به گفته شرکت، AAPL Q3 2022 به پنج دلیل دشوار خواهد بود

محدودیت‌های عرضه ناشی از اختلالات مرتبط با کووید و کمبود سیلیکون در سطح صنعت، بر توانایی ما برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان برای محصولاتمان تأثیر می‌گذارد. ما انتظار داریم که این محدودیت ها بین 4 تا 8 میلیارد دلار باشد که به طور قابل توجهی بیشتر از آنچه در سه ماهه مارس تجربه کردیم، است.

با این حال، اپل همچنین فاش کرد که انتظار دارد در سه‌ماهه جاری، زنجیره تامین با مشکل مواجه شود. مدیر مالی لوکا ماستری هشدار داد که کمبود قطعات خواهد بود.به طور قابل توجهی بزرگتر“این سه ماهه

اما مدیر مالی همچنین هشدار داد که سه عامل دیگر به درآمد سه ماهه سوم شرکت لطمه می زند:

اگرچه محدودیت های عرضه موقتی است، کوک اذعان کرد که ممکن است برخی از فروش ها برای همیشه از بین برود زیرا مشتریانی که به چیزی سریع نیاز دارند محصولات رقیب را خریداری می کنند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

عکس: آدام نواکوفسکی/پاشیدن

بنابراین، در مجموع، این پنج عامل می‌تواند درآمد Q3 را کاهش دهد:

  • کمبود قطعات
  • اختلال COVID-19 چین
  • ضعف نرخ ارز
  • از دست دادن فروش روسیه
  • تورم قدرت خرید مصرف کنندگان را کاهش می دهد

اپل روز گذشته درآمد سه ماهه دوم خود را 97.3 میلیارد دلار اعلام کرد. این نه تنها یک رکورد جدید در سه ماهه دوم است، بلکه بالاتر از آن چیزی است که حتی خوشبین ترین تحلیلگران انتظار داشتند. پیش بینی اجماع از سوی تحلیلگران نهادی 95.51 میلیارد دلار بود – و حتی JP Morgan که نزدیکترین آن بود، زیر 96.43 میلیارد دلار بود.

این شرکت علیرغم کمبود قطعات، رکورد درآمدی را برای سه ماهه دوم مالی ثبت کرد، اما این شرکت هشدار داد که ممکن است شرایط در سه ماهه جاری سخت شود…

در نهایت، تیم کوک، مدیر عامل شرکت، گفت که این شرکت نیز فروش را به دقت زیر نظر دارد تا ببیند تورم چه تاثیری بر تقاضا خواهد داشت. اگرچه اپل انتظار ندارد این عامل به اندازه موارد ذکر شده در بالا مهم باشد، اما احتمالاً تأثیری خواهد داشت.

البته تحلیلگران و سرمایه گذاران می خواستند نتایج سه ماهه دوم دیروز را بشنوند، اما آنها حتی بیشتر مشتاق بودند تا سرنخ هایی در مورد اینکه اعداد AAPL برای سه ماهه سوم سال 2022 چگونه به نظر می رسد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اختلالات مرتبط با کووید همچنین بر تقاضای مشتریان در چین تأثیر می گذارد. در مورد نرخ ارز، ما انتظار داریم که نزدیک به 300 واحد پایه نسبت به نرخ رشد سالانه ما فاصله داشته باشد. علاوه بر این، ما تمام فروش خود را در روسیه در طول سه ماهه مارس به حالت تعلیق درآوردیم. این نرخ رشد سالانه ما را تقریباً 150 واحد پایه تحت تأثیر قرار می دهد. با نگاهی خاص به خدمات، ما انتظار داریم به رشد دو رقمی ادامه دهیم، اما به دلیل برخی از عواملی که توضیح دادم، از عملکرد سه ماهه مارس خود بکاهیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.