت 18:9 هستند.

برای ربودن گوی رقابت در بازار برندها تمامی تلاش خود را به عنوان یک کمپانی سازنده گوشی برای تولید گوشی HTC خوب کرده است.باید بدانید از گوشی HTC خود چه انتظاری دارید؟ از آغاز انتشار نخستین گوشیهای هوشمند در ماه آگوست سال ۲۰۱۱ میلادی Xiaomi بخش بزرگی از بازار را در چین به خود اختصاص داد و آن را به میدان گسترده تری از لوازم برقی مصرفی گسترش داد. سالها میشود که در کنار کمپانیهای بزرگی چون سامسونگ و اپل نام برند شیائومی نیز میدرخشد. به نظر میرسد که در لبه سمت راست دستگاه، کنترلکننده صدا تعبیه شده باشد و دکمه پاور در لبه سمت راست، نقش اسکنر اثر انگشت را نیز ایفا کند. در این صورت است که از خرید خود نهایت رضایت را دارید. مشکل داغ کردن این تراشه هم در تمام گوشی های پرچم دار به خوبی قابل لمس است و همین باعث شده تا نسل بعدی این تراشه را یکی شرکت دیگر بسازد. میتوانید گوشی شیائومی خود را که از نظر کیفیت و عملکرد عالی است حالا با یک قیمت بسیار منصفانه آن هم کاملا به صورت اورجینال در سراسر کشور از لیپک دریافت کنید.

با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگیهای دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمیدهند و همین که میتوانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیتهای عالی داشته باشند، سایت 9to5mac برایشان کافی است. با iOS 15، اپل از تمام آیفونهایی که در چهار سال گذشته معرفی شدهاند پشتیبانی میکند، بنابراین اکثر دارندگان آیفون اکتیو میتوانند به سیستم عامل دستگاه خود را به جدیدترین نسخه iOS که اپل هر سال عرضه میکند، ارتقا دهند. شیائومی توانسته با سیستم فروش بسیار عالی خود، مانند قیمت موبایل رقابتی و گوشیهایی با کیفیت، بهسرعت جزو پر طرفدارترین برندهای موجود در بازار گوشی موبایل شود. برند شیائومی با ساخت گوشی های هوشمند که قابلیت های فراوان و قیمت مناسب توانسته در سال های گذشته خریداران بسیاری به سوی خود بکشد. این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، میتواند هر کسی را در خرید گوشی شیائومی مردد کند. در دورانی قرار داریم که بیشتر گوشیها ترندهای روز را دنبال میکنند؛ کمتر شدن حاشیهها تا جایی که امکان دارد؛ بریدگی ناچ (خوب یا بد)، شارژ وایرلس، دوربین چندگانه، صفحهنمایش ۱۲۰ هرتزی و همینطور این فهرست ادامه دارد و هرروز به تعداد آن افزوده میشود. قبلا MIUI بعضی از قابلیتهایی پایهای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشنها را نداشت.

در بازار میانردهها و گوشی های ارزان باید دقت بیشتری کرد؛ عموما پردازندههای اسنپدراگون در بازیها نسبت به نمونههای مدیاتک و اکسینوس هم رده عملکرد بهتری دارند؛ حتما برای مقایسه بهتر به بررسیهای گوشی مراجعه شود. افرادی که قصد خرید یک گوشی مطلوب، با کیفیت و خوش قیمت را دارند باید به لیست گوشیهای شیائومی در فروشگاه لیپک سر بزنند. به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،۶نقطه ضعف آیفون در مقایسه با گوشیهای اندرویدی، چه کسانی باید کروم بوک بخرند؟ زومیت در هر دو مورد کمکتان میکند؛ بدینصورت که هم بهعنوان یک مرجع موبایل میتوانید به کمک بررسیهای جامع متنی و ویدیویی و مقایسه مشخصات گوشی های مختلف، گوشی موبایل موردنظرتان را با اطمینان بیشتری انتخاب کنید و هم بتوانید با مشاهده لیست قیمت گوشی از فروشگاههای مختلف، ارزانترین قیمت گوشی موبایل موردنظر را در بین فروشندههای آن مدل پیدا کنید و درنهایت، گوشی ارزان و متناسب با نیازتان تهیه کنید. این مدل از گوشیهای سامسونگ، گوشی a۳۲نام دارد که در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شده است. از فاکتورهایی که ما را به خرید گوشی شیائومی ترغیب میکند وجود چیپستهای کوالکام و مدیاتک، رابط کاربری MIUI که به عنوان مثال به شما امکان نصب دو اکانت واتساپ میدهد، صفحه نمایشگر با کیفیت، پردازنده قوی، حافظه داخلی خوب، دوربین عکاسی، باتری، سنسورها و قیمت مقرون به صرفه نسبت به مدل های مشابه دیگر برندها است.

سری پوکو گاهی با یک دوربین رده بالا، تراشهی پرچمدار یا باتری فوقالعاده، خود را به خریداران معرفی میکند تا یک گوشی ارازان با برخی از امکانات پرچمدارها را به کاربران عرضه کند. روز گذشته، سامسونگ از جدیدترین گوشی های تاشوی خود پرده برداری کرد؛ حالا طرفداران خرید گوشی شیائومی در انتظار رونمایی از میکس فولد 2 هستند که امروز رونمایی میشود و احتمالا با گوشی های سامسونگ رقابت کند. شرکت چینی شیائومی روز دوشنبه با برگزاری یک کنفرانس خبری از سری جدید گوشی های هوشمند ردمی (Redmi) رونمایی کرد. بعد از اینکه قاچاق کالا به خصوص گوشی های موبایل به یک معضل بزرگ تبدیل شد و برای جلوگیری از گسترش آن، قوانین جدیدی برای واردات تلفن همراه به تصویب رسید، این رجیستری گوشی های موبایل به همراه کد فعالسازی بود که به خوبی توانست جلوی قاچاق تلفن همراه را بگیرد. الفباخبر ، هواوی اعلام کرد که گوشی پرچمدار هواوی P50 پرو در تاریخ ۲۲ دی (۱۲ ژانویه) راهی بازار جهانی خواهد شد و مشخصات این نسخه در برخی موارد با گزینه اصلی تفاوتهایی دارد.