به نظر می‌رسد هیچ لوازم جانبی HomeKit را تنظیم نکرده‌اید

معلوم شد که این فقط یکی از هوم پادهای من نبود که از این مشکل رنج می برد، بلکه هر شش مورد از آنها رنج می برد!

عکس: The Explosion/Unsplash

بعداً گوگل سریع تأیید کرد که من در این مورد تنها نبودم، با گزارش های اولیه حدود یک هفته. پیام های خطای واقعی گزارش شده اندکی متفاوت است، اگرچه مردم معمولاً هنگام یادآوری آنها را بازنویسی می کنند.

دارندگان هوم پاد چندین مرحله مختلف عیب یابی را امتحان کرده اند. راه‌اندازی مجدد هوم پادهای آسیب‌دیده در برنامه Home کار نمی‌کند، اما گاهی اوقات آنها را از نظر فیزیکی مجدداً راه‌اندازی می‌کنند. دیگران مجبور شدند HomePods خود را به طور کامل بازنشانی کنند و سپس آنها را به عنوان یک دستگاه جدید اضافه کنند.

“تا اواسط صبح امروز همه چیز خوب کار می کرد و اکنون همه هوم پادهای من (6 مینی، 2 OG) همان پیام را می گویند و هیچ یک از دستورات، صحنه ها یا لوازم جانبی من کار نمی کند. سیری در تلفن من هنوز کار می کند، اما به نظر می رسد هوم پادها فکر می کنند خانه راه اندازی نشده است – جایی که بیش از یک سال است کار می کنند. همه هوم پادها و دستگاه های iOS نسخه 16.2 را اجرا می کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


“حدود دو سال است که صبح با خوشحالی از خواب بیدار می شوم، به داخل لانه خود می روم و می گویم “هی سیری، روشن کن”. [various things like lights, TV etc]. امروز صبح طبق معمول همین کار را کردم و هاب من (HomePod) گفت “به نظر می رسد شما هیچ دستگاهی را پیکربندی نکرده اید.”

برای کسانی که نمی دانند این به چه چیزی اشاره دارد، نسخه بتای iOS 16.2 نحوه عملکرد کل سیستم Apple Home را تغییر داد – از قضا، تلاشی برای قابل اعتمادتر کردن آن. معلوم شد، اوه، غیر قابل اعتماد است و اپل آن را حذف کرد. با این حال، برای کسانی که قبلاً ارتقاء داده بودند، این تغییر دائمی باقی ماند. به طور حکایتی، همکارانی که در طول این پنجره ارتقاء داده اند، این مشکل را تجربه نمی کنند.

این مجدداً بر دستوراتی تأثیر می‌گذارد که سال‌ها به طور قابل اعتماد کار کرده‌اند، اگرچه یک اصلاح بالقوه برای بسیاری از افراد کار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد هیچ لوازم جانبی HomeKit را تنظیم نکرده‌اید

همین دیروز بود که در مورد یک پیغام خطای آزاردهنده هوم پاد نوشتم و اکنون مشخص است که این تنها چیزی نیست که صاحبان هوم پاد را در این هفته آزار می دهد. چندین کاربر گزارش می دهند که سیری به تمام دستورات HomeKit با این جمله پاسخ می دهد: “به نظر می رسد هیچ لوازم جانبی HomeKit را تنظیم نکرده اید.”

“دیشب که به رختخواب رفتم و امروز صبح هم برای من اتفاق افتاد، خوشحالم که فقط من نبودم!”

“از امروز همین مشکل در 2 HomePods OG من وجود دارد. من چندین بار دستگاه را راه اندازی مجدد کردم و تغییری نکردم.

HomePod من دیگر لوازم جانبی HomeKit را از طریق دستورات صوتی تشخیص نمی‌دهد. برنامه HomeKit و Apple TV به خوبی کار می‌کنند و همه لوازم جانبی را نمایش می‌دهند. من HomePod را به‌عنوان کاربر اصلی قطع و دوباره وصل کردم و HomePod را مجدداً بازنشانی کردم بدون اینکه iOS 16.2 در حال حاضر فایده‌ای نداشته باشد و تأیید شده است. همان شبکه

به اندازه کافی، تلاش برای درخواست از آن برای کنترل دستگاه ها به صورت جداگانه نیز با همان پیام شکست خورد. با وجود اینکه خانه من پر از آنها بود، هوم پاد به سادگی قادر به دیدن دستگاه های هوم کیت نبود.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

هنوز مشخص نیست که آیا روندی در گزارش‌ها وجود دارد یا خیر، اگرچه به نظر می‌رسد گزارش‌های بیشتری در مورد HomePod اصلی باشد تا مینی. یک احتمال این است که پس از تغییر ناموفق به معماری جدید Home، اکثر توسعه دهندگان اپل از آن استفاده می کنند و از مشکلات ایجاد شده در معماری قدیمی با تغییرات بعدی بی اطلاع هستند.

من خودم دیشب برای اولین بار تجربه کردم. با تلاش برای دادن دوباره دستور صحنه، HomePod نتوانست آن را اجرا کند، اگرچه پیام خطا تغییر کرد:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: