به زودی می‌توانید از سیری بخواهید موسیقی Spotify را در iOS 13 پخش کند، ویژگی که در حال حاضر در نسخه بتا است.

این پشتیبانی در سطح سیستم عامل تا iOS 13 امکان پذیر نبود، نکته ای که Spotify قبلاً با اتحادیه اروپا مطرح کرده بود. خوشحالیم که Spotify در حال حرکت نسبتا سریع برای پذیرش ویژگی جدید است.

متأسفانه، به نظر می رسد SiriKit API در حال حاضر از HomePod پشتیبانی نمی کند. هنگامی که از HomePod برای پخش موسیقی می‌خواهید، ادغام Pandora فوق‌الذکر با شکست مواجه می‌شود. مشخص نیست که آیا به‌روزرسانی نرم‌افزار HomePod آینده آن را فعال می‌کند یا خیر.

Spotify بالاخره با iOS 13 از سیری پشتیبانی می‌کند. می‌توانید از سیری بخواهید آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و لیست‌های پخش را پخش کند. نحوه عملکرد آن به این صورت است: https://t.co/Oc7LegT5yr pic.twitter.com/6F97fbjLtX

—تام وارن (@tomwarren) 27 سپتامبر 2019

قبلاً گزارش شده بود که Spotify در حال مذاکره با اپل در مورد عملکرد SiriKit است. به نظر می رسد هر گونه اختلافی که پیش آمد حل شده است.



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی SiriKit به کاربران اجازه می دهد سوالات دلخواه سیری بپرسند، برخلاف میانبرهای سیری که کاربران را ملزم می کند عبارات بیدار شدن را از قبل ضبط کنند. SiriKit به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا با درجه‌ای از هوش و درک زبان طبیعی کنترل شوند، نه اینکه صرفاً مطابقت متنی مستقیم برای میانبرهای ذخیره شده را پیدا کنند.

ادغام Rich Siri در Spotify در حال حاضر برای آزمایش کنندگان بتا Spotify در دسترس است. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی قصد دارد این ویژگی را برای همه عرضه کند.

Pandora Music اولین برنامه موسیقی است که از APIهای صوتی SiriKit جدید پشتیبانی می کند و حتی قبل از انتشار رسمی iOS 13، به روز رسانی را منتشر کرد.

کاربران می‌توانند از سیری بخواهند که هنرمند یا آلبوم خاصی را در Spotify پخش کند و API از نظر تئوری امکان مدیریت لیست‌های پخش، لایک کردن آهنگ‌ها و موارد دیگر را می‌دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیف شفاف آیفون 11


SiriKit API جدید به کاربران اجازه می دهد تا با برنامه های صوتی شخص ثالث به همان شیوه ای که Apple Music با سیری کار می کند تعامل داشته باشند. تنها نکته این است که شما باید نام برنامه شخص ثالث را در دستور سیری خود برای iPhone یا iPad قرار دهید تا درخواست را به برنامه صحیح هدایت کنید، نه اینکه به طور پیش فرض جستجوی Apple Music را انجام دهید.

Spotify در حال حاضر در حال آزمایش یکپارچه سازی با API های صوتی SiriKit جدید معرفی شده در iOS 13 است. توسط تام وارن از The Verge نشان داده شده استنسخه بتای فعلی Spotify به شما امکان می‌دهد از سیری بخواهید موسیقی را در Spotify پخش کند.